За Uber

От: За Uber

Манта, аз те питатм транспортен закон, а не закон за бакшишите. Може би там можеш да намериш дупка, но май много искам. Убедих се тотално чукча писател няма какво повече да ти пиша.
 
От: За Uber

Тук явно нещата ще отидат накрая към фенщината та се оттеглям оставам на вас да обяснявате колко е вредно е за всички. А иначе една статия да се върнем обратно в нашата пълна монополна идилия:

http://www.capital.bg/politika_i_ik...vse_po-skupi_i_stari_taksita/?sp=0#storystart

Конкуренция? Ценови под/таван - хубава конкуренция :)
 
От: От: За Uber

Манта, аз те питатм транспортен закон, а не закон за бакшишите. Може би там можеш да намериш дупка, но май много искам. Убедих се тотално чукча писател няма какво повече да ти пиша.

Има си специална наредба за такситата. Така, че не се прави на всезнаещ. Те си предлагат чиста търговска услуга, за която си взимат процент от техните шофьори.
 
Последно редактирано:
От: За Uber

Конкуренция? Ценови под/таван - хубава конкуренция :)
Ами, за мен конкуренцията трябва да е честна, другото не го смятам за истински свободен пазар. В противен случай, някой просто използва недостатъците на системата и тромавостта й, за да може необезпокояван да си действа, докато системата ограничава другите играчи.

Идва някой и по мръснишки начин те преебава - това не е предприемачество. Идва някой голям и работи на загуба, докато те унищожи - това не е предприемачество. Някой те мами и спестява истини - това не е предприемачество. Това е кронипредприемачество.
 
От: От: За Uber

Манта, аз те питатм транспортен закон, а не закон за бакшишите. Може би там можеш да намериш дупка, но май много искам. Убедих се тотално чукча писател няма какво повече да ти пиша.

Няма какво да напишеш защото ти доказах че си дебил и повтаряш като папагал какво си чул - Юбер били иновативни щото намерили дупка в закона

Не - Дупка в законовата уредба няма такава виждат само неграмотните и дебилите

Наредбата която ти цитирах касае таксиметровите превози - с нея се дефинира що е таксиметровата дейност в Република България - Ако дейността която извършваш отговаря на тази дефиниция то ти трябва да отговаряш на изискванията на наредбата.

Или може би иновативното е че щом е наредба то значи че може да не се спазва - Трябва да е закон сигурно щото дебилите не ебават наредбите
 
От: За Uber

Факт, цитатът на mantaman описва що е то таксиметрова дейност, и Юбер влизат отвсякъде в нея - те извършват точно това. И това не е иновация.
 
От: За Uber

незнам що си мислите че шоферите на юбера ще останат помилвани от даначните - кинтите ще минават през сметката на юбера и е само вдапржос на време да ги изловят кат пилци - преди време ореваха зарад една даначна ревизия на мобио - вижте из форумите колко хора изпищяха, че щот не са си декларирали дохода от мобио им трускат по една глоба от напа

който тарикат вози за юбер и не декларира после тоя доход ще духа супата че и бахура и кат тегли чертата ще стане както каза някой по-горе - нит кола, нит пари, нит свободно време. още едно - такситата всички разходи за колата им минават като разход в данъчната декларация, кат караш личната кола за юбер тия разходи са си за твоя сметка така че ми е малко хикс де илия на кирия
 
От: За Uber

Според мен няма да имат проблем с данъчните защото най вероятно ще им направят дебитни карти към някоя банка на някой остров и няма как данъчните да ги барнат. Към подобна банка вероятно ще текът и кинтите на клиентите - Иновативното е че искат да работят в БГ без да плащат данъци - Реално нищо иновативно то май почти всички чужди инвеститори май го упражняват тоя занаят ама тия ептен през просото

Но пък за сметка на това ще ги барнат другите таксиджии и ДАЙ и други подобни служби.
 
От: От: За Uber

Според мен няма да имат проблем с данъчните защото най вероятно ще им направят дебитни карти към някоя банка на някой остров и няма как данъчните да ги барнат. Към подобна банка вероятно ще текът и кинтите на клиентите - Иновативното е че искат да работят в БГ без да плащат данъци - Реално нищо иновативно то май почти всички чужди инвеститори май го упражняват тоя занаят ама тия ептен през просото

Но пък за сметка на това ще ги барнат другите таксиджии и ДАЙ и други подобни служби.

