Всеки онлайн магазин или търговец се е сблъсквал поне веднъж с този проблем. Заплащането на доставки в двете посоки оказва лошо финансово влияние. То е ясно, че не можем да елиминираме всички некоректни клиенти, но поне да ги ограничим до минимум. В момента прилагам определени тактики, но все пак няма никакво влияние - човека ако е несериозен, не може да го накараш да си вземе пратката. При всички поръчки:
- Първоначално звъня по телефона за потвърждаване
- Проверявам данните на купувача в търсачките, да не би да има предишни негативни отзиви за него из форумите
- Давам му точна информация кога пратката ще пристигне в неговия град и кога може да си го вземе
- Още на първия ден след изпращането им пиша "дали са доволни от продукта и имат ли някакви забележки" - един вид политика на after-sales, която да им покаже, че не искам да ги мамя.
И въпреки тези действия броя на непотърсените пратки не намалява! Някакви идеи как да решим този проблем?
- Първоначално звъня по телефона за потвърждаване
- Проверявам данните на купувача в търсачките, да не би да има предишни негативни отзиви за него из форумите
- Давам му точна информация кога пратката ще пристигне в неговия град и кога може да си го вземе
- Още на първия ден след изпращането им пиша "дали са доволни от продукта и имат ли някакви забележки" - един вид политика на after-sales, която да им покаже, че не искам да ги мамя.
И въпреки тези действия броя на непотърсените пратки не намалява! Някакви идеи как да решим този проблем?