Непоискани търговски съобщения по телефона - непрестанно.

до сега всички дето ми звъняха си бяха АИ, защото като им зададеш малко по-сложен въпрос и започваха да се оплитат иначе си звучаха като истински човек. Единия АИ заби и взе да се повтаря, зададох и три въпроса по-сложничко се изразих и тя взе да повтаря само едно и аз си викам, аха ясно и туп. Скоро ми звънна пак, друг номер, същия глас и същия филм
Ето сега какво е истинска конспирация, нагледно - звънят ти по телефона, като нарочно се правят на АИ? Какво, ще кажеш за това? Аз съм ви казвал, че съм екс-конспиратгорско гуру, ама вие не ми вярвате :)
И точно заради това, може пък да отивам чак до такива "логически" крайности, но никоя възможност не би следвало да бъде отхвърлена, просто защото звучи странно, че и повече.

И няма никаква причина, да е само единия вариант. Може да ти звънят наистина АИ, както и реални хора. Това е проблема на конспирациите - казвал съм го - накрая се оплиташ.

Накрая, ще дойдете на моята, защото досега познавам почти всичко... като предположения, е ся в момента да видим дали, ще позная друго - мислех си още по време на топлата зима, че е много вероятно да има студена пролет - което като им гледма прогнозите на сините птички са точно такива, за съжаление.

А може би не за съжаление, не се знае нали? На първо четене, ще е съжаление за овошките, от друга страна пък това им се явява сериозен стрес тест. Оттам и към хората и т.н.

Знаеш ли какво е фрактал?
 
Последно редактирано:
И аз си мисля, че е за трупане на данни, но същевременно е публична тайна, че на целата държава данните, барабар с майчиното мляко изтекоха през последните години от безброй институции, та щеше да им е по-евтино да си пазаруват на килограм, ама.. Може и да си правят тестове с тия неща.
 
Ако никой не им се връзва няма да го правят, но явно има доста хора, които го правят, щом продължават и влагат толкова усилия. Само като чуете, че започват да ви предлагат нещо - затваряте и блокирате номера, става много лесно.
 
Следващия път се поинтересувайте къде и какъв е тоя рехабилитационен център и му пуснете данните. Явно са си платили за подобна наглост и жалбите трябва да са и към тях.
 
На мен ми се представяха от Шумен, всеки път. Искаха инфо бих ли могъл да отида в рамките на 20-30 минути. След това откъде съм /всъщност на колко километра се намирам от тях/. 5-6 проби засега, последния отпреди месец някъде.
 
като вдигаш кажи - Да, платен секс-телефон, коя дама избирате: за руса натиснете 1
 
Използват това, ако телефона или имейла ви го има в интернет. Но ако няма предварително изричното съгласие на получателите преди такива съобщения, важи това /приятно четене ;) жокер-към края съм удебелил по-важни неща ;) /:

"3. В случай на гласова телефонна комуникация:
а) идентификацията на доставчика и търговската цел на
обаждането, инициирано от доставчика, трябва да бъдат
изрично изяснени в началото на всеки разговор с потребителя;
б) в случай, че е получено изричното съгласие на потребителя, е
необходимо да се предостави само следната информация:
— самоличността на лицето, което контактува с потребителя и
връзката му с доставчика,
— описание на основните характеристики на финансовата
услуга,
— общата цена, която трябва да бъде платена от потребителя на
доставчика за финансовата услуга, включително и всички
данъци, платими чрез доставчика, или когато не може да
бъде посочена точна цена, базата за изчисление на цената,
която дава възможност на потребителя да я провери,
— известие за възможността да съществуват други данъци
и/или разходи, които не са платени чрез доставчика или
наложени от него,
— наличието или отсъствието на право на оттегляне от
договора в съответствие с член 6 и където има такова
право — продължителността и условията за упражняването
му, включително и информация за сумата, която може да
бъде искано да бъде платена от потребителя на основание
член 7, параграф 1.
Доставчикът информира потребителя, че има и друга информация,
която може да бъде предоставена при поискване и от какъв
характер е тази информация. При всички случаи, доставчикът
предоставя пълната информация, когато изпълнява задълженията
си по член 5.

4. Информацията относно договорните задължения, която трябва
да бъде съобщена на потребителя по време на преддоговорната
фаза, трябва да бъде в съответствие с договорните задължения,
възникващи от правото, което се приема за приложимо по
отношение на дистанционните договори, ако последните бъдат
сключени.

Член 4
Изисквания за допълнителна информация
1. Когато в законодателството на Общността има разпоредби,
регулиращи финансовите услуги, които съдържат изисквания за
предварителна информация в допълнение към тези, изброени в
член 3, параграф 1, тези изисквания продължават да бъдат в сила.

2. До бъдещата хармонизация държавите-членки могат да
поддържат или въвеждат по-строги разпоредби за изискваната
предварителна информация, когато тези разпоредби са в съответствие с правото на Общността.

3. Държавите-членки съобщават на Комисията националните
разпоредби относно изискванията за предварителна информация
по параграфи 1 и 2 от този член, когато тези изисквания са допълнителни към изискванията по член 3, параграф 1. Комисията взема
предвид така съобщените национални разпоредби при изготвянето
на доклада по член 20, параграф 2.

4. С цел осигуряване на високо равнище на прозрачност с
всички подходящи средства, Комисията гарантира, че съобщената
ѝ информация относно националните разпоредби ще бъде предоставена на потребителите и доставчиците.
▼M3

5. Когато се прилага и Директива (ЕС) 2015/2366 на
Европейския парламент и на Съвета (1), разпоредбите относно
предоставяне на информация съгласно член 3, параграф 1 от
настоящата директива, с изключение на точка 2, букви в)—ж),
точка 3, букви а), г) и д) и точка 4, буква б), се заменят с
членове 44, 45, 51 и 52 от Директива (ЕС) 2015/2366."


