Некоректни онлайн купувачи!!

Обръщаме се към Вас за решаване на един проблем. Молбата ни е следната: В програмата с която работите с клиенти да отбелязвате телефонните номера на получатели, които след изпращане на пратка към тях не я търсят и се налага заплащане на таксите за наша сметка. И когато при следващо изпращане се попадне на отбелязан номер, Вашите служители да ни предупреждават, че получателеля е некоректен.
Ще сме благодарни и по-уверени в услугите Ви, ако молбата ни бъде удовлетворена и ще чакаме отговор на ..................!
......
Само така ще можем евентуално да се справим с проблема, иначе с празни разговори просто няма как. Който прочете това съобщение и е съгласен, да го разпространява и да дава идеи как да се съберат максимален брой подписи.

Голям дял от доставките им са от OLX и т.н., там потребители си споделят много бързо и ще минат към Speedy(примерно), които имат дори по-ниски цени на доставка. Също така не винаги е вина на потребителя, когато не си потърси стоката. Много пъти търговеца е виновен. След като не уведомява потребителя за дата на доставка и т.н. потребителя решава да поръча от друго място, което предлагат по-добро обслужване.

Това е част от бизнеса, няма как всичко да е само печалба. :)

Много ми е интересно как Еконт ще ме накарат да си платя доставката, ако не желая да получа стоката. Няма да ме пуснат от офиса или куриера ще седи пред нас докато му дам парите? :D Някой имал ли е подобен случей, понеже ми е интересно какво е станало.
 
Много пъти търговеца е виновен.
Изпари се това време, обратна е тенденцията от поне 2г. „Много x 50“ е вече, че buyer-а е виновен (криещ се, шмекеруващ, неотварящ вратата, неходещ да си вземе пратката или ходещ, избирайки измежду 10-тина пратки от 10 merchants тази, дето го кефи, на оставалите неплатени куриерски, сгафили служители, че му дали да прегледа без да заплати куриерски и т.н., повече в групите долу за купища истории от „практиката“).

Тотален abuse от страна на buyers. Това са МАЛКА част от групите и то, има още поне 10-15. Всеки ден по няколко десетки случая НОВИ и НОВИ публикувани.

Нация от некоректни хора сме, свиквайте.
 
Последно редактирано:
Добре де, върти ми се из главата от доста време, ако се направи база данни с телефонни номера на некоректни??? Това не са лични данни. За нула време ще се напълни с данни, нали?
 
Бъркате се.

upload_2017-5-12_0-51-59.png

Source.

На 25.05.2018г. влиза в ефект GDPR / ОРЗД регулацията (пълен текст), при която всички бизнеси (foreign, продаващи на граждани от ЕС & domestic в ЕС) трябва да са comply. Иначе има санкции. Compliance.

18194217_10203078593042504_8697723579305102318_n.jpg


qSt2kh7.jpg


gnD4xMD.jpg


Да, отнася се и за Вас като merchants (с e-shops). Поредната ** на ЕС за „уж“ защита на физ. лица …
 
Като почнат да си плащат предварително, като е в цял свят няма да е така.
 
Време беше този въпрос да се постави на разглеждане и дискусия, защото изобилства от нагли и безпардонни екземпляри, които ни разиграват и вкарват в заблуждение заради което търпим не малко загуби.

Последният ми сблъсък с такъв клиент е следният:
Поръчва продукт от магазина ни на стойност 167, 00 лв. с безплатна доставка. Въпросният екземпляр, изразява претенцията, че иска стоката и да бъде доставена експресно в с.Белопопци. Разбира се ние реагираме мигновено на всичките и капризи. В деня на доставка куриера прави опит да се свърже с въпросната. Тя не вдигнала телефона. И ми пише на пожар – какво ми става със стоката, кога ще си я получа. Аз съответно се свързам със Спиди за да продължат да звънят, защото въпросната си чака стоката. В крайна сметка се оказа, че куриера е звънял многократно, като последният път телефонът и е бил изключен. С две думи цял ден разиграва нас и куриера. 50 лв разход за доставки в двете посоки ни коства този произвол.
Името и е: Траянка Наташова Маринова
общ. Горна Малина, с. Белопопци
тел: 0892 737 901
 
Траянка Наташова Маринова
общ.Горна Малина, с.Белопопци
тел: 0892 737 901 Измамница!!! Внимавайте!!!
 
Калин Андреев от гр. Девня (0896122151) - Супер лъжец, не си взема пратката

Калин Андреев от Девня с телефон 0896122151 - се свърза с мен през OLX, говорихме по телефона, изпратих му пратката на същия ден по Еконт. Пратих му я до офис на Еконт - Девня. Не си взе пратката през следващите няколко дни, като през това време ме убеждаваше на няколко пъти, че ще я вземе на следващия. Говорихме по телефона няколко пъти, оправдаше се, че не е получил SMS, а на следващия ден се оправда, че пътувал и бил много зает. Също, дори написа точен ден, в който ще я вземе; написа ми "Ponedelnik". Към 5ти-6ти ден спря да си вдига телефона, като само четеше съобщенията (в OLX отдолу, изписва "Прочетено".)

