Глобул олигуфрени

От: Глобул олигуфрени

Аз май в крайна сметка не казах какво стана..
Платих си цялата сметка и ме оставиха на мира.
Имаше и вариант в който да се размина с 10лв. но не ми се занимаваше с глупости :beer:
 
Веднага ме изкараха хейтър... това, че съм обиколил 10 офиса и на всякъде ми отказват да ми издадат фактура. Това са си време и пари, който е можело да си спестя! Писал съм и в този форум за проблема и накрая разбирам, че на всякъде могат да ми изкарат фактура. И това, че съм споделил историята си ме прави хейтър? Еми добре.
А от тук дали са го видели? Или просто са склонили да ти издадат?

То си има тук бая теми за тях. Все пак са много близо до продуктите (да не кажа, че са на 100% застъпени), които се ползват от уебмастърите и собствениците на онлайн бизнес. ;)
 
От: Глобул олигуфрени

Ми господин Стефан, да държи леко у лево и толкова. Кво сега? И на мен ми е странно що нямаш флашка към дейта СИМ, ама не е невъзможно. А като нямаш, от там приключва и пращането на смс...
 
От: Глобул олигуфрени

lqllqlq , бях го забравил тоя момент, но ето сега ще споделя. Търсих си изгодна оферта за мобилен нет и гледам в сайта на глобул има 2 оферти за интернет с дата карта. Един на 9,90 лв. и един на 8,90 лв с иконка <24, на която пише: Абонаментната програма е подходяща за млади потребители до 24 годишна възраст. А най-долу имаше (сега няма) нещо като легенда и пишеше, че иконките са само за ориентир или препоръчителни (не помня как беше формулирано точно). Отивам аз в глобул да се възползвам от офертата за 8,90 лв. (забравих да уточня, че и двете оферти бяха с еднакви МБ на бърза скорост, само цента беше различна. И на по-ниската тарифа имаше някаква промоция за флашката, с вариант да се вземе фор фрее или с много малка такса) и ми казват, че не мога да се абонирам за 8,90 лв. защото съм над 24 години. Това си е чисто заблуждение на потребителя. Служителя даже ми вика "Е какво ти за 1 лев ли си?". И ако трябваше да взема и флашка трябваше да дам още ~40 лв.
 
Re: От: Глобул олигуфрени

lqllqlq , бях го забравил тоя момент, но ето сега ще споделя. Търсих си изгодна оферта за мобилен нет и гледам в сайта на глобул има 2 оферти за интернет с дата карта. Един на 9,90 лв. и един на 8,90 лв с иконка <24, на която пише: Абонаментната програма е подходяща за млади потребители до 24 годишна възраст. А най-долу имаше (сега няма) нещо като легенда и пишеше, че иконките са само за ориентир или препоръчителни (не помня как беше формулирано точно). Отивам аз в глобул да се възползвам от офертата за 8,90 лв. (забравих да уточня, че и двете оферти бяха с еднакви МБ на бърза скорост, само цента беше различна. И на по-ниската тарифа имаше някаква промоция за флашката, с вариант да се вземе фор фрее или с много малка такса) и ми казват, че не мога да се абонирам за 8,90 лв. защото съм над 24 години. Това си е чисто заблуждение на потребителя. Служителя даже ми вика "Е какво ти за 1 лев ли си?". И ако трябваше да взема и флашка трябваше да дам още ~40 лв.

това е дискриминация и loop мтел беше за под 25 години но след жалба до комисията за защита от дискримнинацията преди няколко години и глоба (МОЯ ГРЕШКА ВЕРОЯТНО СА ПЛАТИЛИ И ГЛОБАТА И СИ Е ПО СТАРОМУ

просот искаш да ти го откажат писмено и след това го пращаш с препоъчано писмо и саморъчно написани обяснения по случая до сътоветната комисия или омбдусмана и след време ще е филм
 
Последно редактирано от модератор:
От: Глобул олигуфрени

Това за loop не го знаех. Даже преди по-малко от година с жена ми бяхме в офис на мтел и я агитираха да стане абонат на loop, но като разбраха, че е над 25 и казаха, че не може.
 
