Има ли резултат от стремежа магазин да бъде направен добре? (дискусия)

От: Има ли резултат от стремежа магазин да бъде направен добре? (дискусия)

Защото всеки може да посочи пример с мега зле сайтове, които продават мега добре.
Вероятно тези сайтове са били първи в нишата си. Те притежават това си качество, с което ти никога не би могъл да се пребориш. Според мен, ако си на печалба, всичко което правиш е оправдано.
 
От: Има ли резултат от стремежа магазин да бъде направен добре? (дискусия)

Мен лично ме дразни, че 99% от магазините не поставят описание или е много кратко и неясно.
Примерно си търсиш маратонки, искам да са споменати всички характеристики и системи които са използвани за направата. Още по-добре ако е обяснено какво означава.
 
От: Има ли резултат от стремежа магазин да бъде направен добре? (дискусия)

Е то това е защото в 99% от магазините нито са виждали маратонките които продават нито знаят от какво и от кой са направени и по лошо май хич не им пука ...

Мен лично ме дразни, че 99% от магазините не поставят описание или е много кратко и неясно.
Примерно си търсиш маратонки, искам да са споменати всички характеристики и системи които са използвани за направата. Още по-добре ако е обяснено какво означава.
 
От: От: Има ли резултат от стремежа магазин да бъде направен добре? (дискусия)

зависи от продукта :)
 
От: Има ли резултат от стремежа магазин да бъде направен добре? (дискусия)

описанието е много по-важно от характеристиките
 
От: Има ли резултат от стремежа магазин да бъде направен добре? (дискусия)

еее ... много въпроси задаваш на куп :)
нещата са специфични ... не могат дас се поставят под общ знаменател
 
От: Има ли резултат от стремежа магазин да бъде направен добре? (дискусия)

Нека всичко е направено, както трябва.

Да, много "шибаняци" не разбират всички положени усилия и не ги оценят. Много от тези шибаняци гледат само цената. Те не се интересуват дали купуват от коректна фирма или бай *уй, дали стоката ще дойде навреме, от следпродажбено обслужване и прочие и прочие.

Обаче ние (българският пазар) се учим. Клиентите малко по малко се образоват. Нека бъдем търпеливи и постоянни.

Представате си да не обръщате внимание на детето си. Защото е шибаняк, нищо не разбира и само циври. НО трябва да го учите, за да е след време човек. А не поредния пу*ьо.

Но това е за сериозни хора. Който иска да си гледа бизнеса и след години, да си прави нещата. Както се възпитава детето години наред.

Другите с магазини от ден до пладне да ги правят, както си преценят.
 
От: Има ли резултат от стремежа магазин да бъде направен добре? (дискусия)

Според мен са важни и начините за разплащане. Много неприятно впечатление прави, когато видиш, че има само наложен платеж. Аз съм фен на онлайн разплащанията и понякога не пазарувам в някой магазин само поради факта, че работи само с наложен платеж
 
От: Има ли резултат от стремежа магазин да бъде направен добре? (дискусия)

Ако фирмата зад магазин Х не може да си позволи онлайн разплащания значи просто не става.
 
От: Има ли резултат от стремежа магазин да бъде направен добре? (дискусия)

Ако фирмата зад магазин Х не може да си позволи онлайн разплащания значи просто не става.

Онлайн магазин в БГ само с онлайн разплащания = фалит за по-малко от месец
 
От: Има ли резултат от стремежа магазин да бъде направен добре? (дискусия)

@Krumov и как стигна до извода, че трябва да има само онлайн разплащания от моя пост?
 
От: Има ли резултат от стремежа магазин да бъде направен добре? (дискусия)

да говорим в проценти - колко процента са ви онлайн разплащанията , че да си струва забавлението[SUP][/SUP]
 
Последно редактирано:
От: Има ли резултат от стремежа магазин да бъде направен добре? (дискусия)

@Krumov и как стигна до извода, че трябва да има само онлайн разплащания от моя пост?

Доста категоричен ми се стори, за това :)
 
От: Има ли резултат от стремежа магазин да бъде направен добре? (дискусия)

да говорим в проценти - колко процента да ви онлайн разплащанията , че да си струва забавлението

Поне при мен всеки опит да популяризирам онлайн плащане от какъвто и да е вид е водело до спад на продажбите. Безплатни доставки, подаръци, отстъпки нищо не помага. И за това съм го изоставил за някакво светло и далечно бъдеще. Тоест 0% онлайн разплащания
 
От: От: Има ли резултат от стремежа магазин да бъде направен добре? (дискусия)

Аз лично смятам, че човек който не може или го мързи да си попълни данни като град, улица, адрес, п.к. телефон и поне две имена, не е желаният клиент за мен. Повярвайте ми, това не отнема, чак толкова много време, а е и общоприет някакъв стандарт.

