Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

@lqllqlq той човека не е виновен. Тук вина има бранша. Сульо и пульо правят магазини, пишат цени каквито им падне. И хората искат да се уверят.

Малко не съм съгласен, защото искаха повече сигурност нямаше да поръчват от магазини-еднодневки, сглобени за 1 ден, без никаква информация кой продава, телефон с предплатена карта на името на бай Мангал, доставка без документ и тн. А те го правят. Да не говорим, че за масовката онлайн магазина е "онази ваш'та обява в интернета"...
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Аз имам абсолютно същите ситуации както колегата показа, но с риск да се засегне според мен все пак ако искаш да продадеш трябва да се работи по-леко с клиентите, все пак целта е да се продава. Все пак в днешно време не сме монополи, избор има навсякъде.
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Всички сте прави, но искам пак да напомня за какво е темата:

Темата НЕ Е за да...
...се оплача.
...мрънкам.
...питам за проблем.
...търся съчувствие.

Темата е само с една цел - да си кажем малко забавни истории и да се посмеем с абсурдите. Това е.
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Аз имам абсолютно същите ситуации както колегата показа, но с риск да се засегне според мен все пак ако искаш да продадеш трябва да се работи по-леко с клиентите, все пак целта е да се продава. Все пак в днешно време не сме монополи, избор има навсякъде.

Всеки 3ти клиент е като неговите ...
Тва с ДДс ли е, къде е отстъпката ?
Ама може ли да свалите цената?
Ама много е скъпо, дайте реалната цена!
Ама как ще плащам аз доставката?

Като на бит пазар, всеки се пазари.
Той за това така ги реже, ако се пазари почти сигурно е че няма да купи или ще се муси
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Всеки 3ти клиент е като неговите ...
Тва с ДДс ли е, къде е отстъпката ?
Ама може ли да свалите цената?
Ама много е скъпо, дайте реалната цена!
Ама как ще плащам аз доставката?

Добре де господа онлайн магазинери, не ви ли идва на акъла, че щом всеки 3-ти пита значи има причина?! Естествено, че може без ДДС, естествено, че може да има отстъпка, както да се свали цената и да не се плаща доставката! Въпрос на желание е да има комуникация с клиента и да се свърши работа. Не да се правим на много умни по чата и да се заяждате откровено с клиентите. Нищо абсурдно не виждам от страна на клиента в сводките спуснати така любезно от ЛЯЛЯЛЯ тралала. Той затова си е и клиент, има право да си пише глупости и да си пита за каквото си иска, това остроумничене от другата страна меко казано прави лошо впечатление. Успех с този подход!а
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Могло без ДДС..., айде покажи реален начин за "без ддс"!
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Добре де господа онлайн магазинери, не ви ли идва на акъла, че щом всеки 3-ти пита значи има причина?! Естествено, че може без ДДС, естествено, че може да има отстъпка, както да се свали цената и да не се плаща доставката! Въпрос на желание е да има комуникация с клиента и да се свърши работа. Не да се правим на много умни по чата и да се заяждате откровено с клиентите. Нищо абсурдно не виждам от страна на клиента в сводките спуснати така любезно от ЛЯЛЯЛЯ тралала. Той затова си е и клиент, има право да си пише глупости и да си пита за каквото си иска, това остроумничене от другата страна меко казано прави лошо впечатление. Успех с този подход!а

Виж сега, не те познавам, не ме познаваш, но ми стига да прочета това с естественото, че можело без ДДС и ми ставаш ясен.
Я да ти дам малка задача: Доставя ти се артикул на цена 10лв без ДДС, тоест 12 с ДДС. Маржа ти е 15% (да, има и такива маржове!) Това прави цена 11.50лв без ДДС или продажна с ДДС 13.80лв. Хайде сега г-н Разбирач да ми кажеш как след като си платил 12лв за да има продукта ще го продадеш на поредния селски тарикат на 11.50лв без ДДС?! Ама ми го обясни ей така естествено! И като приключиш с това ми разкажи как си вкарал в тия 11.50 и доставката!

