Абе чета ви мненията и се чудя, къде ще я намери тая тойота за 2000 лева? Ами колкото и здрава да е, била е преди години, за тия пари няма как да се вземе нещо дето да не се чупи, да има газова бутилка и какво ли не.
При търсене в mobile на всички модели тойота, за тия пари е това:
Тя една електрическа тротинетка, от по хубавите е 1000 лв., няма какУжас. Това изглежда доста опасно.
Едно време може да си купил за 1000, говорим за наши дни!!!Едно време имах Civic с автоматичен смукач и карбуратор , която купих за 1,000лв. За времето, което беше при мен не е имала нито един проблем, а съм тормозил това хилаво 1.3 супер много. Беше при мен от 250к до 400к км. Не се бъркай по външния вид.
Ако човек търси бюджетна кола всичко японско е чук. Само гледай да няма ръжда. Има такива ако са били поддържани и собствениците им не са били кретени. Лесно се проверява.
Мойта е 2008 и няма ръжда, но е гаражна и зимата мия редовно купето отдолу. Също да отбележа, че по двигателя слагам единствено оригинални части, защото ако Х по спецификация го дават 5-10г., автърмаркет ще е за 1г. и догодина пак ще си в сервиз.
Имам и дърт мотор 1991 Suziki Bandit 250cc с 20,000 оборота redline все още работи като животно - японците знаят как да правят двигатели.
Едно време може да си купил за 1000, говорим за наши дни!!!
Един приятел скоро си продаде такава кола за 1300 лв. в доста добро състояние. Малко ръжда имаше, ама много малко до калника.Ако вземеш предвид инфлацията си е горе-долу същите пари. Тя и тогава беше около 1500лв. просто я взех от приятел.
Да, май скоро всички ще си търсим електрички. Пълниш батерията и караш, редом до телефона ще си зареждаш и колата. Аз съм навит, но да има някакви, които ще изкарат повече от 400 км. на едно зареждане и не трябва да ходя до молове, за да я заредя (демек развити мобилни станции из страната). А да, и да не струват майка си и баща си. Вече дори газта и метана не са толкова симпатични, отделно в молове не може да влизаш на закритите им паркинги.
Да, май скоро всички ще си търсим електрички. Пълниш батерията и караш, редом до телефона ще си зареждаш и колата. Аз съм навит, но да има някакви, които ще изкарат повече от 400 км. на едно зареждане и не трябва да ходя до молове, за да я заредя (демек развити мобилни станции из страната). А да, и да не струват майка си и баща си. Вече дори газта и метана не са толкова симпатични, отделно в молове не може да влизаш на закритите им паркинги.
Докато не почне да се троши по нашите улици.Ако си в къща или имаш вила слагаш зарядно + инсталация със соларни панели, може и геотермално и си свиркаш. Скъпо е, но в дългосрочен план си струва.
Докато не почне да се троши по нашите улици.
Мислех, че Телса са с пробег до 400 км., явно имам старо инфо. И кой кара такава кола на магистрала с 120 км/ч?
Не знам, не вървят ли повече? Не бързам, но ми се струва странно с такава кола. По тези магистрали и да искаш не можеш да караш с повече от 160. Започва сърцето ти да се качва в гърлото не защото е много голяма скоростта, а просто защото колата е нестабилна заради пътя. Не знаеш в кой момента ще излетиш. Моята средна е като твоята, макс до 140, но рядко виждам бързи коли да седят в средна лента, за това го споменавам.Не се филмирай.
Какъв е проблема да караш със 120 км/ч.? Ще стигнеш с 30 минути по-бавно... И аз джиткам със 120-130. В повечето държави с по-хубави пътища ограничението е 100-120км/ч. Само в България и Казахстан е 140 км/ч. , а джигитите даже карат със 150-160...
То по тия "магистрали" е самоубийство да караш с повече...
Не знам, не вървят ли повече? Не бързам, но ми се струва странно с такава кола. По тези магистрали и да искаш не можеш да караш с повече от 160. Започва сърцето ти да се качва в гърлото не защото е много голяма скоростта, а просто защото колата е нестабилна заради пътя. Не знаеш в кой момента ще излетиш. Моята средна е като твоята, макс до 140, но рядко виждам бързи коли да седят в средна лента, за това го споменавам.
Теслите са хубави коли, харесвам ги много, но още не са за масовото потребление.
Compare | Tesla
Compare the pricing and specifications of Model S, Model 3, Model X and Model Y to find the right Tesla for you.www.tesla.com
Твоят човек добре се е справил, не видях на сайта им Тесла с този рейндж. Да не говорим за друга електричка?
Да, абсолютно достатъчни са тези км. като пробег. Вършат работа. Че то до морето са под 500 км. Така, че си е супер. Сега въпроса идва в това какви ще са достъпните електрички. Сигурно на WV, поне те дадоха заявка, че ще правят и по план това. С тези цени, които вече тотално нямат край, мисля, че бързо ще влезе като тренд да се мине на ток.За базов Model S от 2021г. става въпрос, който има около 400 мили пробег (640км.), но няма да ги докараш толкова ако ще магьосник да си. Ако използваш регенерирането при спускане и не даваш зор няма проблем да стигнеш до морето с едно зареждане.
Да, абсолютно достатъчни са тези км. като пробег. Вършат работа. Че то до морето са под 500 км. Така, че си е супер. Сега въпроса идва в това какви ще са достъпните електрички. Сигурно на WV, поне те дадоха заявка, че ще правят и по план това. С тези цени, които вече тотално нямат край, мисля, че бързо ще влезе като тренд да се мине на ток.
Да, знам. Внос от Италия и ще е в Горубляне. Не се и съмнявам, че и тя ще мине по този път.Това, което искам да кажа е да си караш сегашната кола до като сдаде багажа и не се занимавай с EV. До някоя-друга година ще се появи и Тесла за $25к-$30к.
Кажи ми ти, не си ли останал с добри впечатления, говоря за возия и изпълнение на интериора. Всички виждаме, че са се опитали да вкарат дизайн.
За Телсата, в която си бил. И аз май ще си търкалям Тойотата, но започвам да се оглеждам и аз като колегата, автор на темата.За VW ли става въпрос? Аз съм geek по душа и VW ми идва прекалено легаси като дизайн ако ще сменям с EV. А и не е достатъчно да боднеш батерия и ел. двигател в купе на ДВГ... Нещо като едно време BB спрямо iPhone.
За това за сега ще си карам хондата.
За Телсата, в която си бил. И аз май ще си търкалям Тойотата, но започвам да се оглеждам и аз като колегата, автор на темата.
И като стана дума, дали авторът е взел някакво решение или е почнал да ходи вече по някакви огледи на автомобили.
С това въздушно окачване по нашите хубави пътища след 2 г. не ти мърда ремонт. А това си е... маматаModel S е с адаптивно въздушно окачване и според мен е супер, но аз съм счупен. Все пак карам Type S със спортно окачване с махнати подложки за да е още по-ниска . В каквото и друго да се кача ще е изумителна возия за мен.
Дизайна много ми харесва, а седалките са жестоки!
Единствено ми се иска да има по-качествена пластмаса в купето за тая цена. Другите марки са много по-зле в това отношение. BMW i3 понеже го спомена е като каруца вътре, а на всичкото отгоре има една от най-слабо ефективните батерии като капацитет/тегло. Пък е доста скъпа вървят по 40-50к...