Здравейте, бих искала всеки който има мнение по въпроса с некоректните онлайн купувачи /тези който поръчват онлайн и след това не си взимат поръчката/ да сподели.
Имам онлайн магазин и понякога се случва хората да правят поръчки, а след това да не си ги потърсят. Не отговарят на обаждания, груби и нахални хора. И накрая за капак не само, че не печелиш нищо. но и плащаш връщането на доставката. Към търговците има толкова много изисквания и т.н, а се оказва едва ли не, че нищо не може да направиш срещу тези, които не си търсят пратките.
Въпросът ми е. Как да се справим с тези некоректни ''купувачи''? Търсих в интернет дали няма черен списък за такива, но се оказва , че има само за фирми и агенции. Защо да няма такъв и за тези които поръчват, а не плащат.
Нека всеки, който има или е имал този проблем да сподели мнението си.
Имам онлайн магазин и понякога се случва хората да правят поръчки, а след това да не си ги потърсят. Не отговарят на обаждания, груби и нахални хора. И накрая за капак не само, че не печелиш нищо. но и плащаш връщането на доставката. Към търговците има толкова много изисквания и т.н, а се оказва едва ли не, че нищо не може да направиш срещу тези, които не си търсят пратките.
Въпросът ми е. Как да се справим с тези некоректни ''купувачи''? Търсих в интернет дали няма черен списък за такива, но се оказва , че има само за фирми и агенции. Защо да няма такъв и за тези които поръчват, а не плащат.
Нека всеки, който има или е имал този проблем да сподели мнението си.