EliaCapaccio
Well-Known Member
Аз явно съм от малките, защото имам специален човек, който звъни да потвърждава и в последствие да упражнява телефонен тероризъм към невзимащия си пратката. В резултат на това, невзетите и върнати пратки са под 1%, а транспорт плащам изключително рядко. Да пращаш на сляпо на нашия пазар е шизофрения, при положение, че голяма част от клиентите, често си бъркат телефоните, адресите, селата, имената и тн. Голяма част от търговците звънят, включително емаг и технополис. Големите доставчици на едро също звънят. Най-големия склад на едро във Варна звъни абсолютно всеки път като поръчам, въпреки че работим от години.
Контакта с жив човек е от изключителна важност. Едно е ангажимент към човек по телефона, съвсем друго имейл на пощата, нещата се възприемат по корено различен начин.
В крайна сметка ми излиза по-евтино да плащам заплата, отколкото да плащам транспорти и да се разправям с невзети пратки.
Случка от преди 4-5 дни - Поръчката е фирма-фирма с фактура. 30 кг. пратка, 120 артикула, кашон 100 на 40 на 30, наложен платеж голям. Транспорт офис-офис 40 лв. На втория ден му се звъни и олигофрена отказва пратка най-нагло, като заявява, че не сметнал за нужно да ми обади да не я изпращаме. След серия заплахи и телефонен тероризъм отива плаща си транспорта и приключихме. Та според тебе, ако си голям, такива ги пропускаш, и начисляваш 80 лв. чиста загуба на останалите балъци, така ли?
Емага не звъни. Това не е вярно. Или лъжеш, или не си осведомен понеже никога не си поръчвал от Емаг. От Емаг съм купувал още като стартираха и повечето не бяха чували за тях. Те никога не звънят, и ти не можеш да ги намериш също.
И това с обажданията не работи. Първо аз ставам в 14:00 всеки ден. Работя вечер. Никога почти не могат да ме намерят по телефон. Звънят веднъж и чакат аз да върна обаждане, което не правя отдавна, защото последния път когато върнах обаждане, съм се обадил на маскиран номер-импулсен от Африка сигурно, но това е друга тема. Имам поне 20 пропуснати обаждания всеки ден, трябва да съм луд да прозвънявам всички. Нямам цял ден и не искам да имам отново набъбнали сметки. Не ми се хранят африканци. На който му е важно да ме намери - ще звънне пак.
Имейл от тия фирми-потвърдьори никога нямам, че са ми звъняли. Чакам второ обаждане, но не получавам нищо, предполагам, че пратката е изпратена. Обаче няма нищо. Изнервям се че не са ми доставили пратката, и като се свържат пак с мен след седмица директно им отказвам, щото те дори не са я пратили.
И е неприятно да ме третират като лъжлив мангал, понеже аз никога не съм влачил или отказвал пратка.
Още повече съм имал върнати пратки от такива "сладкодумници". Един мъж ме мота цяла седмица и един мой Айфон стоя в офис на куриерската 7 дни. След 7-я ден се начислява магазинаж по 5 лв. /ден в Еконт. Лъжеше ме че ще я вземе. Все време нямаше. През това време дните си минаваха.
Явно тогава Бог ми помогна, понеже магически от някъде дойде друг купувач и я пренасочих.
А тоя мишок първия, дето говорих с него 6 пъти, се покри. Не си вдигаше телефона, путката.
Последно редактирано: