Обсъждахме с приятели какъв е смисълът на СЕО. Стигнахме до извода, че ако нямаш или не искаш да инвестираш поне едно 20-30 бона (и дори това е малко) практически няма почти никакъв смисъл от СЕО. Каквото и да правиш с малко пари, сайта ти ще излиза на десетнайста страница в гугъл. Другият проблем е, че гугъл вече не е търсачка, а машина за правене на пари. Скриптовете на гугъл в момента са насочени само към това. Така, както си говорехме, установихме, че ползвайки гугъл сме се върнали във времената преди гугъл, когато трябваше да си записваме всеки линк, който ни интересува в текстовият файл. Обаче няма как да заобиколиш гугъл, ако не си насочен само към азиатският пазар, където яндекс е много мощен. Тъй, или иначе стигнахме до извода, че каквото и да правим, с малко пари, сайта ни ще седи на 20-та страница в гугъл, до която ще стигнат не повече от 1 на 1000 търсещи. Нито някой, повече от 1 на 1000, ще си играе да използва филтрите на гугъл, за по-точен резултат.
Ако вие имате някаква друга практика или становище, ще е интересно да се чуе.
Ако вие имате някаква друга практика или становище, ще е интересно да се чуе.