мдаре ама то ако изопщо тва стане става ептен дебело - повечето банки имат такса за плащане на пос в чуждбина и кат те дернат и те юбер тарифата почва да става същата кат на такситата, а за шоферите ще се опулят кат си теглят кинтите от карта на кайманите на банкомат унас и ги одрусат пет кинта на транзакция

хубавото на юбера е че няма да те ментят с помпи и бакшиши и май толкоз
 
От: От: За Uber

Манта, аз те питатм транспортен закон, а не закон за бакшишите. Може би там можеш да намериш дупка, но май много искам. Убедих се тотално чукча писател няма какво повече да ти пиша.

Може ли аз да отговоря вместо мантата :-o

АДМИНИСТРАТИВНОНАКАЗАТЕЛНИ РАЗПОРЕДБИ

Чл. 93. (Изм. - ДВ, бр. 11 от 2002 г.; изм., бр. 85 от 2006 г.; в сила от 20.10.2006 г., доп., бр. 42 от 2007 г.; изм. и доп., бр. 17 от 2011 г.) (1) (Изм. - ДВ, бр. 99 от 2003 г., в сила от 12.12.2003 г.; доп., бр. 17 от 2011 г.) Водач на моторно превозно средство, който извършва обществен превоз или превоз за собствена сметка на пътници и товари без редовно издадени лиценз, разрешение, документ за регистрация или други документи, които се изискват от регламент на европейските институции, от този закон и от подзаконовите нормативни актове по прилагането му, се наказва със:

1. (доп. - ДВ, бр. 99 от 2003 г., в сила от 12.12.2003 г.; изм., бр. 85 от 2006 г.; в сила от 20.10.2006 г.; изм., бр. 17 от 2011 г.) глоба 1 500 лв. - при първо нарушение;

2. (изм. - ДВ, бр. 85 от 2006 г.; в сила от 20.10.2006 г.) глоба 3000 лв. - при повторно нарушение;

3. (изм. - ДВ, бр. 85 от 2006 г.; в сила от 20.10.2006 г.) глоба 6000 лв. - при системни нарушения.

(2) (Изм. - ДВ, бр. 99 от 2003 г., в сила от 12.12.2003 г.; изм. изцяло, бр. 17 от 2011 г.) Водач на моторно превозно средство, който извършва обществен превоз или превоз за собствена сметка на пътници и товари и не представи в момента на проверката издадения лиценз, заверено копие на лиценз на Общността, разрешението, документа за регистрация или други документи, които се изискват от регламент на европейските институции, от този закон или от подзаконовите нормативни актове по прилагането му, се наказва с глоба 500 лв.

(3) (Нова - ДВ, бр. 99 от 2003 г., в сила от 12.12.2003 г.; отм. - ДВ, бр. 85 от 2006 г.; в сила от 20.10.2006 г.)

(4) (Нова - ДВ, бр. 92 от 2005 г., в сила от 18.11.2005 г.; изм., бр. 85 от 2006 г.; в сила от 20.10.2006 г.; изм. изцяло, бр. 17 от 2011 г.) Водач, който откаже да му бъде извършена проверка от контролните органи, се наказва с глоба 2000 лв.

(5) (Нова - ДВ, бр. 42 от 2007 г.; изм., бр. 17 от 2011 г.) Водач, който извърши случаен превоз на деца и/или ученици извън периода на светлата част на денонощието, се наказва със:

1. глоба от 1000 лв. - при първо нарушение;

2. глоба от 3000 лв. - при повторно нарушение.
 
От: За Uber

Юбера всеки ден го забраняват някъде, та не знам дали ще ги бъде...

Ще го пуснат след време там където са го забранили . Трябват им политици да говорят в тяхна полза и ще се променят нещата.
 
