Здравейте, преди малко се регистрирах и не мога да преценя дали темата е за този раздел, но ако не е, моля да я преместите. И така, имам проблем...
На 31.08.2015 отидохме във Виваком със майка ми, като имахме желанието да прекратим договор, който беше изтекъл Септември, миналата година и включваше - телевизия, мобилен телефон и домашен интернет, като искахме да прекратим телевизията и телефона. Служителя каза, че няма проблем и помоли майка ми да се подпише на таблет, но преди това питахме за какво точно се подписваме. Той съвсем спокойно ни обясни, че това е за прекратяване на исканите от нас услуги. Подписа се майка ми, и той каза - за вас няма нищо, следващия път като идвате трябва да върнете оборудването и ще ви дадем приемо-предавателен протокол. Всичко точно!
На 14.09 отиваме във Виваком, служителя беше в отпуск, и ни обслужи мениджъра на магазина. Върнахме оборудването и питахме колко ще плащаме на месец само за интернета, тъй като само той остана и служителката казва - 14.80 лв. месец... Майка ми пита при какви условия, а тя отговаря, че имаме договор за интернет до 08.2017 !!!!
Чудихме се как е станало, като ние не сме подписвали договор, а само закрихме част от услугите... И тогава вече ни стана ясно, че той ни е направил договор, без да ни каже, като ни е лъгал, че се подписваме за прекратяване.....
Нямам думи, от толкова години ползваме услуги на Виваком и заслужаваме ли такова отношение.
Моля Ви помогнете ми, как да постъпя??
На 31.08.2015 отидохме във Виваком със майка ми, като имахме желанието да прекратим договор, който беше изтекъл Септември, миналата година и включваше - телевизия, мобилен телефон и домашен интернет, като искахме да прекратим телевизията и телефона. Служителя каза, че няма проблем и помоли майка ми да се подпише на таблет, но преди това питахме за какво точно се подписваме. Той съвсем спокойно ни обясни, че това е за прекратяване на исканите от нас услуги. Подписа се майка ми, и той каза - за вас няма нищо, следващия път като идвате трябва да върнете оборудването и ще ви дадем приемо-предавателен протокол. Всичко точно!
На 14.09 отиваме във Виваком, служителя беше в отпуск, и ни обслужи мениджъра на магазина. Върнахме оборудването и питахме колко ще плащаме на месец само за интернета, тъй като само той остана и служителката казва - 14.80 лв. месец... Майка ми пита при какви условия, а тя отговаря, че имаме договор за интернет до 08.2017 !!!!
Чудихме се как е станало, като ние не сме подписвали договор, а само закрихме част от услугите... И тогава вече ни стана ясно, че той ни е направил договор, без да ни каже, като ни е лъгал, че се подписваме за прекратяване.....
Нямам думи, от толкова години ползваме услуги на Виваком и заслужаваме ли такова отношение.
Моля Ви помогнете ми, как да постъпя??