Как функционалностите на платформата за електронна търговия CloudCart ти помагат да развиеш бизнеса си?

Това верно не работи, смених всичко, писах какво ли не и все сървър ерор. @CloudCart малко съпорт ще трябва тука
1636721848149.png
1636721866479.png
 
Виж как ми излиза поста ти:

cloud1.png
 
Това верно не работи, смених всичко, писах какво ли не и все сървър ерор. @CloudCart малко съпорт ще трябва тука
Ей, и ти се отвори за нови неща. Я разкажи после и твои лични впечатления. И ако си пипал някога Shopify да споделиш и някакви сравнения. Изключвам богатото портфолио от теми и модули.
 
Малко по-нагоре е така:

cloud_2.png
 

Здравейте,

Благодарим за сигнала. Веднага след като видяхме съобщението Ви, подадохме сигнал към DEV екипа ни и проблемът беше разрешен. Насреща сме за всякакви сигнали и въпроси свързани с функционалностите на системата.

Поздрави,
CloudCart
 
Ей, и ти се отвори за нови неща. Я разкажи после и твои лични впечатления. И ако си пипал някога Shopify да споделиш и някакви сравнения. Изключвам богатото портфолио от теми и модули.
Бе супер си е, аз съм го гледал и преди.
Иначе малко неща дето е добре да се оправят:
1.png
Тука що не са на БГ? И тия грозни бутони
2.png

тука отново странните бутони

3.png

Не е много ок да гърми нещо в конзолата
4.png
не мога да преценя дали този имейл е валиден, но системата го прие :rolleyes:
Това всичко в хром под WIn. 11

Иначе си е супер платформата.
 
Моля @Станимир И да се включи с компетентно мнение като най-големия професионалист в сферата на ecommerce development в този форум.

Най-добре е да не го правя, но ще напиша добър отзиви, като цяло cloudcard е топ платформа тип shopify, доста пъти препоръчвам на клиенти да си вземат магазин от там, ако давах афилиейт линк щях да направя добри пари, за начало като стартиращ бизнес е топ платформата, един бутон и имате интеграция(доставчик, ВПОС, маркетплейс) без нерви и проблеми. Първият ми контакт към cloudcard беше 2016 година до 2018 година и директно отговаря П.Илиев, всичко беше много коректно и бях много доволен, дори лично бях репортнал няколко проблема, всеки проблем беше решен за часове още тогава, сега сигурно са още по-бързи, като гледам доста добре се справят, дори пазя снимката на единият. Ако сте начален търговец и не искате и нямате опит, да разработвате, cloudcard лесно ще направят един магазин с дизайн за вас. Ако сте напреднал търговец, моето мнение няма значение, защото ще знаете отговора за вашият проблем, всеки търговец има различни изисквания и трябва да пробва платформи, няма правилна платформа, има спрямо случая.

Снимката: https://ibb.co/fCdhJ49

Поздрави,
Станимир И
 
@Sky , ще се учудиш, но знаеш ли колко често GTM-а, Captcha-та и други такива гърмят в конзолата на повечето големи и не чак толкова големи сайтове. Чак аз съм учуден къде им конфликва. Стайлването на тези елементи мисля, че ще им се получи бързо.
 
@Sky , ще се учудиш, но знаеш ли колко често GTM-а, Captcha-та и други такива гърмят в конзолата на повечето големи и не чак толкова големи сайтове. Чак аз съм учуден къде им конфликва. Стайлването на тези елементи мисля, че ще им се получи бързо.
Всичко гърми понякога, няма нещо без проблеми, случва се, на всеки. :) Тази година работих над една система която е за болница, софтуера беше от 1991 година, 2021 година беше гръмнал за пръв път, всичко се чупи понякога.

Поздрави,
Станимир И
 
Здравейте,

Факт е. Банер на CloudCart, нова тема за платформата, имаме желание да инициираме разговор за платформата, защото имаме какво да ви кажем. Да разкажем повече за функционалностите на платформата, за решенията, които предлагаме. Имаме желание да получаваме градивна критика, за да подобряваме нашата услуга. Както имаме и желание да отговорим на всички ваши въпроси.

Поздрави,
CloudCart
Здравейте,

Имахте ли преди лайв чат, понеже имам спомен, че съм се свързвал с вас, а не намирам нищо в мейлите?

И би било интересно мнението на @ReminD, ако има време да поразгледа системата
 
Здравейте,

Имахте ли преди лайв чат, понеже имам спомен, че съм се свързвал с вас, а не намирам нищо в мейлите?