Адски некоректен тип. Излъга ме няколко пъти, целенасочено и хладнокръвно. Също започна да се държи невероятно когато му писах и на Вайбър. Безцеремонен и безскрупулен човек, с който никога повече не бих искал да имам взимане-даване. Само да вметна, пратката, която му изпратих, е нова стока на стойност 35 лв. Същият този Калин Андреев, гугълнах му телефона и излязоха 2 резултата, негови обяви. Продава коли на стойност 30 000 лв. в Девня. Продава Мерцедес и Фолксваген. Парите очевидно не са му проблем.

Пратката така и не я взе Калинчо от Девня... Накарах Еконт също да го потърсят, барем си осмисли държанието, поеме отговорност, и си вземе пратката. В крайна сметка и на тях не вдигна. Покри се като някакъв престъпник. Пренасочих я, поради голям късмет, че намерих друг купувач, като разбира се платих за пренасочването от джоба си. Прикачам всичката ни кореспонденция. Пазете се!

f8bf39c00c2256a5.jpg


24a58ea38174add2.jpg


276c704e48ee3acd.jpg


Бекъп снимки (ако ги изтрият от PicBG, качвам ги и в Postimage):

Снимка 1: https://i.postimg.cc/2kVg85jP/Untitled-1.jpg
Снимка 2: https://i.postimg.cc/wxDf7yCb/Untitled-3.jpg
Снимка 3: https://i.postimg.cc/sxPw8qPR/Untitled-2.jpg
 
Ебати драмата за една пратка :) Не е голяма работа... Не го приемай чак толкова лично, тея проблеми са част от нещата. Тая енергия, дето я изразходваш за глупости я насочи към реализирането на повече продажби, така подобни случки няма да ти правят впечатление.

И още нещо ме гложди - беше казал, че не можеш да понасяш българите и България... еми ... що се занимаваш!? Тука пазара е такъв, особено в olx. Буташ се между шамарите, после ревеш :) Не ми се връзва с профила на човек с твоя потенциал, възможности и интелектуална висота, недостижима за простолюдието :)

Калин Андреев от гр. Девня (0896122151) - Супер лъжец, не си взема пратката

Калин Андреев от Девня с телефон 0896122151 - се свърза с мен през OLX, говорихме по телефона, изпратих му пратката на същия ден по Еконт. Пратих му я до офис на Еконт - Девня. Не си взе пратката през следващите няколко дни, като през това време ме убеждаваше на няколко пъти, че ще я вземе на следващия. Говорихме по телефона няколко пъти, оправдаше се, че не е получил SMS, а на следващия ден се оправда, че пътувал и бил много зает. Също, дори написа точен ден, в който ще я вземе; написа ми "Ponedelnik". Към 5ти-6ти ден спря да си вдига телефона, като само четеше съобщенията (в OLX отдолу, изписва "Прочетено".)

Адски некоректен тип. Излъга ме няколко пъти, целенасочено и хладнокръвно. Също започна да се държи невероятно когато му писах и на Вайбър. Безцеремонен и безскрупулен човек, с който никога повече не бих искал да имам взимане-даване. Само да вметна, пратката, която му изпратих, е нова стока на стойност 35 лв. Същият този Калин Андреев, гугълнах му телефона и излязоха 2 резултата, негови обяви. Продава коли на стойност 30 000 лв. в Девня. Продава Мерцедес и Фолксваген. Парите очевидно не са му проблем.

Пратката така и не я взе Калинчо от Девня... Накарах Еконт също да го потърсят, барем си осмисли държанието, поеме отговорност, и си вземе пратката. В крайна сметка и на тях не вдигна. Покри се като някакъв престъпник. Пренасочих я, поради голям късмет, че намерих друг купувач, като разбира се платих за пренасочването от джоба си. Прикачам всичката ни кореспонденция. Пазете се!

f8bf39c00c2256a5.jpg


24a58ea38174add2.jpg


276c704e48ee3acd.jpg


Бекъп снимки (ако ги изтрият от PicBG, качвам ги и в Postimage):

Снимка 1: https://i.postimg.cc/2kVg85jP/Untitled-1.jpg
Снимка 2: https://i.postimg.cc/wxDf7yCb/Untitled-3.jpg
Снимка 3: https://i.postimg.cc/sxPw8qPR/Untitled-2.jpg
 
Ебати драмата за една пратка :) Не е голяма работа... Не го приемай чак толкова лично, тея проблеми са част от нещата. Тая енергия, дето я изразходваш за глупости я насочи към реализирането на повече продажби, така подобни случки няма да ти правят впечатление.

