От: От: От: SEO с малко пари - абсурд?
Ами погледни статистиките, откак беше бума на гугъл, преди 8-10 години % на потребители, които го използват намаля, вярно по-малко но-намаля. Освен, това е очевдино, че официалните статиските са силно манипулирани в полза на гугъл, или просто не са добре изчислени. Просто събираш две и две и разбираш, че те е така!
Според вики в Китай има 641 милиона! интернет потребители, а то е ясно, че там Байду е уеб сърч енджина, който се ползва в пъти повече от всички други взети заедно. Да, ама на фона на 641 милиона ! интернет потребители, разните статистики дават на Байду по малко от 5 милиона уникални посещения, което е просто ЛОЛ.
Подобно е и положението с Яндекс, пак според вики в Русия има 85 милиона интернет потребители и е отдавна ясно, че в Русия Яндекс се ползва 3-4-5 пъти повече от Гигул, но пак тези статистики дори не споменават Яндекс.
Незнам коя ракета е крива и кои косми и пречат...
Лично аз съвсем отскоро ползвам Яндекс, и мисля да се отуча да зареждам по инерция гугъл.
Засега мога да кажа, че Яндекс е достатъчно добър и в момента за да съперничи на гугъл оверъл. Има още трески за дялане, но някои неща ми харесват повече и са по-удобни и лесни за позлване сравнено с гугъл.
Четох и някои ревюта на гурута в бизнеса. Яндекс има много голям потенциал.
В момента Яндекс има всичко есенциално, което интересува повече от 90% от потребителите, по моя преценка.
Примерно сравнено с най-доброто който представя гугъл, а това всеизвестно е гугъл транслейт, Яндекс транслейт е на почти същото ниво.
Относно видео и снимки, това, което предлага Яндекс на мен ми харесва доста повече.
Чисто като търсачка, Яндекс за мен поне е по-добре, например намира ти повече точни резултати, и особено ценното е, че Яндекс прави логическо-интуитивно доста по-добро търсене. Може би това, не се дължи толкова на кода, колкото на това, че гугъл в момента прави един миш-маш при търсенето в който комбинира първите резултата по подобне начин - рекламите, обичайно 2-3 линка на върха+ точни резултати(буквално а не интуитивно)+ подобни резултати от сайтове, който потребителя е посещавал+ популярни сайтове въобще не свързани с търсенето.
Пак си направих този тест с "телефони на изплащане 48". Първите десет резултата по ред на излизане са :
3 линка реклами, 4-гуми на изплащане, 5-настоящата тема в този форум! (заслужавам малко реп, изкарал съм ви на 5-то място в гугил
), 6-банкове кредит, 7-сайт за лаптопи на изплащане в който има 5 телефона, 8 -техномаркет(мебели на изплащане до 48 месеца), 9-форум в който някой, някога е задавал въпрос за телефони на изплащане.
И така, какво получих от първите 10 резултата на гугъл? Фрапиращо е, но нито един полезен за мен резултат, което си е чисто губене на време.
Теста със същата фраза в Яндекс изкара следните резултати:
От първите десет линка - седем със онлайн магазини предлагащи телефони на изплащане минимум за 36 месеца. и три резултата извън това, кеото искам - същият сайт на банката за кредит, два сайта за кредити, и един сайт за мебели на изплащане.
Значи какво? по настоящето търсене от Гугъл не получих нито един! полезен резултат в първите десет линка (което дори ме учуди), от Яндекс получих, шест полезни резултата, сред първите десет.