Оптимизация на сайт

От: Оптимизация на сайт

Тука скоро попаднах на тема за индексиране по тагове/етикети - не знам добре ли е или не, но пък ми прави впечатление, че търсачката много ги харесва и първо тях четеше, а сега ги бута по-напред в резултатите. Лично аз нямам претенция щом се класира по-напред.
Така и никой не се изказа по това ми питане:
"Другото, което също ме вълнува - за всяка категория/тип продукти съм си направил едно малко по-общо продуктово описание, което е в спин формат, след което добавям спинатият текст към всеки продукт за да не се получава едно и също за 15-20 продукта. Изобщо правилно ли е като подход ползването на спин описания за продукти и дали ще даде резултат?"

Аз съм наблъскал навсякъде етикети на сайта за часовници и навсякъде има описание от минимум 70 думи... Както и характеристиките на продукта :)

Мисля, че ако са в спин формат ще е супер! :)
 
От: Оптимизация на сайт

Сега погледнах резултатите за думите "часовници" и "часовник" по, които се мъча да излезна на първа страница и най-накрая резултата е на лице! :)
Вероятно ще денся по серпа още малко и ще се закова на първите позиции!
Така, че продължавам смело напред :)
 
От: Оптимизация на сайт

При мен описанията са и по-дълги, ама все още не виждам подобрение. От друга страна се състезавам в натоварена ниша и с все стари домейни, което няма как да се бори.
 
И е хубаво да мяташ и към вътрешни, даже е препоръчително. Дали ще са страници, категории или блог, няма значение. Естествено, прецени кои са ти най-приоритетни, Аз лично линквам към категории, блог и чат пат страници, защото там е малко пипкаво. Днес го има в наличност, утре не. И за да си ОК от към контент, въпреки това, че го няма продукта, просто даваш out of stock и нека страницата само събира трафика, който идва, а на страницата - задължително рилейтед продукт или нещо такова, за да разгледа. :) И там разреждай с анкори.
 

Горе