От: Глобул олигуфрени

Всяка компания има вече и младежки тарифи:
1. Мтел Лооп - до 26 г.
2. Глобул - Дженерейшън до 24 г.
3. Виваком - Хибрид до 25 г.

А колегата с флашката за 8.9 лв/м е точно от тази Дженерейшън програма. Просто правилата са им такива, а това, че имат грешки по сайта им не го овинява. Подписах договор на тази флашка още като я въведоха... чакам с удоволствие да ми изтече и последните няколко месеца. 3г на флашка е много зле освен ако не си в голям или областен град.
 
От: Глобул олигуфрени

Не виждам какво лошо има да ограничават някой програми по години
 
От: Глобул олигуфрени

Да ви разкажа и аз една историйка с глупаците от глобул.
Купувам си чистак бърсак нов телефон от глобул на лизинг и покрай сичко служителя ме зарибява да сключа някаква застраховка от 5лв, която ми покривала всичко, изтърване, намокряне и тн. лично ми ги цитира и тн. Викам си аз кво пък 5лв може го изтърва нещо ала бала - и така става изтървам го 2 седмици след това и ми се пука предпазното стъкло, тъча бачка на 101% само стъклцето е пукнато, отивам пускаме телефона за ремонт стои 1 месец там първо с гаранцията, след това го връщат и го пращаме отново с застраховката вече... щото първо тря ми отнемат гаранцията, ест :) та отива телефона и стои там още 1 месец и отивам да видя кво се случва и от офиса ми казват "Няма части в момента за този телефон, можем да ви предложим 120лв за телефона и да остане наша собственост или да изчакате части " (тела струваше 700-800лв. начи излиза, че едно стъкалце само струва 600лв некъде СМЯХ :D ) викам им ще почакам части, и така чакам още 2 месеца части, като накрая ми се обаждат и ме викат да си взема телефона, отивам - и телефона както съм го оставил, така и си го получавам, с счупеното стъкло, и се почнаха пак някакви оправдания, застраховката не покривала изтърване, когато е по вина на клиента ала бала, а пък служителя ясно си ми каза, ако го изтървеш, така така, застраховката ти го покрива.... и до ден днешен си стои така телефона с перфектно работещ дисплей, просто козметично изглежда кофти... Извода е, че тези от глобул, а и не само са ПЪЛНИ ТЪПАЦИ!
 
От: Глобул олигуфрени

Не виждам какво лошо има да ограничават някой програми по години

Грацки с думи прости ще го кажа, кое му е лошото...., че не предлагат на тия над 25 пор*о филми към сметките, та да им завиждат тия с сметки за под 24 години :)

По-горе го казаха... дискриминация и не е правилно :)
 
От: Глобул олигуфрени

Проблема с Глобул е, че в центровете за плащане служителите явно не разполагат с цялата налична информация. Дали е нарочно, незнам, но аз също си патих при подобен случай. Имам една сим карта в повече, която ми бяха пробутали на промоция и я взех заради изгодния телефон. Не я ползвах, но я плащах. Получи се ситуация, в която близък човек беше зле и търчах насам-натам и пропуснах плащане. Подсетиха ме с писмо, че съм в забава след време. Писмо от отдела за забавени плащания на Глобул. На часа платих и служителката ми каза, че всичко е наред. Да, ама не е било. На следващия месец се оказа, че картата ми е спряна и договора прекратен и начислена неустойка от 150 лв. Служителите в офиса ми обясниха, че при тях "не всичко се виждало", да звъня на 123. Оттам ме препратиха да подам оплакване в сайта им, защото приемна на живо нямало. Но получих автоматичен отговор, че дължа неустойка и след месец дойде писмо от СМ Груп. Както и да гледам договора, не съм го нарушил, не получих дори нищо писмено как е прекратен договора и какви са причините. В офиса и на 123 нямали информация, а сайта ми отговаря робот - "Съжаляваме, но дължите толкова и толкова." :cry:
 

Горе