"Правни основания за обработване на данни, Европейската комисия:
Могат ли данни, получени от трета страна, да се използват за маркетинг?

Преди да придобие списък с контакти или база данни с данни за контакт на лица от друга организация,
тази организация трябва да може да докаже, че данните са получени в съответствие с Общия регламент за защита на данните и че може да ги използва за рекламни цели.

Например, ако организацията ги е придобила въз основа на съгласие,
съгласието трябва да включва възможността за предаване на данните на други получатели
за техния собствен директен маркетинг.

Вашата компания/организация трябва също така да гарантира, че списъкът или базата данни са актуални и че не изпращате реклами на лица, които са възразили срещу обработването на техните лични данни за целите на директния маркетинг. ..."

"... Вашата компания/организация трябва също така да гарантира, че ако използва комуникационни инструменти, като имейл, за целите на директния маркетинг, спазва правилата, посочени в Директивата за неприкосновеността на личния живот и електронни комуникации (Директива 2002/58/ ЕО 1 ) .

Такива списъци се обработват въз основа на законни интереси и лицата ще имат право да възразят срещу такава обработка. Вашата компания/организация трябва също така да информира лицата, най-късно в момента на първата комуникация с тях, че е събрала техните лични данни и че ще ги обработва, за да им изпраща реклами."
Правни основания за обработване на данни, Европейската комисия - връзки към сайта:

"39)
Задължението да се информират абонатите за целта/целите на публичните указатели, в които техните лични данни ще бъдат включени, трябва да се наложи на страните, събиращи данните за такова включване. Когато данните могат да бъдат предадени на една или повече трети страни, абонатът трябва да бъде информиран за тази възможност и за получателя или за категориите възможни получатели. Всяко предаване трябва да бъде предмет на условието, че данните не могат да се използват за други цели, освен за тези, за които са събрани. Ако страната, събираща данните от абонатите или трети страни, на които данните са били предадени, желае да използва данните с допълнителна цел, трябва да се получи подновено съгласие от абоната, или от първата страна, събираща данните или от трета страна, на която данните са били предадени.

(40)
На абонатите следва да бъдат предоставени защити срещу намеса в неприкосновеността на личния им живот от нежелана комуникация с цел директен маркетинг, и по-специално посредством автоматично набиращи машини, факсове и електронни пощи, включително кратките съобщения по мобилните телефони. Тези форми на нежелана търговска комуникация могат от една страна да бъдат сравнително лесно и евтино извършвани, но от друга страна могат да налагат бреме и/или разход на получателя. При това в някои случаи техният обем може също да причини затруднения за мрежите за електронна комуникация и терминалното оборудване. За такива форми на нежелани съобщения за директен маркетинг е оправдано да се поиска предварително изричното съгласие на получателите преди такива съобщения да бъдат адресирани до тях. Единният пазар изисква хармонизиран подход, за да се осигурят прости правила в цялата Общност за търговските дейности и потребителите.
...
Освен ако не е предвидено друго, се прилагат дефинициите от Директива 95/46/ЕО и от Директива 2002/21/ЕО на Европейския парламент и на Съвета от 7 март 2002 година относно обща регулаторна структура за електронни комуникационни мрежи и услуги (Рамкова директива) (8).

Прилагат се също следните дефиниции:
а)
„потребител“ означава всяко физическо лице, използващо публично достъпни електронни комуникационни услуги за частни или бизнес цели, без да е необходимо да се е абонирал за тази услуга;

б)
„данни за трафик“ означава всякакви данни, обработени с цел пренасяне на комуникация през електронни комуникационни мрежи или за изготвяне на сметка за това;

в)
„данни за местонахождение“ означава всякакви данни, обработени в електронни комуникационни мрежи, показващи географското местоположение на терминалното оборудване на потребителя на публично достъпни електронни комуникационни услуги;

г)
„комуникация“ означава всяка информация, обменена или пренесена между определен брой страни с помощта на публично достъпни електронни комуникационни услуги. Това не включва информация, пренасяна като част от услуга за публично радио-разпръскване през електронни комуникационни мрежи с изключение на информацията, която може да бъде свързана с идентифицируем абонат или потребител, получаващ информацията.

д)
„повикване“ означава връзка, установена посредством публично достъпна телефонна услуга, позволяваща двустранна комуникация в реално време;

е)
„съгласие“ на потребител или абонат отговаря на съгласието на заинтересованото лице по Директива 95/46/ЕО;

ж)
„услуга с добавена стойност“ означава всяка услуга, която изисква обработката на данни за трафик или местонахождение, освен тези за данни за трафик извън необходимите за предаване на комуникация или изготвяне на сметка за това;

з)
„електронна поща“ означава всеки текст, глас, звук или образ, изпратен през публични комуникационни мрежи, който може да се съхранява в мрежата или в терминалното оборудване на получателя, докато се вземе от получателя."

 
Последно редактирано:
Има и ново
На мен ми се представяха от Шумен, всеки път. Искаха инфо бих ли могъл да отида в рамките на 20-30 минути. След това откъде съм /всъщност на колко километра се намирам от тях/. 5-6 проби засега, последния отпреди месец някъде.

Аз ви написах преди време, ако не искате да участвате в такива мероприятия, как да се оттървете от такива навлеци. Ако са навлеци, защото може да има всякакви може да има и реални, но доколкото аз знам и съм научил, това е телефонната версия на търговците на врата с тостери, които изграят на първото включване и т.н.
 

Горе