SPanel v2: Управляемият VPS е вече достъпен

Докер не се поддържа.

Лошо. Докер се поддържа от всяка ОС, но в ns1.bg го няма при "управляеми сървъри"

---------------------

Ако искам да си платя за LiteSpeed или nginx plus и си купя най-скъпия план в ns1.bg, ще го настроите ли както трябва? Готови ли сте за enterprise изобщо? (въпреки, че ентърпрайз на споделени сървъри е... български ентърпрайз :))

но как действате, когато нещо се счупи в 1:30 през нощта или когато сте на почивка? Хората без технически знания предпочитат някой, който знае как се правят нещата и е наличен 24 часа в денонощието да се грижи за техния сървър.

Това и в споделения хостинг по принцип го "оправят". Според мен невалиден аргумент.
 
Напълно разбирам, че сам провокира това, ама си е направо линч :) баси
Btw @Sky, когато е "managed vps" е нормално да няма root, нима очакваш след всяко омазване на клиента, да тичат и да фиксват всичко? :)
Логиката ти е железна
 
Това е страхотно, но как действате, когато нещо се счупи в 1:30 през нощта или когато сте на почивка? Хората без технически знания предпочитат някой, който знае как се правят нещата и е наличен 24 часа в денонощието да се грижи за техния сървър.

Живеем в глобален свят. Екипа ми е от няколко души в 2 часови зони (EEST и EST). До като аз спя има кой да реагира и обратно. В момента приключвам работния си ден, при колега е 10am.

Но мисля, че @hristonev не му е нужно да е онлайн 24 часа. Той търси алтернатива на email услугата предлагана от споделен хостинг.
 
Лошо. Докер се поддържа от всяка ОС, но в ns1.bg го няма при "управляеми сървъри"

---------------------

Ако искам да си платя за LiteSpeed или nginx plus и си купя най-скъпия план в ns1.bg, ще го настроите ли както трябва? Готови ли сте за enterprise изобщо? (въпреки, че ентърпрайз на споделени сървъри е... български ентърпрайз )



Това и в споделения хостинг по принцип го "оправят". Според мен невалиден аргумент.

Винаги можете да ползвате Докер на сървър, който сам управлявате.

Ще настроим LiteSpeed/Nginx независимо на кой план сте. SPanel поддържа Apache, Nginx, LiteSpeed Enterprise и OpenLiteSpeed.
 
Това е страхотно, но как действате, когато нещо се счупи в 1:30 през нощта или когато сте на почивка? Хората без технически знания предпочитат някой, който знае как се правят нещата и е наличен 24 часа в денонощието да се грижи за техния сървър.

Всяка една компания предлага 24 часа техническа поддръжка ако нещо по основната машина на която са инсталирани виртуалните сървъри излезе от строя като например някой хард от сториджа гръмне или пък просто LAN картата прегрее.

Но не мога да си обясня как в 1:30 през нощта сайта ми ще падне долу без да има голям поток от заявки или нещо по хардуера е излязло от строя?

Но може би според NS1 всеки един код има срок на годност и докато стои се разваля и спира да работи?!
 
Всяка една компания предлага 24 часа техническа поддръжка ако нещо по основната машина на която са инсталирани виртуалните сървъри излезе от строя като например някой хард от сториджа гръмне или пък просто LAN картата прегрее.

Но не мога да си обясня как в 1:30 през нощта сайта ми ще падне долу без да има голям поток от заявки или нещо по хардуера е излязло от строя?

Но може би според NS1 всеки един код има срок на годност и докато стои се разваля и спира да работи?!

Може и сме го виждали стотици пъти. Най-често се случва след ъпдейт на софтуера на сървъра, който обикновено се случва автоматично, за да се избегнат проблеми със сигурността.

Ако управлявате 5-10 сървъра, може никога да не попаднете на такава ситуация, защото просто сте имали късмет. Ние управляваме хиляди и имаме по-богат опит, който нашите клиенти получават използвайки услугите ни.
 
Има и друг вариант за управлението. Пиша аз софтуер. Качвам го и той си работи. Един слънчев ден спира работа. Пробвам да вляза, греда. Влизам през уеб работи. Говоря за ВПС на Вултр. Пиша тикет и съпорта ми праща линк как да си ресетна парола, защото някой решил да ъпдейтне сървъра. Как да е, оправям паса и влизам. Всичко изглежда ок, ама не работи постгреса.... след 1мин дебъг, няма нито база нито файлове, нито пък има сървис постгре. Ае ако може никой да не ми управлява...
 
