Некоректни онлайн купувачи!!

От: Некоректни онлайн купувачи!!

Хората които пазаруват от чужбина с карти масово не пазаруват от БГ онлайн магазини.
 
От: Некоректни онлайн купувачи!!

Хората които пазаруват от чужбина с карти масово не пазаруват от БГ онлайн магазини.

Понеже онлайн магазините пазаруват от ибей и амазон, след като имат карта и разбират английски, защо да пазаруват от бг онлайн магазини :D. Чакането е малко повече, но цените са супер, а за българите това е важното :)
 
От: Некоректни онлайн купувачи!!

Само с това, че българина е недоверчив не съм сугласен. Как когаот пазаруват извън БГ си плащат с картите без проблеми а тук се правят на 3ле на цяло. Тарикатлък е пак цялата схема за да може да напоръва от няколко места или просот да си прави ташак.

Случвало ми се е няколко пъти след изпратена пратка да ми кажат: Аа ама аз вече си в взех от другите доставиха ми в първи или класиката: Аз не съм поръчвал нищо.... От къде му имам телефона, адреса и имената не е ясно..
Ако започнат да си плащат напред както и навън нещата ще се нагласят много бързо. Инче си правих ескперимент. Пуснах в един от магазините си плащане само с карта или през банка с тотално безплатна доставка. За 1 седмица нямаше нито една поръчка. Върнах наложения с по 3-7 лв доставка и нещата са си ОК

Не съм много съгласен, когато дейно се занимавах с онлайн търговия говорих с много хора от най-различни прослойки и възрасти относно това. Разпитвах ги директно, добре де защо не плащате с карта. Всичко на всичко съм получил 3 тип отговори:
1. Не знам как;
2. Ама как ще платя за нещо без да съм го взел, ами ако платя и не получа стоката?
3. Ами ако платя и нещо е дефектна стоката, има да си чакам парите, никой няма да ми ги върне!

Всеки човек разсъждава през собствената си призма и съответно изкривява яко нещата, доста от българите са способни на мурафети и тарикатлъци и затова са предпазливи, да не станат жертва на същото :) За съжаление обаче това, както вече обясних, е поредното следствие от незнание. Българина обича да дава акъл, не да чете и да учи нови неща..
 
От: Некоректни онлайн купувачи!!

1% направи си бизнеса да ти е под или около 1% некоректни клиенти. Лесно става. Ама се иска як човешки гуру :)
 
От: Некоректни онлайн купувачи!!

Мисля, че е задължително обаждането по телефона за потвърждаване на поръчката. При разговора понякога може да се установи дали човека има намерение да направи фалшива поръчка. Ако няма представа за какво служи даден продукт или как работи или каква марка е, това е сигурен показател, че нещо не е наред. Но може би според мен тинейджърите са по- нелоялни клиенти, защото са склонни към импулсивни покупки, без да имат наличните средства да ги платят. Но всичко е въпрос на лична отговорност на клиентите. На практика нищо не може да се направи, за да се задължи някой да си вземе пратката.
 
От: Некоректни онлайн купувачи!!

Според мен има решение на проблема, ако куриерските фирми създадат база на некоректните получатели.
 
От: Некоректни онлайн купувачи!!

Мой познат, който работи в куриерска фирма ми каза, че имат случаи, когато клиентите получат SMS за пратка, се обаждат по телефона в офиса и казват, че няма да си вземат пратката. Което означава, че има хора, на които изобщо не им дреме, че изпращача ще трябва да плати 2 доставки, отделил е време за опаковка и изпращане на продукта, предполага се, че е издал и касов бон и накрая някой с лека ръка прецаква труда на търговеца.
 
От: Некоректни онлайн купувачи!!

Преди време бях пуснал една тема за едни онлайн магазини, които нагло продаваха ментета. Веднага се намериха хора, които да ги защитят и да ги изкарат най-добрите бизнесмени, а нас, дето се опитваме да работим честно - най-големите глупаци. А мене, дето съм творил тази тема - най-големия тъпак.

Докато има онлайн магазини, които продават ментета, в които няма никаква друга информация за фирмата, освен телефон за поръчка. И ако нещо се опиташ да върнеш некачествен продукт просто ти теглят майна по телефона и т.н... докато се прави внос на стоки, без да се плащат данъци и т.н. нямате право да ревете, че има некоректни купувачи.
 
От: Некоректни онлайн купувачи!!

