Новата простотия на Еконт за онлайн магазини

От: Новата простотия на Еконт за онлайн магазини

Кое е кофтито, че не схващам? Помислиха се за големи, повярваха си - аз ли да ги спирам? Да не са единствените?!



Кое е доброто на маркетинга им? Ние сме тези, които им го правим. Ние дресираме клиента. Да не са се пръкнали популярни? Както сме научили клиента на Еконт, така на Спиди сега (например). След време на друг. Голяма работа!
Имат офиси на много места и много от хората искат до офис на Еконт. Иначе да, ние им го правим, защото до скоро и за нас беше доста изгодно с бонус точките.
 
От: Новата простотия на Еконт за онлайн магазини

Кое е кофтито, че не схващам? Помислиха се за големи, повярваха си - аз ли да ги спирам? Да не са единствените?!

Кофтито, е че имат много офиси навсякъде, че клиентите търсят тях, и че много от нашите клиенти, не желаят доставки до адрес, а именно до офис, за да си я получат в удобно за тях време. Не съм казал, че са единствените, затова и попитах на къде се насочват повечето колеги. За да вкараме паралелно 3 нови опции за доставка и да си издърпаме всичките клиенти от еконт.
Сега получих офертата от Rapido До 1 кг. 3,25 лв. това е цена адрес-адрес без такса гориво и наложен платеж, като предполагам с тези % ще стигне 4 лв. Speedy, са ясни.
 
От: Новата простотия на Еконт за онлайн магазини

Нека някой да пусне тема за договор към Еконт и можем да се съберем всички от форума, може и да направим тия 30% отстъпка.
 
От: Промяна в отстъпките на Еконт за онлайн магазини

Аз ще пусна, но довечера, че в момента съм зает. Днес пак разговарях с тях и с 300 зора събрах горе-долу нужната информация.

Но във всички случаи 30 няма да се съберат, дори да заринеме еконт от пратки :D
 
От: Новата простотия на Еконт за онлайн магазини

Нещо не разбрах.. Цената на Еконт с тия 30% колко би станала? И може ли да се сравнява с тези 3.25 лв, които са дали по-горе от Rapido?
 
От: От: Новата простотия на Еконт за онлайн магазини

Сега получих офертата от Rapido До 1 кг. 3,25 лв. това е цена адрес-адрес без такса гориво и наложен платеж, като предполагам с тези % ще стигне 4 лв. Speedy, са ясни.

Тази цена на Рапидо с ДДС или без е ?

Еконт станаха прекалено разпознаваеми с много офиси и може би затова са решили да вдигат цените.
В офисите незнаят никакви подробности, казали са им да наблегнем на групиране и като попитах, а как няколко магазина с отделни и различни модули ще се групират и отговор не получих за сега.
 
От: Промяна в отстъпките на Еконт за онлайн магазини

Със сигурност е без ДДС.
 
От: Новата простотия на Еконт за онлайн магазини

С никой няма да се групирам. Не съм и не желая да бъда третиран като част от стадо. Който иска да гледат на него като шерп - пазар свободен.
Не ме интересува грандоманията им.
Не са ми разпознаваеми, защото са такива благодарение на нас. Лесно и бързо по същия начин ще наложим други.
Не ми пука как предпочита клиента, защото знам, че преди това как той предпочита по-обича да му е евтино.
Дреме ми на мен за бонус точките им. Не съм ги ползвал никога. Отстъпките съм и ще ги давам на клиента. Въпроса е чий ще са те.
Също толкова ми е през ... да кажем чата на магазините и за комисионите им. Мижави са. Мога и без тях.

Та с две думи - тук драма няма. Това е бизнес. Както те явно не искат да работят с мен, така и аз мога да не работя с тях. Просто е. До преди седмица младежа от Еконт извозваше по 3-5 пратки с наложени 1-2к, Спиди вадеше преко сили 1 за под 100лв. Сега е обратното. Мен ме интересува мойте неща да са ок, а те да се спасяват.
 
От: Новата простотия на Еконт за онлайн магазини

Че какво лошо има в кооперирането?
 
От: Новата простотия на Еконт за онлайн магазини

Лошото е ,че като има 1 черна овца в стадото горят всички . И тогава иди обясни на крайния клиент защо му доставяш с 30% отгоре, или си е за твоя сметка.
Абе какво толкова му се натискате на тоя Еконт? Нито са монополисти, нито са последния куриер в България. Разгледайте се, позвънете на другите, споделете им възможностите си за пратки и условия и ще ви предложат изгодни условия. Стига с тоя рекет вече.........
 
От: Новата простотия на Еконт за онлайн магазини

Имат 44% пазарен дял (според шефът им към април 2014). Speedy имат 37% пазарен дял. Останалите 19% се разпределят измежду всички останали куриери и доставчици (вкл. държавните пощи).

Колкото повече се „обединявате“ за тези пишман 30%, толкова повече ставате „абонати“ на първенците. Това е и една от скритите цели – merchants да се обединяват, да има още повече merchants към тях и то в дългосрочен план и договори. Гаранции и „вързани гащи“ във всичко.

