От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите
Помага честно казано, стига да има кой да седи там и да пише, аз рядко имам време. Иначе нещо не ми стои добре на дизайна на сайта, ама да има там. Често хората направо си пишат там като не съм онлайн , за да питат нещо кога ще е налично, каква е гаранцията или друго. Получавам директо на мейла съобщенията и е много удобно. Иначе е готино, когато влизам в чата, мога да си го позволя по не повече от час-два на ден в момента. Но като си онлайн първо виждаш всички посетители в сайта, кой къде е , какво посещава, направо им четеш мислите мухуху
Като си хареса нещо, дава на как да поръчам, после дават на доставка и накрая в количката, което ти помага с някои неща, не е малка информация. Иначе за малкото време, което съм влизал по час на ден някъде имам доста добра успеваемост. От 6 чата, които съм започнал имам 2 продажби, като останалите не са се навили да купят най-вече, защото продукта е бил изчерпан. Така или иначе при всички чатове, хората са някакви много очаровани и ми казват, че сме супер отзивчиви и помагащи. Те разбира се не знаят, че аз съм човекът-магазин и няма други хора в офиса
Един човек даже поръча и каза, че го прави само заради супер доброто отношение.