Мисля, че е задължително обаждането по телефона за потвърждаване на поръчката. При разговора понякога може да се установи дали човека има намерение да направи фалшива поръчка. Ако няма представа за какво служи даден продукт или как работи или каква марка е, това е сигурен показател, че нещо не е наред. Но може би според мен тинейджърите са по- нелоялни клиенти, защото са склонни към импулсивни покупки, без да имат наличните средства да ги платят. Но всичко е въпрос на лична отговорност на клиентите. На практика нищо не може да се направи, за да се задължи някой да си вземе пратката.

Аз продавам козметика и малко парфюмерия, и когато новорегистриран клиент прави заявка, задължително се прозвънява преди пратката да се подготви. На пазара съм от октомври 2015 и досега съм имал само един проблем с некоректен купувач.
Моя съвет е задължително потвърждаване по телефон !
 
От: Некоректни онлайн купувачи!!

Изчетох подробно постовете в някои от секциите за некоректните онлайн купувачи. Мнения много, но решения няма по този въпрос. Собственик съм на фирма за натурална козметика, която се предлага предимно онлайн. Изключително стриктна съм когато става става въпрос за доставка и потвърждаване на поръчка- винаги се прозвънява преди изпращане на стоката. Имам лайф чат, телефона за поръчки е винаги включен и разбира се, АБСОЛЮТНО винаги сме давали коректна и навременна информация на питания от клиенти за всички продукти. Доставката при нас е в рамките на 24 часа и смея да твърдя, че се забавя единствено, когато поръчката е направена в събота и следват почивни дни. От както съм на пазара имах контакт с много и различни хора- за съжаление този път се убедих, че българинът е невеж, некултурен и абсолютно безпардонен. Имам няколко ситуации, но ще Ви разкажа само 2, заради които съм готова да направя "ЧЕРЕН СПИСЪК" на тези хубустници, защото са нагли, защото си мислят, че могат да ни разиграват и защото НЕ ВИНАГИ КЛИЕНТА Е ПРАВ!
Ситуация 1. Направена поръчка през сайта ни. Жена, видимо знаеща какво прави, говори добре, убедена къде точно да изпратим продуктите....И така...продуктите са в офис на еконт още на следващия ден, минават 4-5 дни, поръчката не е взета. Звъня. Отсреща ми вдигат и казват" Днес няма да мога, защото детето е болно". Аз с леко притеснение се извинявам за безпокойството и така минават още 3 дни. Звъня отново, разбира се говоря с мек тон....Отговорът е: Ами, то такова...не ги искам, щото докторът ми каза че не трябва!!! Тук е момента да ви кажа, че жената си беше поръчала ШАМПОАН С ЧЕСЪН!!!! Припомням и това и тя сконфузено отвръща " Аааа, ами аз си мислех , че ми звъните за едни хапчета...., но и шампоаните не ги искам! Ядосах се на тъпотията, с която се сблъсках.:cry: А резултата е: платена доставка от мен в двете посоки и леко разочарование от цялата ситуация.
Ситуация 2. Поръчка по телефона. Жена, която говореше добре и поиска информация и консултация за 2 продукта. След като реши, че ще поръчва, каза имена, адрес и се зарадва, че още на следващия ден ще си ги получи. От този разговор минаха 10 дни и поръчката ми все още е в офис на еконт. Жената се прави, че не чува по телефона или изобщо не вдига. От еконт също са я търсили...безуспешно. Мога да заявя, че се отнасям по абсолютно еднакъв начин към клиентите, без значение дали поръчката е за 10 или 100 лв. Консултирам, съветвам и благодаря за оказаното доверие и въпреки това се намират ей такива като тези, които ти вгорчават деня. И не е само заради парите, които губиш, особено когато глупендера е поискал стоката до вкъщи и се крие като мишок, а ти плащаш завишена доставка за двете посоки, яд ме е, че отделяш време но всеки един клиент и го обгрижваш, а той е твърде нагъл и прост за да го разбере. Та....съм с две ръце да се размени инфо за тези " човечета", които ни губят времето и парите. За щастие от както се занимавам с това- вече 2 години, "клиенти" като тези имам само 4. Знам, че онлайн търговията е рискова, знам, че за да изплуваш трябва да се въоръжиш с търпение и любезност към всички. И Абсолютно вярно е, че най-претенциозните клиенти са най-големите тарикати... Надявам се да измислим вариант, който да ни защити от подобни екземпляри. Хубав ден от мен и много качествени клиенти!:)
 
От: Некоректни онлайн купувачи!!

Клиентите не чувстват особен ангажимент ако доставката е до офис на куриер.

