От: От: Има ли резултат от стремежа магазин да бъде направен добре? (дискусия)
Аз лично смятам, че човек който не може или го мързи да си попълни данни като град, улица, адрес, п.к. телефон и поне две имена, не е желаният клиент за мен. Повярвайте ми, това не отнема, чак толкова много време, а е и общоприет някакъв стандарт.
Имаш готов отговор в спестяване на това мудно попълване – „How-to“:
Клиентът не е желан от теб, но ако има тази възможност (и не си BG-only merchant) и е интернационален, то той би си спестил тези стъпки с попълване на карта, адрес и др. Ако не отнемаше „много време“ и беше „общоприет стандарт“ (откога, как, защо, къде е ратифициран?), то надали щяха да се измислят още по-малко стъпки за спестяване ДОРИ и на тях. Skrill също, но той е непопулярен (из BG, освен за gambling activities широко и най-вече; за картовия модул не пиша, тъй като там
пак се минават през стъпва за попълване на картови данни и адрес). ePay българския за съжаление няма поддръжка за „обвързване“ на профилният
адрес да се apply-ва към checkout-а или да се използва именно него (превод: огромна загуба, тъй като масово можеше да се използва именно ePay адресът за доставка на items, ако го бяха програмирали по-добре). International merchants от X държави също имат още
по-оптимизиран mobile checkout пък, наши merchants тотално не могат да се възползват.
@Krumov от кога мечтае да има само онлай разплащания
Така и неизлизащ на int. пазар, за да може да почне да получава
chargebacks reason codes, впоследствие да се чуди как да ги оборва и защитава (за всеки безуспешен опит има ОТДЕЛНО от загубана на item + shipping charges + нерви, а и
$20/€16/14 GBP „chargeback settlement fee“, платен от
seller-а авт.) + не малко загуби от измами, чорени карти, чорени разплащателни акаунти, вкл. банкови акаунти и пр. Няма такъв филм, че със 100% онлайн разплащания И на физически, И на дигитални артикули няма проблеми. Проблеми ИМА при всички разплащателни методи, както и gateways, както и НП (неполучени, криене, pre-paid SIMs, etc.). Откъм merchant страна е не по-малко розово:
Гледаш нелегални търговци, обаче така са се подсигурили, че няма откъде да ги подхванеш. Телефонният номер, обявен в е-магазина е на един човек. А номерът който ти звъни за потвърждение е на друг. Подателят на пратката е трети човек, а този който приема парите - четвърти. И се пита - КОЙ е виновният? Ще видим дали на КЗП ще дадат достъп до личните данни на получателя на паричния превод.
Гледам Force си е отредактирал/затрил
първия пост днес по незнайни причини.