И би било интересно мнението на @ReminD, ако има време да поразгледа системата

Не мога да се сетя тези ли бяха от статията, едините, но нещо, пича който прави сайта, влизаше тук, и със сигурност не му е стила това на него да рекламира по този начин.



Ох NVM, тези като бях писал тази статия преди години, пробвах и при тях, дадоха ми 1 година безплатно магазин, аз пък с екормерс не се занимавах и отказах, и то без намерено нищо, просто заради опитите. Нямам мнение за платформата им, аз си предпочитам Laravel и да си пиша сам нещата.

Със сигурност са платили някакви пари за "маркетинг", и тези сега спамят, със сигурност можеше по друг начин да постъпят, специално в този форум откъм реклама/ представяне на платформата им.

Ама аз съм на крайностите, не съм много за пример, даже сайт с 5 страници, бих го напляскал на ларавел, а не на wordpress, така че всеки да си преценя според това, какво може да даде и направи сам откъм платформа и какво му е нужно. Тези СааСки са окей ако не отбираш нищо, ако пък разбираш, според мен само те спъват поради това, че се съборазяваш с тях откъм функционалност.
 
@CloudCart В крайна сметка работи ли се по скоростта на зареждане и можете ли да ни дадете линк за оптимизиран магазин да си направим тестовете?
 
@CloudCart В крайна сметка работи ли се по скоростта на зареждане и можете ли да ни дадете линк за оптимизиран магазин да си направим тестовете?
Здравейте,

Постоянно работим по оптимизирането на нашата инфраструктура. Миналата седмица пуснахме предсрочно performance update на системата. Скоростта на работа на платформата се увеличи с над 4 пъти в сравнение с преди. Споделяме и магазин на наш клиент, за да се уверите в резултатите сами. https://www.lafeswim.com/

Поздрави и хубав ден,
Екипът на CloudCart
 
Абе това зарежда ужасно, пробвай с друг сайт и поне малко да го мяза на нещо.
 
Аз също ще споделя мнението си за тази платформа за онлайн магазини. За съжаление съм с негативен опит от платформата покрай работата си с клиенти. Основните проблеми са не толкова въ функционалността на онлайн магазините, напротив, удобни са, лесно се навигира в платформата, и решава проблема с ъпдейтите и непредвидимите ситуации при ъпдейт на различни плъгини, конфликти между тях и т.н. НО, голямото но е доста голямо. Първо скоростта на сайтовете до скор обеше много зле, липсва оптимизация на CSS стиловете, доста излишни неща се зареждаха, липса на хуабво оптимизиране на изображенията, нямам идея защо не позлвате cdn - дали вътрешен или cloudflare ( до преди месеци когато последно работих с клиент от платформата това бе актуално). Много проблеми със SEO мета данните, на единия от магазините на около 300 продукта се повтаряше едно и също заглавие и мета данни, а съм задал за всеки пдорукт, да не говорим че имаше някаква обърквация по два различни начина да вкараш на заглавната страница мета данни и ставаше някакъв странен конфликт, странен редирект за начдалната страница помня че имаше, изобщо куп проблеми. Много излишни неще се индексират, като цяло трудно се индексира, гугъл отчита една камара проблеми и т.н. Вече съм забравил, но от към СЕО гледна точка беше пълно ама пълно с проблеми и ако клиента няма маркетинг екип и платени реклами за да се развие сайта му разчитането за развитие на органично достигане до сайта е меко казано трудоемко. Правеха се някакви ъпдейти и дори стана по-зле. Много малък избор от теми, много кофти възможности за къстъм изработване на тема, объкрващ текущ "едитор".


Бих посъветвал да оправите тези проблеми. Много от тези палтформи вече имат супер лесни билдъри и е по-лесно да се работи с тях ( и не не са български тесзи кото работят добре ).

1. Визия на онлайн магазините - нправете онлайн билдър и/или подобрете възможността за къстъмизиране ( редакция по изискване на клиента ) на темите дали от вас, дали от някой dev, поправете и допълнете текущите възможности за така да се каже "украсяване" на сайта. Предложете на клиентите си по-добър избор от Responsive теми.
2. Всички проблеми по СЕО - много нашенски девелопъри съм забелязал че изключително много НЕ наблягат на СЕО и се отнасят все още с пренебрежение. Едно време до преди 5-7 години нямаше проблем, но това сега е неизменна част от правилното развитие на един сайт. За да се развие добре трябва правилно насочване, не само скоростта на сайта да е добра, но и всичко останало нужно за да работи индексирането на сайта правилно (т.нар. On Page SEO ) и да спомогне за развиването му в мрежата ( тоест т.нар. Off page SEO ). Във вашата платформа това е генерален и важен проблем за решаване! Мога да ви дам абсолютно подробни насоки за това какво трябва да се поправи и добави от към СЕО! Възможност за Facebook E-commerce интеграции.

