PayPal Негодници!

PP взима двойно от парите ми за да ги върне на клиентите.
Първо когато се отвори случай,парите се блокират ,а след това ги връща от наличния баланс
Така губя двойно при всеки кейс.
Писах хиляди мейли,отговор-няма!
При вас така ли се получава?
Засичали ли сте баланса си за даден месец,защото при мен се губят доста пари?
 
Преглеждай точно Transaction-а оригиналния – статусите му. Payment from … received > Temporary Hold funds > Update to Reversal: Completed (ако buyer е winner) и Cancelled (ако seller e winner). Нямал съм проблеми с тях, често съм ги пооглеждал, точни са си.

Ако имаш обаче CC Chargeback, то освен обичайната загуба на payment-а, то губиш и ДОПЪЛНИТЕЛНИ $20 (€16 / £14) „chargeback settlement fee, които отиват директно в CC issuer-а (разбирай банката или фин. институция, издала картата), а от там във Visa/MC (които печелят освен от обичайните transaction fees, но и от chargeback settlement fees).

https://finance.yahoo.com/quote/V
https://finance.yahoo.com/quote/MA

Тези милиарди (пазарна капитализация) не се правят от нищото.
 
Има държави като CA/AU/NZ, при които не трябва да се изпраща нищо с „Пишман пощи“.
Да, няма пратки - няма проблеми.
Моята стока е евтина и не върви с куриери. Затова за себе си съм решил да поема риска за тези държави. Предвидил съм 10-на % загуби. Когато поискат refund, давам си. После пускам рекламация. Ако пратката е получена, пия една студена вода. Ако е загубена, получавам обезщетение от Пощите.
Но с интерес ще следя казуса. Дали ПП ще върнат пари за получена пратка ако това се докаже след няколко месеца. Не ми се вярва...ама знае ли се :)

P.S. Друг начин е ако пратката е получена, да се свържеш с купувача и да си искаш парите (може и да го заплашиш с кейс).
Аз съм имал случаи да дам refund и после пак да ми платят, щото пратката се е забавила повече от 30 дни по вина на техните пощи. 2-3 дни след като шипнеш в нашите пощи се вижда "send item abroad". Демек техните пощи са криви, това понякога помага ;)
 
Последно редактирано:
ще ви кажа,не съм се отказала да си търся правата по съдебен път.
Каже ли адвоката,че документите издържат в съда моментално им вкарвам иск!
 
Пазете си служебните бонове от Пощите. Може да ви се наложи да вадите удостоверение, че сте изпратили пратката до съответния клиент (погледнете # 40 от темата). Аз спечелих кейс с такова удостоверение, но тракингът работеше и в отсрещната държава...
 
Не само КБ, а:

ObOhlGR.png
 
"доказвайки, че си пратил на адрес пратката и като няма как да се проследи, си запазваш парите"

Това със снимките не ми стана напълно ясно. Кога снимат? Ако изпращаш редовно, ти дават предварително баркодове за тракинга, CN22 и т.н. и си подготвяш пратките в къщи/гаража/склада. Но ако тогава снимаш, все още нямаш доказателство дори за пощенска услуга, камо ли за доставка, защото липсва пощенското клеймо с датата, демек пратката може да е подготвена, но все още неизпратена. Ако пък поискаш обратно пратките да ги снимаш след приемането на гишето, вероятно и служителките и другите на опашката ще мрънкат.

Справка: PayPal User Agreement > 11. Seller Protection Programme > 11.8 What is “Proof of Postage”? & 11.9 What is “Proof of Delivery”?
 
Up
Относно #54
Ако отговорът на пощите е положителен,мисля да ангажирам адвокат и да си поискам парите от РР по съдебен път.
Твърде възможно е IMHO от ПП да кажат, че продавачът не е реагирал навреме, т.е. срокът за решаване е изтекъл и случаят е приключен.

Идея/сценарий за решаване на такива случаи (трябва да се тества).
1. Пратката се снима предварително и на спокойно в момента на подготовката, така че добре да се виждат както баркода, така и получателя (име и адрес). Това е важно, за да могат от ПП да свържат тракинга с купувача.
2. При възникване на кейс се дава тракинга в БГ пощи и се прилага снимката.
3. Пише се до PP support-а нещо от сорта - Пратката е изпратена навреме с тракинг № еди кой си, проследим в сайта на БГ пощи до напускането на страната. Прилагам също и снимка, на която се вижда, че тази пратка е изпратена до този купувач. Това е Proof of Postage. Ако за справедливото решаване на този кейс е нужно също и Proof of Delivery, трябва да поискаме потвърждение за статуса на пратката, тъй като в страната получател липсва тракинг. Единственият начин е чрез нашия Пощенски оператор през системата на Всемирния пощенски съюз. Отсрещната страна е длъжна да даде информация за статуса на пратката. Моля информирайте ни дали е нужно Proof of Delivery и ако да, дали е възможно увеличаване на срока за решаването на този кейс до получаване на съответната информация от Пощенския сервиз на купувача.

ПП са наясно, че при липса на тракинг има измамници, които се възползват и е твърде възможно да дадат увеличаване на срока. Тогава възможните сценарии са:
1. Пратка получена навреме - няма refund
2. Пратка получена с известно закъснение (за повече от 30 дни) - вероятно също няма да има refund, защото кейса е за неполучена пратка.
3. Пратка недостигнала получателя или непотърсена и върната до подателя = refund, продавачът губи само пощенските разходи.
4. Загубена пратка = refund, но пощенските разходи се възстановяват (без сумата за препоръката/тракинга) + обезщетение, по спомен 35 СПТ към момента (при подадена рекламация)
 
Последно редактирано:
Peypal не са негодници.
Те са Идиоти.
 

Горе