От: Групови отстъпки от куриерски услуги на Eконт
Клиентът обикновено не мисли колко струва доставката. Той подхожда емоционално и гледа цената в сайта. Винаги клиентите се кефят, когато им правиш отстъпка, а ако им правиш отстъпка чрез доставката и разбира се не им го кажеш изрично, обикновено не го забелязват. И извинявай, ама ако продам неща за няколкостотин лева цената се различава доста. Особено пък сега като махнат отстъпките, само наложеният платеж на такива практи ще ги товари доста.
Относно другото, днес изпратих първите пратки със Спиди. Супер готино е, харесва ми. Имам си и връзка с човек на нормален номер, а не 0700, дето трябва да им плащам, че им се обаждам. Пратих малка пратчица до едно село от София с наложен платеж около 50 кинта, до адрес, ами излезе ми 3,06 лв. Друга пратка от офис до офис на Спиди с наложен платеж около 100 кинта ми излезе 2,9 лв, защото от офис до офис има допълнителни 30% отстъпка! Това са цените с ддс. Така че, Еконт скоро ще берат големи ядове с тази конкуренция. За наша радост.