Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

Zopim има app може да си on на чата през смартфона много е полезно според мен

Аз също ползвам zopim от 4-5 месеца вече. Приложението за смартфон е добро, но на мен ми трябват поне 1000 мб на месец за него. Разбира се зависи колко пътуваш и в кой град се намираш. Лошото на мобилното приложение е само че не мога да виждам предишни чатове с потребителите. Иначе чата си е бомба!
 
От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

Zopim има app може да си on на чата през смартфона много е полезно според мен


Съгласен съм, определено Зопим е хубав чат и има полезни функции. Обаче ако ти пише клиент, докато си в движение какво правим?
Или ако ти задъде въпрос, на който за да отговориш трябва да седнеш на компа или да "провериш наличността"?

На практика не те спасява много...
 
От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

Съгласен съм, определено Зопим е хубав чат и има полезни функции. Обаче ако ти пише клиент, докато си в движение какво правим?
Или ако ти задъде въпрос, на който за да отговориш трябва да седнеш на компа или да "провериш наличността"?

На практика не те спасява много...

Това много зависи и от собствената организация и какво точно се продава според мен. Както написах по-горе аз доста често съм на път и ползвам мобилното приложение, но съм наясно с продуктите и количествата в сайта на 100%. А и в най-простият случай когато кажеш на клиента "Ще проверим и ще Ви върнем обаждане" го приемат.
 
От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

Ей хора неща да някой да остане с впечатление че агитирам за zopim, самият аз не го ползвам, слагам го на клиенти и от техния потребителски опит знам...

Аз ползвам MIBEW
 
От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

В една друга тема колегата @2fast4you е препоръчал https://livehelperchat.com/. Някой ползвал ли го е, има ли наблюдения над него? Клиента изглежда е безплатен и ми се струва обещаващ.
 
От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

Аз също ползвам zopim от 4-5 месеца вече. Приложението за смартфон е добро, но на мен ми трябват поне 1000 мб на месец за него. Разбира се зависи колко пътуваш и в кой град се намираш. Лошото на мобилното приложение е само че не мога да виждам предишни чатове с потребителите. Иначе чата си е бомба!

Явно и ти не го ползваш достатъчно в движение. Зопим в мобилна версия има възможност не само да видиш брой предишни чатове, но и какво е съдържанието им. Просто чукваш горе на човечето докато чатиш с човека и излизат past visits, past chats, не само като цифри, но и като два таба. Past chats и ти вади самите чатове...
 
От: От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

@инж. Ивайло ГЕОРГИЕВ току що го инсталирах. Работи много добре. Пълна и подробна информация за посетителя от къде идва, какво гледа колко страници, IP и мн. други. Може да се зададе съобщение в изскачащ прозорец след определен брой разгледани страници. Най ми допадна функцията Pro active chat invitation, където е възможно да виждаш броузер прозореца на клиента, та дори и да управляваш мишката му и клавиатурата му, разбира се по негово желание и разрешение. Т.е. пълно асистиране при нужда. В сравнение с MIBEW има доста повече фунции.
 
От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

Значи ще го качи и аз скоро тия дни. По принцип щом СТАН има добри впечатления за него ми е достатъчно, но и ти щом го потвърждаваш супер. До сега съм ползвал Zopim Free именно на смартфона и ми се е случвало да ми пишат, когато не съм на компа, всъщност тогава най-много пишат :p . Харесвам го защото е интуитивен, масов е и е познат на хората. Но с free версията няма "Здравейте, как сте? С нещо да ви помогнем да си похарчите парите при нас...." и така нататък. Липсват и други благинки. Ще се тества! Мерси за фийдбека :)
 
От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

GG PLръководство за интеграция, версии за Desktop: Winбоза, OS X, Linux | Mobile: iOS, Android, Phone, Nokia, Blackberry и др. телефонни OS-и, интеграция на IM-клиента с уеб чата, така че реално това става приложение. БЕЗПЛАТЕН.

Предимство: bypass-ва Ghostery много сериозно, неблокируем (за разлика от Zopim, Pure и доста др., които са блокирани по подразбиране). Останалите екстри могат да бъдат прегледани във FAQ-а;
Недостатък: на полски, първоначална играчка, след време ще се свикне, след като реално ще се ползват 2-3 функции най-много.
 
