Точно това е перфектно, но изключи няколко модула (отметки) цена, цвят, модел и тайтъла, който се доблира на края и играе главен са началната страница. Остави само името на часовника, като го опишеш добре, точно и кратко.
Това е идеята на оптимизацията, всичко друго, което реално се си успял да хванеш или не искаш да го направи (или няма смисъл) ще си го издърпаш от описанията. И реално колкото по-концентриран ти е тайтъла, толкова по-добре. Не го размивай с ненужни елементи, както е сега.
Има едни много яки плъгин, мой. Става дума за "топ купувани продукти", както и "хората, които гледат тези продукти, гледат още и...". Включи тези плъгини, така де, модули. Но внимавай, последната версия на Zen Cart правеше малко проблем с тях. Дано всичко е ок. Оптимизирай и категориите добре, има полета в страни за Тайтъли, описания и за кл. думи. Но не слагай последните, там не е толкова важно вече много много.
Описанието до продукта имам предвид.
Това, където са неговите характеристики, както и кратък тест за него.
"Разреждай линковете" означава да не плескаш на едно и също място линкове към дадена страница, както и да няма повторимост - с един и същ анкор.