Имаш готов отговор в спестяване на това мудно попълване – „How-to“:

iWF37mp.gif


Клиентът не е желан от теб, но ако има тази възможност (и не си BG-only merchant) и е интернационален, то той би си спестил тези стъпки с попълване на карта, адрес и др. Ако не отнемаше „много време“ и беше „общоприет стандарт“ (откога, как, защо, къде е ратифициран?), то надали щяха да се измислят още по-малко стъпки за спестяване ДОРИ и на тях. Skrill също, но той е непопулярен (из BG, освен за gambling activities широко и най-вече; за картовия модул не пиша, тъй като там пак се минават през стъпва за попълване на картови данни и адрес). ePay българския за съжаление няма поддръжка за „обвързване“ на профилният адрес да се apply-ва към checkout-а или да се използва именно него (превод: огромна загуба, тъй като масово можеше да се използва именно ePay адресът за доставка на items, ако го бяха програмирали по-добре). International merchants от X държави също имат още по-оптимизиран mobile checkout пък, наши merchants тотално не могат да се възползват.

@Krumov от кога мечтае да има само онлай разплащания

Така и неизлизащ на int. пазар, за да може да почне да получава chargebacks reason codes, впоследствие да се чуди как да ги оборва и защитава (за всеки безуспешен опит има ОТДЕЛНО от загубана на item + shipping charges + нерви, а и $20/€16/14 GBP „chargeback settlement fee“, платен от seller-а авт.) + не малко загуби от измами, чорени карти, чорени разплащателни акаунти, вкл. банкови акаунти и пр. Няма такъв филм, че със 100% онлайн разплащания И на физически, И на дигитални артикули няма проблеми. Проблеми ИМА при всички разплащателни методи, както и gateways, както и НП (неполучени, криене, pre-paid SIMs, etc.). Откъм merchant страна е не по-малко розово:

Гледаш нелегални търговци, обаче така са се подсигурили, че няма откъде да ги подхванеш. Телефонният номер, обявен в е-магазина е на един човек. А номерът който ти звъни за потвърждение е на друг. Подателят на пратката е трети човек, а този който приема парите - четвърти. И се пита - КОЙ е виновният? Ще видим дали на КЗП ще дадат достъп до личните данни на получателя на паричния превод.
Гледам Force си е отредактирал/затрил първия пост днес по незнайни причини.
 
От: Има ли резултат от стремежа магазин да бъде направен добре? (дискусия)

Според мен са важни и начините за разплащане. Много неприятно впечатление прави, когато видиш, че има само наложен платеж. Аз съм фен на онлайн разплащанията и понякога не пазарувам в някой магазин само поради факта, че работи само с наложен платеж

Ако фирмата зад магазин Х не може да си позволи онлайн разплащания значи просто не става.

За 4 години на БГ пазара и 1600+ клиента имам 1 онлайн плащане. Виж банковият превод е друго и там са около 15%. Причината е, че основният ми контингент са ЮЛ.
За магазините извън БГ (изключвам Румъния) НЕ ПРЕДЛАГАМ друго освен онлайн плащане и банков превод.

Та по-скоро бих казал, че тукашният контингент не става за онлайн плащания.
 
  • Like
Реакции: CTAH
От: Има ли резултат от стремежа магазин да бъде направен добре? (дискусия)

@Krumov за мен фирма, която не може да си позволи да сключи договор с банка Х и да има разплащане чрез виртуален ПОС терминал или в краен случай епей не е сериозна. Да не говорим, че масово онлайн магазините в България са скрити покрити, не знаеш коя фирма стои зад домейн У.

99.9% от плащанията са ми онлайн, а остатъка или банков превод или в много краен случай наложен платеж. От колко години вече заплатите се превеждат по банкови сметки (с други думи всеки работещ разполага с дебитна карта).

Какво продавате, че нямате клиенти които плащат онлайн?
 
От: Има ли резултат от стремежа магазин да бъде направен добре? (дискусия)

Зависи от нишите, в някой ниши наистина няма кой да плати онлайн с цц а условията и таксите на различните такси са различни...
На пример /цитирам по памет/

Една банка иска такса за откриване на фирмена сметка, месечна такса за поддръжката на сметката, такса от 200 лв на година за виртуален пос термина, + % които одържат за от различните транзакции, различни са за всяка банка и за различните цц...

Е колко сериозно е да правиш този разход след като не го ползваш или дори заради 1-2 поръчки на година, то печалбата им едва ли избива разходите по поддръжката

Разбира се някой може да реши да си ги плаща за да изглежда сериозен :)
те така плащат и за коректна фирма и не знам си кво още
 

Горе