От: От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

В една друга тема колегата @2fast4you е препоръчал https://livehelperchat.com/. Някой ползвал ли го е, има ли наблюдения над него? Клиента изглежда е безплатен и ми се струва обещаващ.

Аз съм го ползвал на високо корпоративно ниво - изобщо не е лек, Зопим-а е по лек със сигурност.
Знам обаче, че прави изключително хубави статистики - няма грешка в това отношение. Обаче е лагав и бавен.
Това за статистиките не съм сигурен за платена или безплатна версия става дума, тъй като не съм бил админ на сайта - работил съм с КК там.
 
От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

Здравейте
тези работи да си пишеш докато си в движение ми се струват много трудни.
Има ли нещо такова по просто.
като иска да го ползва да му каже "в момента не сме на линия но може да ни звънните по тел ...... скайп или вайбър" и човека като иска да пита да се обади и ако иска да е без пари да ползва скайпа и вайбъра
 
От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

Повечето Live Chats си го имат вградено това от доста отдавна:



Са просто пример, останалите надали няма да имат Offline Message екстра. Аз обаче едва ли ти бих оставил и да „чакам“ отговор, а бих се метнал на следващия е-магазин, тъй като си ме загубил като клиент, понеже не си седиш на онлайн чата (а знам, че получаваш звуково бибиткане/сигнализация + desktop/mobile notification). А ако си използвал думите „скайп“ и „вайбър“ (така изписани), и това го видя в offline съобщението, тогава пък ептен бих затворил tab-а.

Малко или много се размива понятието „LIVE“, след като не е баш LIVE, от там и българина се досеща „А-а-а, българска побългарена работа отново!“.
 
От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

Аз слагам подобен модул
"Поръчай Обаждане"
Човека си пише само име и тел и после го прозвъняваш когато ти е удобно а даже може клиента да посочи в кое време на деня му е удобно да му звъниш


Здравейте
тези работи да си пишеш докато си в движение ми се струват много трудни.
Има ли нещо такова по просто.
като иска да го ползва да му каже "в момента не сме на линия но може да ни звънните по тел ...... скайп или вайбър" и човека като иска да пита да се обади и ако иска да е без пари да ползва скайпа и вайбъра
 
От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

Смятам, че всеки съвременен онлайн магазин трябва да разполага с live chat. Опцията е много полезна и за потребителите и за търговеца.
 
От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

Смятам, че всеки съвременен онлайн магазин трябва да разполага с live chat. Опцията е много полезна и за потребителите и за търговеца.[/QUOTEф

Супер конструктивно мнение!

Извинявай за хейта, г-жа.
Аз пък мисля, че онлайн магазините не трябва да имат такава опция, освен ако не продават супер специализирана и сложна стока, която не може да се избере по параметри и снимки, или която е сложна за разбиране само по каталог. Или слабоизвестна стока. Например снимки, ако имаш 5 вида хартия. Ми тя се казва Фуджицу Супер флат нещо си, Макавей Колор нещо си и прочие и прочие и ти разбира се не разбираш нищо. Е тук идва полезен инструмент чата, за хора които са супер интроверти или просто нямат възможност да говорят (щото са на работа и им е забранено).

Ще дам и пример за обратното - eMag нямат чат агент.
Аз имам в сайта си и за 1 година и *** продажби имам не повече от 5 офлайн съобщения. Въобще - това е супер идндивидуално - пробваш и преценяваш за себе си.
От друг опит на едно друго място - в един от водещите онлайн магазини за лаптопи в БГ знам и друго - там имат по 30-50 чата на ден.
Само Че... имат професионално обучени консултанти, които без да усетиш те манипулират да избереш - ама да избереш НЕЩО, без значение какво, като разбира се ти оставаш щастлив и с чувство че са ти помогнали професионално. Там чатовете в над 40% от случаите приключват с покупка :)

Честито на печелившите!
 
От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

Чата един голям ангажимент за малки магазини , където един човек се занимава с всичко , понеже ако не отговориш до 30 сек ти се цупят, правят се на интересни и напускат сайта .
Клиентите почнаха да си мислят, че имат само права , а не и задължения да прочетат малко и да се информират .
 

Горе