От: За Uber

незнам що си мислите че шоферите на юбера ще останат помилвани от даначните - кинтите ще минават през сметката на юбера и е само вдапржос на време да ги изловят кат пилци - преди време ореваха зарад една даначна ревизия на мобио - вижте из форумите колко хора изпищяха, че щот не са си декларирали дохода от мобио им трускат по една глоба от напа

който тарикат вози за юбер и не декларира после тоя доход ще духа супата че и бахура и кат тегли чертата ще стане както каза някой по-горе - нит кола, нит пари, нит свободно време. още едно - такситата всички разходи за колата им минават като разход в данъчната декларация, кат караш личната кола за юбер тия разходи са си за твоя сметка така че ми е малко хикс де илия на кирия

Много се изписа за тези данъци. Аз сам на мнение че в бъдеще трябва данъците да са съвсем минимални и без това парите от събраните данъци отиват за помощи на неграмотни роми.
 
От: За Uber

Много се изписа за тези данъци. Аз сам на мнение че в бъдеще трябва данъците да са съвсем минимални ....

дооооообре, имаш мойта твърда пдкрепа да станиш министър на финансити... до тогаз юбершоферите плащат 20% на юбера и 27% на горянина оттам нататъка почват да махат горивото амортизцацията на бричката и ремонтити баси аз не мога си представя кой ще си троши колата за да фане две кирии по 5 лв от които ичсто я му легнат за две бири я не и в същото време да се чуди кога ще го одръндят я нап, я кат, я даи
 
От: Re: От: За Uber

Не ги харесвам :) но и не ги мразя.

Скиф: Uber’s Brilliant Strategy to Make Itself Too Big to Ban

driver-hero-1-1440-900-1024x640.jpg


Минимален разход по системата им е 3 лв..................... е какво бе баби - ще ги ползвам като ходя при сестра ми на село - дееба. Не мога да ги ползвам от Слатина до Гео Милев - за 2,70 - 3,50 лв...............

Мразим такива бизнеси - можеш да им станеш клиент, но с 1 0000000000 условия.
 
От: За Uber

Отново малко светлина по темата. Аз ползвам Юбер от два или три месеца. По скоро съм доволен.

Сетих за тази тема, защото преди малко ме качи шофьор, който е направил блог. Идеята му е доста добра според мен, защото е нещо като афилейт и взима някакви пари при регистрация на нови шофьори и пътници през самия блог.
 
От: За Uber

На мене друго ми е интересно. Гледам казвате, че едно от предимствата на Убера било, че колите са от по-горен клас (Лексуси, BMW-та, Мерцедеси, Аудита и т.н.). Как така хора с коли за по 30-40к се хващат таксиджии? Хора с подобни коли се предполага, че имат добър доход и вероятно собствен бизнес. Да не говорим за Uber в чужбина, че там съм виждал снимки и на чисто нови S-ки. Може да е тъп въпроса, но нека някой хвърли малко светлина. :)
 
Re: От: За Uber

Отново малко светлина по темата. Аз ползвам Юбер от два или три месеца. По скоро съм доволен.

Сетих за тази тема, защото преди малко ме качи шофьор, който е направил блог. Идеята му е доста добра според мен, защото е нещо като афилейт и взима някакви пари при регистрация на нови шофьори и пътници през самия блог.

Аз съм се возил веднъж, но съм супер доволен и съм оптимист. Скоро си слагам и аз този ап. :)
 
Re: От: За Uber

На мене друго ми е интересно. Гледам казвате, че едно от предимствата на Убера било, че колите са от по-горен клас (Лексуси, BMW-та, Мерцедеси, Аудита и т.н.). Как така хора с коли за по 30-40к се хващат таксиджии? Хора с подобни коли се предполага, че имат добър доход и вероятно собствен бизнес. Да не говорим за Uber в чужбина, че там съм виждал снимки и на чисто нови S-ки. Може да е тъп въпроса, но нека някой хвърли малко светлина. :)

Бате, някои от кеф, други нямали какво да правят и решили покрай карането да изкарат и пари, има големи стимул бонуси при висок рейтинг и достатъчно курсове на месечна база, трети защото им се социализира с други хора. Супер много причини, но никой не го прави, защото е закъсал. Може да се качиш и да питаш, сигурен съм ще си много изненадан от отговора. Аз поне бях. :)
 

Горе