Некоректни онлайн купувачи!!

Леличката в някой офис може да се окаже баткО/А при която може и да не мине номера, макар че е със служителски функции в офиса. Трябва да се има едно наум.
 
Немога да разбера едно, поръчват ми продукт плащат капаро, правя го и повече ни вест ни кост от купувача след като съм му пратил 3 писма е WTF????????????
 
Леличката в някой офис може да се окаже баткО/А при която може и да не мине номера, макар че е със служителски функции в офиса. Трябва да се има едно наум.

И батка да е, с кеф ще му дам да ми разбие грозната мутра, след това с кеф ще му взема малката заплатка, а може и две : )

Немога да разбера едно, поръчват ми продукт плащат капаро, правя го и повече ни вест ни кост от купувача след като съм му пратил 3 писма е WTF????????????

Кво ти пука, нали си взел капаро..
 
За късмет всички некоректни купувачи с които съм се сблъквал са получавали стоките си през еконт. Бонусът който раздаваха, спаси положението.
 
Опарих се и аз от НЕКОРЕКТЕН КУПУВАЧ. Става въпрос за ОЛХ. ato_vra това е профилът му, ДИМИТЪР ПЕТРОВ 0988970755, Вършец. Поръчва стока, след това не си я взема от Еконт. От Еконт ми я върнаха за моя сметка естествено. ВНИМАВАЙТЕ!!!
 
Постваш лични данни, което също не е много редно...
И защо да не е редно?!? Той лъже и шикалкави, не взема стока поръчана от него, вкарва ме в излишен разход.... Много е редно даже. Да не пият и други като мен студена вода!
 
И защо да не е редно?!? Той лъже и шикалкави, не взема стока поръчана от него, вкарва ме в излишен разход.... Много е редно даже. Да не пият и други като мен студена вода!

Непотърсени и или отказани пратки са риск който трябва да приемете щом ще сте занимавате с онлайн продажби в България. Неприятен факт за местните потребители.
 
И защо да не е редно?!? Той лъже и шикалкави, не взема стока поръчана от него, вкарва ме в излишен разход.... Много е редно даже. Да не пият и други като мен студена вода!

Нито ще си първата, нито последната с невзета пратка в олх. Там било така :)
А иначе, утре някой от нищото и твоите данни ще нашляпа, понеже нещо не му е на кеф това дето си му продала. За това има и правила, не само форумни...
 
Оо свиквайте..аз се занимавам с подобен тип търговия и почти всеки ден ми звънят от Еконта, че имам невзета пратка. Почват да крият, да мишкуват. На една даже й звънях. - Ще си вземете ли пратката!? - Мълчание - Повтарям въпроса с малко по-назидателен тон. - Мълчание и едно "Ми ни'знам. Айде чао, че имам работа". Така че, това е риска на професията. Общо взето съм си изчислил, че на всеки 10-тина пратки имам поне 1-2 непотърсени. И аз не мога да си обясня защо го правят - поръчват и после се отказват...Затова пращайте само до офиси и когато пратката е над килограм и доставката е с висока стойност - искайте капаро!
 
Българският купувач не знае какво иска, обаче много внимава да не се прецака. Всеки е тарикат.
 
Здравейте, според мен начина е следния да се напише една колективна молба или жалба черно на бяло до управителният съвет на Еконт за да спре тая глупост с непотърсените пратки. Ето такава примерна

До г-н Павел Пенчев
Изпълнителелния директор
на Еконт Екпрес ООД
адрес: гр. Русе



К О Л Е К Т И В Н А М О Л Б А



Относно: Защита на онлайн търговията


Уважаеми г-н Пенчев,

Обръщаме се към Вас за решаване на един проблем. Молбата ни е следната: В програмата с която работите с клиенти да отбелязвате телефонните номера на получатели, които след изпращане на пратка към тях не я търсят и се налага заплащане на таксите за наша сметка. И когато при следващо изпращане се попадне на отбелязан номер, Вашите служители да ни предупреждават, че получателеля е некоректен.
Ще сме благодарни и по-уверени в услугите Ви, ако молбата ни бъде удовлетворена и ще чакаме отговор на ..................!

Приложена е подписка на Ваши редовни клиенти, включили се молбата.


в таблица:

№ Име, Фамилия Телефон Подпис

Само така ще можем евентуално да се справим с проблема, иначе с празни разговори просто няма как. Който прочете това съобщение и е съгласен, да го разпространява и да дава идеи как да се съберат максимален брой подписи.
 
Здравейте, бих искала всеки който има мнение по въпроса с некоректните онлайн купувачи /тези който поръчват онлайн и след това не си взимат поръчката/ да сподели.

Имам онлайн магазин и понякога се случва хората да правят поръчки, а след това да не си ги потърсят. Не отговарят на обаждания, груби и нахални хора. И накрая за капак не само, че не печелиш нищо. но и плащаш връщането на доставката. Към търговците има толкова много изисквания и т.н, а се оказва едва ли не, че нищо не може да направиш срещу тези, които не си търсят пратките.

Въпросът ми е. Как да се справим с тези некоректни ''купувачи''? Търсих в интернет дали няма черен списък за такива, но се оказва , че има само за фирми и агенции. Защо да няма такъв и за тези които поръчват, а не плащат.

Нека всеки, който има или е имал този проблем да сподели мнението си.
Аз имам досега само 3 непотърсени пратки от можеби около 300 и си мисля че Еконта би могъл да си търси парите и от некоректните получатели.
 
Аз имам досега само 3 непотърсени пратки от можеби около 300 и си мисля че Еконта би могъл да си търси парите и от некоректните получатели.
И как ще накараш някой да плати нещо, което не иска?
 
Като не му позволяваш да пуска пратки занапред и да си удържат парите. Трябва да има някакъв начин. Аз такива ги лекувам като от други профили им напоръчвам всички стоки дето те предлагат и не си ги търся и ги набутвам толкова колкото и те мен са набутали. За момента за мен това е начина... но не е коректно...
 
Няма как ... като си се хванал на хорото ще си го играеш.
Винаги ще има некоректни клиенти.
Всички имаме проблем с такива клиенти ...

А какво ще кажеш за некоректните онлайн търговци?
Знаеш ли колко продажби се правят в интернет, дето не минават през касов апарат?
Или пък като си купиш нещо и ако ти се развали не можеш да го върнеш или замениш, защото никой не си вдига телефона?
 

Горе