MegaKaloyan
Well-Known Member
НАЙ-НОВАТА ГЛУПОСТ НА БАНКА ДСК.... , а дори с електронен подпис не може да се подадат тези декларации, трябва лично присъствие, а сега си представете хора на възраст които си получават пенсията в ДСК да отидат да се редят на опашка за актуализация на документите.... Тея хора от банката нямат връзка с главния мозък! Пише , че може с е-подпис , но реално не може! Те ще опредцелят с какъв електронен подпис да се логвам... Евротръст! Аз пък ползвам Б-тръст!
Мамка им и прасета

Нова офанзива по банките за актуализиране на клиентските данни. Този път в акция е една от най-големите финансови институции по активи, предаде Марица. Със специални въпросници – 9 страници за фирми и 3 страници за физически лица, оттам изискват опресняване на данните за всеки, който има някакъв договор с банката, дори и за разплащателна сметка.
Неведнъж се е случвало клиенти да се окажат с временно блокирани сметки и невъзможност да ползват парите си заради това, че не са откликнали на искането на банката.
Обновяването на информацията се прави периодично и индивидуално за всеки клиент. Може да стане по два начина – на гише в банката и през канала за онлайн банкиране.
Ако имате съобщение и го неглижирате, достъпът до сметките ви може да бъде временно ограничен и няма да са възможни нито плащане с карта, нито теглене от банкомат, нито нареждане на преводи и дори заплащане на битови сметки. Ще бъде ограничено и ползването на други банкови услуги, предупреждават от банката.
Обичайно банковите служители държат да имат точен адрес, телефон и мейл на клиентите си. Изискват се също данните от личната карта и валидността й.
А откъде очаквате приходи по сметката си? Като тук, освен регулярните източници – заплата, пенсия или обезщетения, дивиденти, наеми е добавена и графа "хазарт".
Клиентът трябва да посочи конкретно от кои държави очаква бъдещи преводи по сметката си и за капак да определи средномесечен размер на операциите, които възнамерява да извършва.
В случай че, анкетираният е заемал в последната година висша държавна длъжност или е свързан с такова лице, ще трябва да попълни и допълнителна документация, обясняват банкови служители.
При фирмите процесът с опресняването на данните отнема повече време, тъй като въпросникът е три пъти по-дълъг. Бизнес клиентите също трябва да посочат ориентировъчно какъв оборот ще минава през фирмените сметки, от къде /по държави/ очакват парични преводи и какви банкови услуги ще ползват.
На показ излизат действителните собственици на дружеството, както и политическият им статус.
Ангажиментът на банките да имат детайлна информация за клиентите си произтича от Закона за мерките срещу изпирането на пари и се прилага от много години.
В началото имаше огромно неудобство за хората, защото трябваше лично да се явяват на гише пред служител за попълване на въпросниците.
Сега някои банки разрешават това да стане и през дигиталните канали за обслужване. Неведнъж се е случвало клиенти да се окажат с временно блокирани сметки и невъзможност да ползват парите си, заради това, че не са откликнали на искането на банката.
Мамка им и прасета

Нова офанзива по банките за актуализиране на клиентските данни. Този път в акция е една от най-големите финансови институции по активи, предаде Марица. Със специални въпросници – 9 страници за фирми и 3 страници за физически лица, оттам изискват опресняване на данните за всеки, който има някакъв договор с банката, дори и за разплащателна сметка.
Неведнъж се е случвало клиенти да се окажат с временно блокирани сметки и невъзможност да ползват парите си заради това, че не са откликнали на искането на банката.
Обновяването на информацията се прави периодично и индивидуално за всеки клиент. Може да стане по два начина – на гише в банката и през канала за онлайн банкиране.
Ако имате съобщение и го неглижирате, достъпът до сметките ви може да бъде временно ограничен и няма да са възможни нито плащане с карта, нито теглене от банкомат, нито нареждане на преводи и дори заплащане на битови сметки. Ще бъде ограничено и ползването на други банкови услуги, предупреждават от банката.
Обичайно банковите служители държат да имат точен адрес, телефон и мейл на клиентите си. Изискват се също данните от личната карта и валидността й.
А откъде очаквате приходи по сметката си? Като тук, освен регулярните източници – заплата, пенсия или обезщетения, дивиденти, наеми е добавена и графа "хазарт".
Клиентът трябва да посочи конкретно от кои държави очаква бъдещи преводи по сметката си и за капак да определи средномесечен размер на операциите, които възнамерява да извършва.
В случай че, анкетираният е заемал в последната година висша държавна длъжност или е свързан с такова лице, ще трябва да попълни и допълнителна документация, обясняват банкови служители.
При фирмите процесът с опресняването на данните отнема повече време, тъй като въпросникът е три пъти по-дълъг. Бизнес клиентите също трябва да посочат ориентировъчно какъв оборот ще минава през фирмените сметки, от къде /по държави/ очакват парични преводи и какви банкови услуги ще ползват.
На показ излизат действителните собственици на дружеството, както и политическият им статус.
Ангажиментът на банките да имат детайлна информация за клиентите си произтича от Закона за мерките срещу изпирането на пари и се прилага от много години.
В началото имаше огромно неудобство за хората, защото трябваше лично да се явяват на гише пред служител за попълване на въпросниците.
Сега някои банки разрешават това да стане и през дигиталните канали за обслужване. Неведнъж се е случвало клиенти да се окажат с временно блокирани сметки и невъзможност да ползват парите си, заради това, че не са откликнали на искането на банката.