VPSBG.eu - гигабитов VPS Хостинг и промо кодове само за Predpriemach.com

От: VPSBG.eu - гигабитов VPS Хостинг и промо кодове само за Predpriemach.com

Абе хора мислете и гледайте като купувате,после пишете глупусти. Все пак купувате споделена услуга,която не ви гарантира 100% от използваният ресурс 24/7.Който търси гарантирани ресyрси и услуга няма да заложи на VZ vps.

Най-обичам някой дървен философ като се появи и тръгне да ми обяснява, че ако нямаш dedicated в твой си личен datacenter нямаш грам право на мнение и критики.
 
От: VPSBG.eu - гигабитов VPS Хостинг и промо кодове само за Predpriemach.com

Не бе,имаш право на колкото си искаш мнения и критики.Въпроса е,че не си даваш сметка ако има още 10 натоварени впс-а на нода какво се получава с твоите тестове :) .
Дървен,колко да е дървен ? Е ти малко поводи за размишления.

[root@vz1 ~]# cd /tmp
[root@vz1 tmp]# dd if=/dev/zero of=test bs=64k count=16k conv=fdatasync
16384+0 records in
16384+0 records out
1073741824 bytes (1.1 GB) copied, 52.214 s, 20.6 MB/s
[root@vz1 tmp]# uptime
17:44:22 up 330 days, 16:16, 3 users, load average: 6.45, 3.58, 2.60

[root@kvm1 tmp]# dd if=/dev/zero of=test bs=64k count=16k conv=fdatasync
16384+0 records in
16384+0 records out
1073741824 bytes (1.1 GB) copied, 4.64408 s, 231 MB/s
[root@kvm1 tmp]# uptime
00:41:58 up 252 days, 8:16, 2 users, load average: 0.15, 0.09, 0.03
[root@kvm1 tmp]#

[root@ovz1 ~]# cd /tmp
[root@ovz1 tmp]# dd if=/dev/zero of=test bs=64k count=16k conv=fdatasync
16384+0 records in
16384+0 records out
1073741824 bytes (1.1 GB) copied, 4.25995 seconds, 252 MB/s
[root@ovz1 tmp]# uptime
00:49:13 up 650 days, 3:43, 2 users, load average: 1.59, 2.06, 2.36
[root@ovz1 tmp]#

[root@ovz2 ~]# cd /tmp
[root@ovz2 tmp]# dd if=/dev/zero of=test bs=64k count=16k conv=fdatasync
16384+0 records in
16384+0 records out
1073741824 bytes (1.1 GB) copied, 6.80136 seconds, 158 MB/s
[root@ovz2 tmp]# uptime
01:08:38 up 1206 days, 3:27, 2 users, load average: 2.05, 1.68, 2.19
[root@ovz2 tmp]#

[root@ovz3 ~]# cd /tmp
[root@ovz3 tmp]# dd if=/dev/zero of=test bs=64k count=16k conv=fdatasync
16384+0 records in
16384+0 records out
1073741824 bytes (1.1 GB) copied, 5.69382 seconds, 189 MB/s
[root@ovz3 tmp]# uptime
00:40:10 up 929 days, 3:01, 1 user, load average: 0.04, 0.09, 0.03
[root@ovz3 tmp]#



[root@backup ~]# sudo su -
[root@backup ~]# cd /tmp
[root@backup tmp]# dd if=/dev/zero of=test bs=64k count=16k conv=fdatasync
16384+0 records in
16384+0 records out
1073741824 bytes (1.1 GB) copied, 19.6507 seconds, 54.6 MB/s
[root@backup tmp]# uptime
01:31:43 up 1479 days, 38 min, 1 user, load average: 0.56, 0.20, 0.07
[root@backup tmp]#
 
От: VPSBG.eu - гигабитов VPS Хостинг и промо кодове само за Predpriemach.com

На мен ми е интресно какво ще каже автора на темата, защо не се защити? Останал съм с много добро впечатление от услугите им и от автора на темата (по писаниците във форума).
 
От: VPSBG.eu - гигабитов VPS Хостинг и промо кодове само за Predpriemach.com

Здравейте,

Моля да ме извините за късния отговор, бях отпуска, а този акаунт го ползвам само аз.