Аз не съм на сергия на битака! Не продавам и стоки с качеството на битака! Не желая и клиентите на битака! Това е. А от теб чакам математиката по горната задача...

Относно заяждането - не, не се заяждам. Можеш да обидиш само умния. А той знае, че подобни разговори водени на тема ДДС и прочие са крайно нелепи. И докато битува схващането, че "той е фирма и ще си го вземе" ще е така. А то битува щото са прости. Ако малко бяха се обогатили за 20 години щяха все нещо да разберат относно ДДС, както и че не ги раздават тия пари на "фирмаджийте" в края на месеца на каса в НАП.

Клиента е прав когато не ми се държи като отвързан селски пръч в стадо с кози. Аз не съм му длъжен с нищо повече освен да му дам нужната информация. САМО АКО той подхожда с нужното отношение към труда ми, знанията и тн.
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Добре де аз не разбирам причината за тази злоба към клиента. "Селски тарикат", "сергия на битака", "разбирач", "селски пръч". Разберете, че клиентите не са ви виновни, за това че доставните ви цени са високи, маржа малък, слаби търговци сте и оттам по веригата та чак до "мегапроблема с ДДС-то". Също така клиента нема от къде да знае, че ляляляля е академик по математика, магистър по философия, нобелов лауреат по физика и почетен посланик на поне три островни държави, за да се държи подобаващо в чата и да се обръща към него със "Сър". Като цяло в горния си пост исках само да вметна, че който не става за търговия просто не става. И не са му виновни клиентите. Независимо какви са му желанията или запитванията чували сте, че "клиента винаги има право"....нали? Но тук не битува това схващане, може би защото сте много умни? А американците имат една хубава поговорка "Като си толкова умен, къде са ти парите?" Та такива работи.
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Добре де аз не разбирам причината за тази злоба към клиента. "Селски тарикат", "сергия на битака", "разбирач", "селски пръч". Разберете, че клиентите не са ви виновни, за това че доставните ви цени са високи, маржа малък, слаби търговци сте и оттам по веригата та чак до "мегапроблема с ДДС-то". Също така клиента нема от къде да знае, че ляляляля е академик по математика, магистър по философия, нобелов лауреат по физика и почетен посланик на поне три островни държави, за да се държи подобаващо в чата и да се обръща към него със "Сър". Като цяло в горния си пост исках само да вметна, че който не става за търговия просто не става. И не са му виновни клиентите. Независимо какви са му желанията или запитванията чували сте, че "клиента винаги има право"....нали? Но тук не битува това схващане, може би защото сте много умни? А американците имат една хубава поговорка "Като си толкова умен, къде са ти парите?" Та такива работи.

Що злоба? Държанието определя квалификацията. Ти нали ги знаеше нещата? Не ми отговори на малката задачка...Посрещат по начина на комуникация в случая. Аз пък в горния пост не просто вметнах, а директно ти казах, че си поредния лаладжия, който си приказва без да знае за какво говори. И кво прайм сега? Клиента НЕ ВИНАГИ има право! Клиента не може да се държи с хората все едно са му длъжни. След като се държи като на битака, то няма как да получи читаво обслужване. Нито пък нивото на комуникация ще е подобаващо. И не, не е мега проблем с ДДС-то. Всъщност проблем няма. Закона е ясен, но 20 години не стигат на такива дървени философи като теб да го разберат. Това е.
А, и за американското - виж първо какво е поговорка, после ми дай примери. До тогава смятай по задачата, която ти дадох. Ако ти е трудно имаш право и на калкулатор.
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

, слизам ти до нивото на комуникацията. Ревливия лаладжия си ти, никой не ти е виновен, че си и не можеш да си организираш и търговията и доставките и отношенията с хората. има един милион варианта и клиента да е доволен и ти да си добре, но тъпанара си е тъпанар. И който е имал някакво намерение да купи нещо от теб, ти вече си му длъжен, защото човека би ти дал пари, за да можеш ти такъв да се правиш на пич. Затова клиента винаги има право и му е през хуя къв си какъв си,
 
Последно редактирано от модератор:
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

ЛЯЛЯЛЛЯ малко се престараваш. Явно търовийката ти върви.
Надали в началото си се правил на големия бизнесмен.
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

ЛЯЛЯЛЛЯ малко се престараваш. Явно търовийката ти върви.
Надали в началото си се правил на големия бизнесмен.

Което значи какво? В началото съм продавал без ДДС? Бъркаш. Остави какво пише дървосекача. Това, което твърдя е, че клиента трябва да уважава труда на търговеца, а не само защото може би ще купи да се разпищоли. Аз не съм ничии слуга. А ти?
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Което значи какво? В началото съм продавал без ДДС? Бъркаш. Остави какво пише дървосекача. Това, което твърдя е, че клиента трябва да уважава труда на търговеца, а не само защото може би ще купи да се разпищоли. Аз не съм ничии слуга. А ти?
Малко по изи го давай, живееш в държава с психически осакатени хора от комунизма, няма как да очакваш адекватни запитвания от такава пасмина.
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Аз съм си много изи, но няма как да ме убедите, че в името на една продажба трябва някой да те прави на парцал. Дали е онлайн или офлайн се предполага, че си вложил труд, време и усилие за да предоставиш информация, да подредиш, да се образоваш за да информираш и отговаряш на въпроси. Всичко това е време и пари. И да ми дойде някъв дървосекач и да ми се пеняви как е клиент и имал право да ми се прай на господ, аре у лево! Ако той не уважава труда ми, знанията и всичко останало, как да го издигна над амебата? Никак. За такива си има продавалник - там да ходят.
Всичко казано до тук обаче, не означава, че очаквам всеки да ми идва информиран. Ясно е, че не може да е в час. Но, бате, да ми зададеш гига-мега-олигофренски въпрос от типа "Тая цена как да я разбирам?" няма измерение, в което да го приема за нормално. Освен от индивид с отрицателен коефициент на интелигентност.

И за да ти докажа пак: Гледай го сега дървосекача - изкочи с твърдение, че без ДДС си е като здрасти-здравей. Ама не можа да се аргументира. Ние сме криви, че доставчиците, че на крив такова космите му пречат. После клиента имал право, ама не разбрах какво. Та некви бисери от лексикона на Нелито от 6-ти клас не вървят.

И накрая @Uphero, често се засичаме по теми и да ти обяснявам дали се паля или не, мисля няма смисъл. Нямам какво да доказвам тук на никой. Нямам нито желание, а още по-малко време да споря с някви кибер-рицари по форумите. Още по-малко с нелепи, неподплътени с аргументи твърдения, изказвания и тн. Просто веднъж на година си позволявам да си загубя времето в подобен спор. Щото докато тука мераклии-бизнесменчета отварят тема след тема "Трябва ли ми фирма да продавам?" и подобни ще е нормално да се занимаваме и ей такива дето ни обясняват за ДДС-то и колко е излишно.
И не, мамка му, не съм голям бизнесмен. Аз съм просто един от тълпата, който си скъсва задника от бачкане за да постигне целите, които си е поставил. Дали правя пари по пътя? Да. Много ли са? Субективно. Важно е, че за разлика от разни странни личности тук имам принципи, мнение, които мога аргументирано да отстоявам.

С това приключвам отклонението от идеята на темата.
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Аз съм си много изи, но няма как да ме убедите, че в името на една продажба трябва някой да те прави на парцал. Дали е онлайн или офлайн се предполага, че си вложил труд, време и усилие за да предоставиш информация, да подредиш, да се образоваш за да информираш и отговаряш на въпроси. Всичко това е време и пари. И да ми дойде някъв дървосекач и да ми се пеняви как е клиент и имал право да ми се прай на господ, аре у лево! Ако той не уважава труда ми, знанията и всичко останало, как да го издигна над амебата? Никак. За такива си има продавалник - там да ходят.
Всичко казано до тук обаче, не означава, че очаквам всеки да ми идва информиран. Ясно е, че не може да е в час. Но, бате, да ми зададеш гига-мега-олигофренски въпрос от типа "Тая цена как да я разбирам?" няма измерение, в което да го приема за нормално. Освен от индивид с отрицателен коефициент на интелигентност.

И за да ти докажа пак: Гледай го сега дървосекача - изкочи с твърдение, че без ДДС си е като здрасти-здравей. Ама не можа да се аргументира. Ние сме криви, че доставчиците, че на крив такова космите му пречат. После клиента имал право, ама не разбрах какво. Та некви бисери от лексикона на Нелито от 6-ти клас не вървят.

И накрая @Uphero, често се засичаме по теми и да ти обяснявам дали се паля или не, мисля няма смисъл. Нямам какво да доказвам тук на никой. Нямам нито желание, а още по-малко време да споря с някви кибер-рицари по форумите. Още по-малко с нелепи, неподплътени с аргументи твърдения, изказвания и тн. Просто веднъж на година си позволявам да си загубя времето в подобен спор. Щото докато тука мераклии-бизнесменчета отварят тема след тема "Трябва ли ми фирма да продавам?" и подобни ще е нормално да се занимаваме и ей такива дето ни обясняват за ДДС-то и колко е излишно.
И не, мамка му, не съм голям бизнесмен. Аз съм просто един от тълпата, който си скъсва задника от бачкане за да постигне целите, които си е поставил. Дали правя пари по пътя? Да. Много ли са? Субективно. Важно е, че за разлика от разни странни личности тук имам принципи, мнение, които мога аргументирано да отстоявам.

С това приключвам отклонението от идеята на темата.
Не си ме разбрал нещо. Ама ме мързи да пиша и аз такива парцали.
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Малко по изи го давай, живееш в държава с психически осакатени хора от комунизма, няма как да очакваш адекватни запитвания от такава пасмина.
Точно така, хората са малко по " странни " , но това е на всякъде!

Да клиента е прав! НО той не трябва да ти се качва на главата и да те прави на маймуна. НО трябва и да ги изтърпим все пак, клиента си е клиент.

Проблема с ДДС се решава лесно, 20% отстъпка и са готови! Но тук идва въпроса :

Разберете, че клиентите не са ви виновни, за това че доставните ви цени са високи, маржа малък, слаби търговци сте и оттам по веригата та чак до "мегапроблема с ДДС-то".
Ти как ни видя в счетоводната книга, че го разбра това ?

Код:
Вие като идете да си купите хляб питате ли за намаление ако вземете 2 бройки?





Аз пък имам един дето цялото библейско нещастие се е изсипало върху него и това се отразява на мен. Пък бил еди къде си по ей такива и такива причини, пък били го окрали, после имал някакви странни идеи и зациклил. :) Тотална щета. ;)

Сега като се стих и аз имах подобен случай наскоро ... всичко библейско и се бе случило
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Сред новите бисери:
V1450784008385923 13:34 да търси си ip Камери поради подозрения, че в домът ми нахлуват ежедневно неблагосклонни джедаи и джуджета
13:35 (Me) has joined the conversation.
(Me) 13:36 това е ужасно!
V1450784008385923 13:36 нали и аз това викам на прабаба ми
13:37 а тя не се безпокой ще ти покажа къде държа лазерните мечове
13:48 (Me) has left the conversation.
V1450784008385923 13:48 е браво нищо не ми каза
13:48 (Me) has joined the conversation.
(Me) 13:49 Нямам време за глупости. Обади се на Люк Скайуолкър. Той ще помогне срещу джедай минали от към тъмната страна
13:50 лек ден
V1450784008385923 13:50 тъкмо бех решил да си купя нещо
(Me) 13:50 меч?
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Добре де, що ви пречи този тип клиенти, наистина? Не разбирам. Аз лично избирам друг подход към клиента.
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Добре де, що ви пречи този тип клиенти, наистина? Не разбирам. Аз лично избирам друг подход към клиента.
Какъв тип клиенти, кукумицини?
Какъв подход може да имаш с някой, който откровено се ебава?
 

Горе