И още нещо ме гложди - беше казал, че не можеш да понасяш българите и България... еми ... що се занимаваш!? Тука пазара е такъв, особено в olx. Буташ се между шамарите, после ревеш :) Не ми се връзва с профила на човек с твоя потенциал, възможности и интелектуална висота, недостижима за простолюдието
Пиша го дълго, първо защото ми харесва, често пиша копирайт и статии, и преводи. Второ, пиша го максимално детайлно да е достоверно. Едно изречение е слабо. Прекалено слабо.

България има една силна страна, затова и съм много доволен. Но ще запазя правото си да не се впускам в детайли.

Висотата ми и интелекта ми са колкото на квартален алкохолик. Затова и си се объркал, че съм нещо повече.
 
телефон: 089877*****
имена: Б.Г.
поръчва до офис на Еконт: СОФИЯ ЕМИЛ МАРКОВ
(24.04.2019 06:36:08 - София Емил Марков - пристигнала в офис София Емил Марков)

Здравейте, по - горе са данните на измамника. Направи поръчка на 23.04.2019. Ние продаваме само през OLX като платформа, винаги пускаме преглед и тест на пратките, бих могъл да кажа, че последните години от около 1000 пратки, имаше само една върната и то по наша Вина.
В момента явно конкуренцията се е ядосала, понеже продаваме на по - добри цени. Много рязко зачестиха случаите на клиенти, които не си взимат пратките.
В случая пратката седя в офис на Еконт Емил Марков - от 24.04.2019 до 02.05.2019! От там нататък преценихме, че няма смисъл да плащаме магазинаж.
Говорено е с Еконт, те от своя страна се опитали да се свържат с господина, известен е с SMS още в деня на пристигане на пратката (успешно изпратен) и нищо. Сега плащаме 7.70 лева, а въпросния измамник дори не отиде да погледне пратката си, която всъщност е чисто нов продукт, фабрично запечатан, с издадени касова бележка и гаранционна карта.
За съжаление имаме още няколко клиента, които изчакваме и се очертава същото. Продаваме под цената на конкурентите, но ако тези случаи зачестят ще трябва да увеличим цените, за да компенсираме. Некоректните ще бъдат добавяни тук и на всички възможни места, за да се спестят проблемите на останалите колеги търгуващи.
 
Последно редактирано от модератор:
телефон: 0898777573
имена: Боян Гюров
поръчва до офис на Еконт: СОФИЯ ЕМИЛ МАРКОВ
(24.04.2019 06:36:08 - София Емил Марков - пристигнала в офис София Емил Марков)
Направо се учудвам как си нямал проблеми за толкова дълго. Колегите тук много се оплакват от непотърсени пратки.

Един приятел сега разработва система тип черен списък точно за такива случаи. До другия месец трябва да е готова и нямам търпение да я изпробвам. При мен 1/10 поръчки или дори повече остават непотърсени.
 
Направо се учудвам как си нямал проблеми за толкова дълго. Колегите тук много се оплакват от непотърсени пратки.

Един приятел сега разработва система тип черен списък точно за такива случаи. До другия месец трябва да е готова и нямам търпение да я изпробвам. При мен 1/10 поръчки или дори повече остават непотърсени.

Време е да превъзпитаме българина първо да плаща за каквото поръчва, а после да го получава. Така, както е навсякъде в Европа и в САЩ, нали уж сме евроатлантици и натам се целим. :)
Не знам освен в България къде другаде в Европа е толкова разпространен моделът "наложен платеж", но същият е изключително вреден за онлайн търговията.
 
но същият е изключително вреден за онлайн търговията.
Ами ... аз имам друга теория. Точно наложеният платеж е двигателят на онлайн търговията в нашата мила родина.

Колко от хората тук използват дебитни карти за онлайн разплащания ? В офиса ми идват колеги програмисти при мене и ми казват - хайде да ми поръчаш еди си какво си, аз ще ти дам парите на ръка. Защото разбираш ли, има супер сложното плащане с карта. И не, не са единици, булшинството са така. Имам и други приятели, компютърно много грамотни, но ходят до easypay да си купуват билети за концерти, вместо да кликнат на epaygo и да си ги платят за 10 секунди.

Хората ги е страх да плащат онлайн, защото видиш ли ще ти откраднат милионите от картата.

За това този черен списък, който се интегрира с онлайн магазините и има API би било едно страхотно решение на проблема тук. Някой поръчва, гледаш го, че е отказал 3 поръчки от други търговци преди това и му звъниш и му казваш - плати си с карта или няма да ти изпратя нищо.
 
Направо се учудвам как си нямал проблеми за толкова дълго. Колегите тук много се оплакват от непотърсени пратки.

Един приятел сега разработва система тип черен списък точно за такива случаи. До другия месец трябва да е готова и нямам търпение да я изпробвам. При мен 1/10 поръчки или дори повече остават непотърсени.
Твоя френд или е много тъп или има пари в излишък.
 

Горе