По повод дискусията за IO-то, моля да имате предвид следните неща:

- Да, услугата в някои отношения е споделена - CPU-то и IO-то са споделят на справедлив принцип между виртуалните машини.
- Никога не налагаме ограничения в CPU-то, освен на броя на ядра, описани в плановете.
- Случва се да има няколко клиента, които наведнъж да пускат стрес тестове на IO-то - нормално е тогава резултатите да не са като на наета машина..
- Възможно е да поставим ограничение на IO скоростта - при злоупотребва в продължително време с цел предпазване на намаляване на качеството на услугата за останалите клиенти, за което пишем задължително имейл
- Като цяло се стремим да балансираме ноудовете, ако на даден ноуд има клиенти, които редовно правят високо IO, гледаме да балансираме като не добавяме нови услуги там.
- Не сме машини, а процеса по 'балансиране' не е автоматичен - не винаги има перфектен баланс, но винаги следим за нещата в това отношение и при запитване от клиент решаваме казуса или търсим решение в кратък срок и в крайна сметка ако има пропуск в това отношение - тоест на един ноуд има няколко клиента с нужда от по-високо IO (близо до нает сървър), обсъждаме варианти с миграция или на друг диск или на друг ноуд с цел по-добър баланс.
В случая колегата е правил тестове на ноуд с клиенти, които в даден момент са правили повече IO и съответно тестовете не са като на ноуд с 10-30% алокация, за което се извиняваме, както споменах по-горе, процеса свързан с разпределение не е автоматичен и в случая ако на даден ноуд има повече от 50% свободни ресурси е нормално да активираме услуга там, особено ако средно в последните 24 не е имало високо IO. Не е обосновано от бизнес гледна точка да оставяме ноудовете си с 20% алокирани ресурси, само защото има няколко клиента пишешите постоянно със 100-150MB/s на дисковете, цените ще трябва да се увеличат минимум тройно.

По-горе споменах за това, че в определени ситуации при системна злоупотребва на IO бихме сложили ограничение в скоростта на писане (например 25MB/s).
Това може да звучи гадно, но вярваме в справедливото разпределение на общите ресурси (особено IO) и сами разбирате, че няма как да оставим 3-4 клиента на цяла физическа машина да заемат напълно IO ресурсите и това да ни спира да използваме пълноценно машината.
Няма как на VPS от 18лв на месец да се използва постоянно 100MB/s+ писане, в случая толкова натовареност предполага нуждата от нает сървър. Разбира се наблягам на фразата постоянна употреба, а на пикове.
Именно това за нас означава справедливост - клиентите, които постоянно правят високо IO да се преорентиран към нает сървър, в същото време клиентите с нужда от високо IO в пикови момента - да разполагат с висока скорост.

На този етап имаме не малко клиенти с доста посещаемост и доста натоварени сайтове и няма оплакали се от деградация на скоростта, особено в пиковете.

Ето и тест, който лично направих преди малко, въпреки че не е в пиков час, не е на празен ноуд:
# dd if=/dev/zero of=test bs=64k count=16k conv=fdatasync
16384+0 records in
16384+0 records out
1073741824 bytes (1.1 GB) copied, 2.4548 s, 437 MB/s

Ако желае колегата може да му се предостави безплатен VPS да тества отново.

Моля имайте предвид отново, че винаги сме готови да Ви асистираме веднага персонално, ако дори за момент усетите минимално понижение на скоростта, с която се отваря Вашия уеб сайт, просто се свържете с нас.

В крайна сметка работим в интерес на клиентите си и политиката ни е реално услугата да е във Ваша полза, вместо да отбиваме номера. За нас няма значeние на какъв план сте - всеки клиент е важен.

Държим на прозрачност и ежедневно се стремим в подобряването на обслужването и услугите, така че ще обърнем сериозно внимание и на баланса на справедливо разпредление на IO, така че всеки клиент да получава максимално IO съобразена с отношението към месечната такса за съответния план, да не се чувства ощетен или ограничен и в същото време да намалим злоупотребите и ефекта от това, че услугата е споделена - пълно щастие няма, освен с нает сървър, когато бюджета го позволява, но ние ще положим допълнителни усилия, за да гарантираме максимално добре разпределение на споделените ресурси като IO и CPU.

Ако имате някакви въпроси, ще се радвам да отговоря, ако са конкретни за Ваша услуга, моля да ни изпратите запитване или мейл.

Благодаря Ви за бизнеса с нас.
 
Последно редактирано:
От: VPSBG.eu - гигабитов VPS Хостинг и промо кодове само за Predpriemach.com

Благодаря за подробния отговор. Пределно ясно ми е, че известна част от ресурсите се "споделят" (нарочно е в кавички), въпроса е колко точно се "споделят" :) Смея да твърдя, HDD плановете нивото беше над допустимото. Успяхте да ме задържите със SSD промоцията, за сега нямам никакви оплаквания. В интерес на истината dd тест при мен също дава около 40мб/с, но като бързина на жив сайт е ок.

