От: Некоректни онлайн купувачи!!
Изчетох подробно постовете в някои от секциите за некоректните онлайн купувачи. Мнения много, но решения няма по този въпрос. Собственик съм на фирма за натурална козметика, която се предлага предимно онлайн. Изключително стриктна съм когато става става въпрос за доставка и потвърждаване на поръчка- винаги се прозвънява преди изпращане на стоката. Имам лайф чат, телефона за поръчки е винаги включен и разбира се, АБСОЛЮТНО винаги сме давали коректна и навременна информация на питания от клиенти за всички продукти. Доставката при нас е в рамките на 24 часа и смея да твърдя, че се забавя единствено, когато поръчката е направена в събота и следват почивни дни. От както съм на пазара имах контакт с много и различни хора- за съжаление този път се убедих, че българинът е невеж, некултурен и абсолютно безпардонен. Имам няколко ситуации, но ще Ви разкажа само 2, заради които съм готова да направя "ЧЕРЕН СПИСЪК" на тези хубустници, защото са нагли, защото си мислят, че могат да ни разиграват и защото НЕ ВИНАГИ КЛИЕНТА Е ПРАВ!
Ситуация 1. Направена поръчка през сайта ни. Жена, видимо знаеща какво прави, говори добре, убедена къде точно да изпратим продуктите....И така...продуктите са в офис на еконт още на следващия ден, минават 4-5 дни, поръчката не е взета. Звъня. Отсреща ми вдигат и казват" Днес няма да мога, защото детето е болно". Аз с леко притеснение се извинявам за безпокойството и така минават още 3 дни. Звъня отново, разбира се говоря с мек тон....Отговорът е: Ами, то такова...не ги искам, щото докторът ми каза че не трябва!!! Тук е момента да ви кажа, че жената си беше поръчала ШАМПОАН С ЧЕСЪН!!!! Припомням и това и тя сконфузено отвръща " Аааа, ами аз си мислех , че ми звъните за едни хапчета...., но и шампоаните не ги искам! Ядосах се на тъпотията, с която се сблъсках.
А резултата е: платена доставка от мен в двете посоки и леко разочарование от цялата ситуация.
Ситуация 2. Поръчка по телефона. Жена, която говореше добре и поиска информация и консултация за 2 продукта. След като реши, че ще поръчва, каза имена, адрес и се зарадва, че още на следващия ден ще си ги получи. От този разговор минаха 10 дни и поръчката ми все още е в офис на еконт. Жената се прави, че не чува по телефона или изобщо не вдига. От еконт също са я търсили...безуспешно. Мога да заявя, че се отнасям по абсолютно еднакъв начин към клиентите, без значение дали поръчката е за 10 или 100 лв. Консултирам, съветвам и благодаря за оказаното доверие и въпреки това се намират ей такива като тези, които ти вгорчават деня. И не е само заради парите, които губиш, особено когато глупендера е поискал стоката до вкъщи и се крие като мишок, а ти плащаш завишена доставка за двете посоки, яд ме е, че отделяш време но всеки един клиент и го обгрижваш, а той е твърде нагъл и прост за да го разбере. Та....съм с две ръце да се размени инфо за тези " човечета", които ни губят времето и парите. За щастие от както се занимавам с това- вече 2 години, "клиенти" като тези имам само 4. Знам, че онлайн търговията е рискова, знам, че за да изплуваш трябва да се въоръжиш с търпение и любезност към всички. И Абсолютно вярно е, че най-претенциозните клиенти са най-големите тарикати... Надявам се да измислим вариант, който да ни защити от подобни екземпляри. Хубав ден от мен и много качествени клиенти!