Колкото малките куриери повече ръстът, толкова имат повече въздух и възможности за развитие, а не НЕвъзможности за НЕразвитие благодарение на стимулирането на първенците. Конкуренцията ражда по-добри цени, по-добри условия, повече възможности, а НЕ олигополът.
 
От: Новата простотия на Еконт за онлайн магазини

Т.е., да инвестираме в малките куриери, с надеждата да успеят след време да ни дадат сходни цени с тези на Спиди и Еконт?
 
От: Новата простотия на Еконт за онлайн магазини

Пуснах тема по въпроса с групите - https://www.predpriemach.com/showthread.php?t=65978 . Написах всичко, което знам до тук. Ща, не ща... Еконт са най-търсените, затова ще продължа да работя с тях. С или без група. Вероятно ще започна едновременно да работя и със Спийди занапред, защото така са си заслужили Еконт. :)
 
От: Новата простотия на Еконт за онлайн магазини

Пуснах тема по въпроса с групите - https://www.predpriemach.com/showthread.php?t=65978 . Написах всичко, което знам до тук. Ща, не ща... Еконт са най-търсените, затова ще продължа да работя с тях. С или без група. Вероятно ще започна едновременно да работя и със Спийди за напред... :)

Вместо да се мъчите с хиляди гимнастики ползвайте опцията на олх и базара - 20 % са перфектни дори в група с новите условия трудно ще ги стигнете.
 
От: Новата простотия на Еконт за онлайн магазини

Ако имаш по-добра идея от това, като например инвестирането в собствена куриерска компания, бусове, ТИР-ове, офиси, изграждане тепърва на сайт, trust & authority, логистика, служители, Apps, винаги можеш да се заемеш, предлагайки и на себе си, и на всички останали от темата „сходни цени“, а дори и още по-добри, защо не?

Всеки случай стимулирането на олигополите да станат още по-големи и по-големи никога не е било решение и вариант. Впоследствие след години правят каквото си поискат, както поискат, когато поискат. Справка: Google (AdSense банани, Pandas и др. животни), Naspers (картинката), PP, eB, AMZN (ban waves) и т.н., вгледай се във Fortune 500.

От преди дни баш:



…и кръгът се затваря. Отвсякъде „цоцане“ на кинти и отвсякъде изтичане на кинти ИЗВЪН BG.

При Econt е същата работа с разликата. Тези, които отново и за пореден път им позволяват да стават все по-големи и ултра големи, са не кой да е друг, а merchants/traders и всякаквите шмекералник търговци.
 
От: Новата простотия на Еконт за онлайн магазини

Нещо не те разбрах - нямам идея да ставам куриер. Ако обаче единият ми предлага 3,25, а другият 5.00лв, някак си логиката да ходя при скъпия, щото е малък, не ми се връзва.
 
От: Новата простотия на Еконт за онлайн магазини

Аз уж го писах бавно, но явно има дето четат трудно...
Нищо. Прочети пак, преспи и утре ще го говорим :)
 
От: Новата простотия на Еконт за онлайн магазини

Четох го достатъчно пъти. Точно това казваш - да давам 5 лв, вместо 3, за да не развивам големите. С мобилните оператори кво да правим?
 
От: Новата простотия на Еконт за онлайн магазини

Ето ви мнението на собственика в отговор в сайта им:
Николай Йорданов Събев казва:
четвъртък, 24 март 2016 в 22:39
Здравейте господин Костов,
Не намаляваме драстично отстъпките а вкарваме в ред получаването им.
За да се получи отстъпка е нужно да има определени продажби,за да се получи по голяма,по големи продажби. За да стане още по голяма,се прави интеграция.
Забавихме се с вкарването в ред на политиката за отстъпки. Това доведе до абсурдни ситуации- магазини с две пратки дневно получаваха отстъпки в размер колкото колегите им с 150 . Това не биваше да става така.
Уверявам ви че получателя на продукция от който и да е онлайн магазин държи преди всичко стоката и услугата да са качествени.Прегледайте малко статистики и ще се убедите в това.
Нека да имаме високо качество в България за всички.
Всичко най добро,
Според изказването му оставам с впечатление ,че дори не си е направил труда да прочете уведомителните писма и по точно в частта с обединяването в общ договор. Какво качество търсим при обединяване, при положение, че клиента с 2 пратки на ден пак може да си ползва пълната отстъпка с колективен договор?

И да тръгнеш да вкарваш ред, при положение ,че конкурентите ти дават същите и по ниски цени без отстъпка няма да коментирам.
 
От: От: Новата простотия на Еконт за онлайн магазини

знам, че преди това как той предпочита по-обича да му е евтино.

ми що не ползва бгпощи?

Ето ви мнението на собственика в отговор в сайта им:

той няма елементарни познания по правопис и пунктуация, ти какво очакваш?
 

Горе