Друго си е като цъкнат чекаут, да го правят с осъзнаването, че някой ще им се натресе на входната врата в близките дни и ще им поиска пари...
 
От: Некоректни онлайн купувачи!!

Аз пък тези дни си бях поръчал една чанта за през рамо до офис на еконт и отивам да си я взема и жената вътре ми казва - имате право на преглед преди да вземете пратката, но ако я откажете, трябва да платите доставката в двете посоки :D. И на мен ми стана супер смешно и казвам: добре, ако не ми хареса чантата и стана и си замина, как ще ме накараш да ти платя доставката в двете посоки ? Отговора беше, че тя плащала доставката в този случай и каза, че доста често се случвало, поне няколко пъти в месеца :D

П.С иначе си приех пратката, хареса ми чантата, но не виждам какво би ме накарало да платя доставката в ДВЕТЕ посоки, ако примерно пратката не отговаря на снимките или описанието..
 
От: От: Некоректни онлайн купувачи!!

Надявам се да измислим вариант, който да ни защити от подобни екземпляри. Хубав ден от мен и много качествени клиенти!:)

Варианта вече е измислен: Доставка само и единствено след заплащане на стоката. Не си ли плати - няма доставка.
 
Ангел Тонев или там, който вдига телефона 0877636263 Велинград. Поръчката му стоя 10 дни в офис на Еконт, след 3-4 обаждания накрая отказа да си я вземе и дори не си плати разходите на куриера. Към телефона са вързани доста фирми, правете сметка колко са НЕКОРЕКТНИ!!!
 
От: Некоректни онлайн купувачи!!

Аз пък тези дни си бях поръчал една чанта за през рамо до офис на еконт и отивам да си я взема и жената вътре ми казва - имате право на преглед преди да вземете пратката, но ако я откажете, трябва да платите доставката в двете посоки :D. И на мен ми стана супер смешно и казвам: добре, ако не ми хареса чантата и стана и си замина, как ще ме накараш да ти платя доставката в двете посоки ? Отговора беше, че тя плащала доставката в този случай и каза, че доста често се случвало, поне няколко пъти в месеца :D

П.С иначе си приех пратката, хареса ми чантата, но не виждам какво би ме накарало да платя доставката в ДВЕТЕ посоки, ако примерно пратката не отговаря на снимките или описанието..

Според правилата на Еконт първо депозираш сумата за доставките и наложения платеж и едва след това имаш право да прегледаш и тестваш пратката. Въпросната служителка не си знае вътрешните правила за работа.
 
Според правилата на Еконт първо депозираш сумата за доставките и наложения платеж и едва след това имаш право да прегледаш и тестваш пратката. Въпросната служителка не си знае вътрешните правила за работа.
И на мен са ми давали да преглеждам пратките преди да платя, даже като се замисля нямам случай да са ми искали пари предварително.
 
Същата работа и при мен. Никога не са ми искали пари преди да платя. За сметка на това си мисля, че ако искат да се заядат - ще го направят. Има в най-добрия случай 2 камери над тях, има имената на получателя, телефон, ЕГН и евентуално може да се подаде сигнал, особено ако доставката е по-солена. В тоя вариант пък, ако клиента каже "да ми е искал пари служителя преди да прегледам" - не знам какъв отговор ще му се даде... o_O
 
Това е опция, която може да бъде поставена допълнително по искане на изпращача(продавача). По принцип служителите на Еконт хич не ги харесват тия неща, понеже в повечето случаи са свързани с разправии - недоразбрали клиенти или пък недобросъвестни търговци.
 
Същата работа и при мен. Никога не са ми искали пари преди да платя. За сметка на това си мисля, че ако искат да се заядат - ще го направят. Има в най-добрия случай 2 камери над тях, има имената на получателя, телефон, ЕГН и евентуално може да се подаде сигнал, особено ако доставката е по-солена. В тоя вариант пък, ако клиента каже "да ми е искал пари служителя преди да прегледам" - не знам какъв отговор ще му се даде... o_O

Ами хубаво, ама като се ядосам и 50лв да ми е доставката, ще стана и ще си замина без да взема нищо и без да платя нищо - успех на леличката от еконта да ме спре. След това да ме съдят там 2 години и да ме дават на съдя изпълнител за тези 50 лв или там на някаква фирма за събиране на данъците, поне ще има кой да псувам от време на време като ми звънят да досаждат :D. Съмнявам се като цяло да успеят да ми ги вземат тея пари по някакъв начин.. за да ме съдят май трябваше да има измама за над минималната заплата или нещо такова, не са ме съдили до сега за да споделя опит :).
 

Горе