Едно оплакване де, малко. И преди съм забелязвал, от време на време рестартирате VPS-ите. Не се случва често, но един имейл към клиентите когато се наложи с кратко обяснение колко време е бил даунтайма и какво го е наложило хич няма да навреди. Ето сега гледам, че ъптайма ми е 5 часа и нямам представа защо съм рестартиран по средата на деня и дали ВПС-а се е саморестартирал без никой нищо да прави или е действие от ваша страна.
 
Последно редактирано:
От: От: VPSBG.eu - гигабитов VPS Хостинг и промо кодове само за Predpriemach.com

Благодаря за подробния отговор. Пределно ясно ми е, че известна част от ресурсите се "споделят" (нарочно е в кавички), въпроса е колко точно се "споделят" :) Смея да твърдя, HDD плановете нивото беше над допустимото. Успяхте да ме задържите със SSD промоцията, за сега нямам никакви оплаквания.

Едно оплакване де, малко. И преди съм забелязвал, от време на време рестартирате VPS-ите. Не се случва често, но един имейл към клиентите когато се наложи с кратко обяснение колко време е бил даунтайма и какво го е наложило хич няма да навреди. Ето сега гледам, че ъптайма ми е 5 часа и нямам представа защо съм рестартиран по средата на деня и дали ВПС-а се е саморестартирал без никой нищо да прави или е действие от ваша страна.

Към 16 часа някъде? И аз така.
 
От: VPSBG.eu - гигабитов VPS Хостинг и промо кодове само за Predpriemach.com

Явно сме на една машина... Хардуерен проблем(това ми отговориха като се обадих) с около 10-тина минути отпадане на сайтовете, предшестван със здраво циклене при зареждане за около 5-6 мин. Хванах го, защото по 6-7 часа дневно ръчкам по сайтовете нещо, тъй като последните дни имам сменени цени на много продукти + цяла нова серия и качвам здраво, а магазините са няколко.
 
От: VPSBG.eu - гигабитов VPS Хостинг и промо кодове само за Predpriemach.com

Здравейте,

Имахме проблем с raid контролера в следствие на което достъпа до сториджа беше проблемен по време на тези 10 минути.

Не уведомяваме, защото не са засегнати всички клиенти.

Моля да ни извините за причиненото неудобство.
 
От: VPSBG.eu - гигабитов VPS Хостинг и промо кодове само за Predpriemach.com

Здравейте,

Не уведомяваме, защото не са засегнати всички клиенти.

Идеалното решение ще е да информирате само засегнатите клиенти. Предполагам не е сложно да се направи по един mail list за всеки сървър, ноуд или каквато е там терминологията. А дори и това да не е практично и невъзможно незасегнатите едва ли ще се обидят от един излишен имейл. Помислете кое харчи повече ресурс, един такъв имейл или когато 10 човека подпалят телефоните да питат.

Преди време имаше някакъв критичен kernel update, който предполагам засягаше всички клиенти и пак не бяхте уведомили. Трябваше да пиша имейл на следващия ден, където ми отговорихте, че update-a е направен още вчера. Излишно похарчено време и за вас и за мен. Без да говорим че е признак на добро обслужване да държите клиентите си в час, когато има профилактики, даунтайм и т.н.
 
От: VPSBG.eu - гигабитов VPS Хостинг и промо кодове само за Predpriemach.com

Идеалното решение ще е да информирате само засегнатите клиенти. Предполагам не е сложно да се направи по един mail list за всеки сървър, ноуд или каквато е там терминологията. А дори и това да не е практично и невъзможно незасегнатите едва ли ще се обидят от един излишен имейл. Помислете кое харчи повече ресурс, един такъв имейл или когато 10 човека подпалят телефоните да питат.

Преди време имаше някакъв критичен kernel update, който предполагам засягаше всички клиенти и пак не бяхте уведомили. Трябваше да пиша имейл на следващия ден, където ми отговорихте, че update-a е направен още вчера. Излишно похарчено време и за вас и за мен. Без да говорим че е признак на добро обслужване да държите клиентите си в час, когато има профилактики, даунтайм и т.н.