Има и друг вариант за управлението. Пиша аз софтуер. Качвам го и той си работи. Един слънчев ден спира работа. Пробвам да вляза, греда. Влизам през уеб работи. Говоря за ВПС на Вултр. Пиша тикет и съпорта ми праща линк как да си ресетна парола, защото някой решил да ъпдейтне сървъра. Как да е, оправям паса и влизам. Всичко изглежда ок, ама не работи постгреса.... след 1мин дебъг, няма нито база нито файлове, нито пък има сървис постгре. Ае ако може никой да не ми управлява...
Има такива моменти. Според мен правилното е неуправляемите/неуправлявани или както там е консенсуса да се наричат, да не се пипат изобщо от доставчика. Подсигурява се работеш сървър с работеща ОС с начални настройки, работещ и не преразпродаден хипервайзор, и добра мрежа. Останалото не се пипа, освен при изрично желание на клиента.
 
"SPanel ви дава възможност да имате „собствена къща с хубава градина“" ама ключа е във вас..

Та имам и аз въпрос. Имате ли такава услуга, която да е с възможностите на менаджирания и да има root достъп.
Т.е. да си има нисталиранео панелаи, тулове операционни с-ми и т.н.
Не ги разбирам много нещата, за това казвам какво търся. Всичко да си е нагласено, само да се инсталира един сървър и от врме на време да се изпълнява шел комана с крон.
 
Е, добре, колеги, нооо.....щом нещо не Ви харесва, просто не го ползвате! Какво толкова има за коментиране?
Мен лично услугата ме устройва и я ползвам още от създаването ѝ и то безпроблемно.
Когато съм имал нужда, съпорта им е безпогрешен, отговаря и решава проблема в рамките на няколко минути.

Толкова е просто: Искаш - ползваш, Не ти харесва - Не ползваш!

Само си чешете езиците тук.

P.S.: Не съм рекламно лице на NS1!
 
Толкова е просто: Искаш - ползваш, Не ти харесва - Не ползваш!

Много правилно.

А иначе, по темата за root и менажиране от страна на доставчика - някой преди беше писал, че да дадеш root на клиента, когато ти си отговорен за работата на сървъра му, е като да се застреляш сам в крака.
 
А бе ставаше въпрос, че виваком са първия "голям" (?) телеком в света с клауд услуги управляем впс :) то първо, че виваком не е голям телеком, второ, доста телекоми предлагат клауд, не предлагат managed vps, защото... сигурно има причина, не че не могат, това ли е иновацията и маркетинга?

После се стигна до едни технически разправии.. а SPanel или каквото там точно е, е според мен панел тип самоделка, но както и да е, самия "питч" (pitch) защо да избера managed vps точно от ns1 ми куца, както и защо да избера managed vps изобщо. Впс-а в България куца, камо ли за managed сървърите :)
 
Нали това ти писаха по-горе. „Не харесваш - не ползваш“
Айде стига си дъвкал едно и също! „В България ВПС не ставал“ Е разбрахме ти мнението. 20 пъти го написа!
 
Нали това ти писаха по-горе. „Не харесваш - не ползваш“
Айде стига си дъвкал едно и също! „В България ВПС не ставал“ Е разбрахме ти мнението. 20 пъти го написа!
Ок, мерси за смислената дискусия, логичното обоснование и прочие :D

Ама за да "вденеш" още един път, виждам, че ти харесва :) - впс-а в България куца

giphy.gif
 
Последно редактирано:
"SPanel ви дава възможност да имате „собствена къща с хубава градина“" ама ключа е във вас..

Та имам и аз въпрос. Имате ли такава услуга, която да е с възможностите на менаджирания и да има root достъп.
Т.е. да си има нисталиранео панелаи, тулове операционни с-ми и т.н.
Не ги разбирам много нещата, за това казвам какво търся. Всичко да си е нагласено, само да се инсталира един сървър и от врме на време да се изпълнява шел комана с крон.

Има такава услуга и тя е managed VPS със cPanel, на който ще имате root достъп и при нужда помагаме. Повече информация на https://www.ns1.bg/servers/cloudservers.php
 
А защо, като писах на съпорта ми казаха, че трябвало да закупя неменаджиран? "Управляем Cloud VPS - EU Cloud VPS " - ей този има. Казаха Рут не!
 
А защо, като писах на съпорта ми казаха, че трябвало да закупя неменаджиран? "Управляем Cloud VPS - EU Cloud VPS " - ей този има. Казаха Рут не!

Ще изпратя напомняне към целия отдел поддръжка. От съпорта забравиха, че предлагаме и cPanel след пускането на SPanel, тъй като на всеки 100 сървъра се поръчват по 2-3 със cPanel.
 

Горе