Има и разни дребни технически проблеми, но те обикновено са индивидуални, тоест разбирам че няма как да се предвидят всички неща и сте ги оправяли бързо тези неща. За това и няма да ги коментирам.
Тук ще вмъкна, допълнителни, но не съществено важни съвети, все пак биха привлекли още повече клиенти към Вас:
3. Хубаво е да направите някаква мрежа, кяото да лансира продукти от вашите клеинти, това ще е един супер бонус, можете да си я направите автоматизирана. Например един сайт, който ще показва RSS емисии от клеинтски сайтове с продукти по категории, второ към него развити социални профили с много псоледователи - фейсбук и инстаграм ( това става доста бързо и не с врапиращи инвестиции ). В допълнение група за обяви в която автоматично отново с хаштагове да се пускат най-ниви продукти, автоматично да излизат промоции ( така да е и в основния сайт и фейсбук и инстаграм страниците ) и т.н. Можете сами да доразвиете тази точка.
4. Оправете хостването на сайтовете, странно е ужким платформа предлагаща всичко в едно, а имах клиент който плащаше за допълнителен хсотинг защото имал проблеми сх сотинга и там вече не помня още какво беше за подобряване на скоростта.. Скоростта така и не се подобри след плащането за допълнителен хостинг, а падането му офлайн стана дори по-често и после изчезнаха дори и продукти, уж ги има, но ги нема ( при посещение 404 ) и т.н. В псоледствие този проблем се оправи с линковете.
5. Бъдете ясни и точни в предлаганата услуга и точно какво е включено в нея и какво МОЖЕ да се включи срещу допълнително заплащане, не да се разбира в последния момент " ма то такос, туй може онуй може ".
6. Не предлагайте услуга просто ей така " Който се върже". Бъдете най-добрите, добавяйте повече възможности, повече функционалности и се грижете по-добре за клиентите си за да бъдете най-добрите в това коеот предлагате!
7. Не ги заробвайте. Имах проблем с клиент, трябваше да се крием и лъжем и така и той не получи нито RSS емисия, нито файл с продуктите си за да направим сателитен сайт който беше купил готов да днедри продукти и да сочи към главният му сайт при вас. Това е абсурдно!!! Клиента плаща за услуга, но заробването един ден ще срине цялата платформа!
направете възможно за всеки акаунт щом си плаща вие трябва да му предоставите RSS емисия. Тя е полезна не само за внедряване на продукти и др.. инфо в други платформи, но и ако сайта на Вашия клиент предлага възможност за франчайз и/или дропшипинг, ще може нговият партньор сам да избере къде иска да внедри и продава продуктите, така че печелите вие, ще имате верен клиент, той ще печели и неговият/неговите партньори. А да не говорим че е задължително наличието на RSS за Google ads и Facebook някои видове реклами, Google Merchant и други.

Разбира се вероятно някои от нещата е взъможно да сте ги поправили, нямам представа, за момента клиенти идващи от там ( и останалите Бг платформи ) избягвам да приемам, защото за парите за които работя изобщо не си заслужава да се хващам да правя магии, да му бая и да права overtime за да станат нещата в срок който съм задал ( стандартен при мен ).

Мисля че бях достатъчно изчерпателен в отговора си. Приемете тази градивна критика, тя е единствено във Ваша полза! Така освен горните изброени, този ил итези, които ще работят по маркетинга и СЕО на сайта ще Ви препоръчват и те ще са доволни.

Сори за правописа, нямам време да чета и поправям написаното, а пиша и бързичко.. :)
П.П. Всичките ми доводи, препоръки и т..н. са базирани на реални случки, като доказах и на един от клиентите си проблемите с платформата, чрез направата на сателитен сайт в който сам си вкарах продукти и със мизерно, бих казал даже никакво СЕО, достигнах посещенията на моя сайт в пъти повече от неогвите, както и за кратък период се лансира с топ ключ думи дори над конкуренти ( които също позлват плафтормата Ви ). В сайта продуктите разбира се препращаха към Вашия клиент, но просто идеята беше да му докажа всичко което му казах ( както и на Вас тук в този пост ).
 
Последно редактирано:

Горе