+1. Вчера не бях в офиса, и като се прибрах получих стрес. Някакви ерор логове с хиляди грешки, които започваха с една лост конекция към бд и после магазина набълвал толкова грешки, колкото няма и за месец.
Отделно реших, че може да са ми спретнали някоя атака. А бе убих около час в излишна паника и опити да разбера какво се случва.
 
От: VPSBG.eu - гигабитов VPS Хостинг и промо кодове само за Predpriemach.com

Ще имаме предвид това, благодаря :)
 
От: VPSBG.eu - гигабитов VPS Хостинг и промо кодове само за Predpriemach.com

Както на всяка Коледа - и сега няма да пропуснем да направим подобаващи отстъпки по повод празниците.
Те вече са факт и важат до 5 Януари включително.
Използвайте промо кода xmas20 за всяка услуга, без значение дали подновявате или сте нов клиент, неограничен брой пъти и за неограничени периоди - намалението е 20%.

Напомняме, че предоставяме и custom сървъри - с повече или по-малко ресурси от обявените пакети в уеб сайта (както и HDD VPS-и) - офертите за тях също са с 20% отстъпка.
 
От: VPSBG.eu - гигабитов VPS Хостинг и промо кодове само за Predpriemach.com

Здравейте, отдавна съм читател на този форум, но нямах причина да се регистрирам до сега! Ето, че vpsbg.eu ме провокираха с тяхната услуга да го направя!

След главоболия със друга Българска компания, не искам да споменавам имена и т.н. всеки си има предпочитания и т.н. С две думи, от около седмица се възползвам от услугите на VPSBG.EU, И мога да кажа, че съм много впечатлен от предлаганата услуга, IO-то се държи перфектно, дори във момент на архивиране/разархивиране скоростите пак са разумни, нямам лаг и т.н. всичко е оптимизирано и просто работи!

dd if=/dev/zero of=/output.img bs=64k count=16k conv=fdatasync
16384+0 records in
16384+0 records out
1073741824 bytes (1.1 GB) copied, 3.15746 s, 405 MB/s

Поздрави
 
От: VPSBG.eu - гигабитов VPS Хостинг и промо кодове само за Predpriemach.com

Малко да вдигна темата и да изкажа удовлетворението си от услугата до момента. От началото на разговора със съпорта до момента, в който получих достъп до новия си VPS мина не повече от час, като за това време разговорът за различните технически аспекти на услугата беше повече от приятен.

Като цена за unmanaged VPS не мисля, че имат конкуренция в момента, изключително доволен съм от офертата, която ми направиха. Сега остава и да няма забележки относно функционирането на услугата, но имам вече наблюдения върху други техни клиенти и мисля, че такива няма да има. Препоръчвам и благодаря за коректното отношение!
 
От: VPSBG.eu - гигабитов VPS Хостинг и промо кодове само за Predpriemach.com

От 1 февруари и аз имам VPS при тях (SSD VPS Pro), от плащането на поръчката до влизането ми през SSH в сървъра минаха около 10 минути.
Избрах ги може би най-вече заради предлаганата DDoS защита.

Всъщност се чудя как така тази млада фирма разполага с 500 Gbps защита от такива атаки, а други малки и големи имена в хостинг индустрията в България не разполагат с такава.
 
От: От: VPSBG.eu - гигабитов VPS Хостинг и промо кодове само за Predpriemach.com

От 1 февруари и аз имам VPS при тях (SSD VPS Pro), от плащането на поръчката до влизането ми през SSH в сървъра минаха около 10 минути.
Избрах ги може би най-вече заради предлаганата DDoS защита.

Всъщност се чудя как така тази млада фирма разполага с 500 Gbps защита от такива атаки, а други малки и големи имена в хостинг индустрията в България не разполагат с такава.

Другите са по-заети да опъват винили по разни срещи, сбирки и събития :)
 
От: VPSBG.eu - гигабитов VPS Хостинг и промо кодове само за Predpriemach.com

@NullByte

Може ли малко разяснения относно DDoS защитата? Най-вече ме интересува дали може да се изключи за моя VPS. Притеснява ме, че може да отреже трафик, които да е ОК за мен.
 
От: VPSBG.eu - гигабитов VPS Хостинг и промо кодове само за Predpriemach.com

Привет,

Включването на защитата е на база IP адрес. Тоест включваме я за определени адреси само.

Ако имате други въпроси съм на разположение.
 
От: VPSBG.eu - гигабитов VPS Хостинг и промо кодове само за Predpriemach.com

Сайта ми падна, както и vpsbg.eu и сестринския му ssdcloud.bg... явно в момента има сериозен проблем.
 

Горе