petya77
Well-Known Member
От: Открива ли се нова продуктова ниша с новите опаковки на цигарите?
Липсата на текста със съдържанието е видима, да. Забелязах я по кутиите на приятели - единствената причина, която би могла да откаже пушачите от "брандираните" цигари и да търсят такива с текстово съдържание върху кутията. Не ми правят впечатление картинките, тъй като си свивам тютюн и редя цигаретата в табакера. Цигарите са пълни с катран и никотинът почти не се усеща. Докато с тютюн е по-икономично и се пуши по-рядко - от 30 гр. се свиват 70 слим цигари. Обаче виждам, че в България и тютюневите опаковки са "брандирани", докато в Словакия са чисти (все още).
По темата: вече съществува сравнително евтин и продаваем заместител на табакерата - алуминиева опаковка, в която се пъхва цигарената кутия (goo.gl/YRMmQ0). Печатните агенции биха могли да спечелят от изработката на картонени такива, като брандират примерно фирмите, които ги поръчват, а самите фирми да ги предлагат като подарък на клиентите си. Просто идея за реклама вместо ежедневните брошури.
Липсата на текста със съдържанието е видима, да. Забелязах я по кутиите на приятели - единствената причина, която би могла да откаже пушачите от "брандираните" цигари и да търсят такива с текстово съдържание върху кутията. Не ми правят впечатление картинките, тъй като си свивам тютюн и редя цигаретата в табакера. Цигарите са пълни с катран и никотинът почти не се усеща. Докато с тютюн е по-икономично и се пуши по-рядко - от 30 гр. се свиват 70 слим цигари. Обаче виждам, че в България и тютюневите опаковки са "брандирани", докато в Словакия са чисти (все още).
По темата: вече съществува сравнително евтин и продаваем заместител на табакерата - алуминиева опаковка, в която се пъхва цигарената кутия (goo.gl/YRMmQ0). Печатните агенции биха могли да спечелят от изработката на картонени такива, като брандират примерно фирмите, които ги поръчват, а самите фирми да ги предлагат като подарък на клиентите си. Просто идея за реклама вместо ежедневните брошури.
Последно редактирано: