Украйна - Русия какво ви е мнението

Ти помниш ли го турското робство или си се информирал от тубата, че се изказваш за него?

За приръста... започва много преди соца ама носталгиците като теб си присвоявате заслуги на соца, дето нямат нищо общо с него. Като с идустриализацията, армията...
Дам по царско време е имало влак стрела, всеки гражданин е карал Мерцедес, всеки селянин е бил крупен земеделец, образование на ниво, здравни грижи за всеки и вероятно Русия е предизвикала двете национални катастрофи като в основата е някои прадядо на Путин...
 
Понеже говорим за носталгия по соца, сегашните ''демократи'' се грижат да няма такава. Не можеш да изпитваш носталния по настоящето, в което живееш.


Членът на СЕМ Пролет Велкова (доскоро водеща в Дарик радио) тържествено обяви: медийният орган ще организира дискусии за дезинформацията за войната в Украйна и ще се занимава с гостите в тв-предаванията, коментиращи въпросната война. И направи потресаващо уточнение – ще се обсъжда дали тези гости имали необходимата експертиза по темата…

И това доживяхме. Държавен орган, имитиращ обществен статут, ще решава кой коментатор в тв студио е годен да обсъжда една или друга тема.

В този дух е добре СЕМ да иска и биографична справка за всеки гост-коментатор в телевизиите? Да се проверява дали някой враг на народа не се е добрал до ефира.

Също телевизиите да представят в началото на седмицата CV-то на поканените гости в различните предавания, за да може ДАНС своевременно да ги провери – дали имат контакти с посолства на вражески нам държави, дали са посещавали Русия, Беларус, Иран и Китай, дали в последните 33 години са говорили критично за евроатлантическите ни партньори, дали са осъждали операция „Шок и ужас“ на Буш-младши и Тони Блеър, дали имат съмнения за миротворческите мисии на НАТО, дали са с резерви за чуждите военни бази, дали подлагат на съмнение геополитическия избор на държавата ни…

Всъщност какво друго да очакваш от СЕМ – там са или от ДБ, или от ПП, или от друга психосекта.

Има проверена азбучна истина за политическите субекти на територията – десен значи бесен!
 
Турското робство е история (която напоследък не се учи много-много по политически причини).

Соц. миналото на БГ все още не е, щото не са минали 50 години от края му и няма обективизъм.
Повечето "исторически" трудове по темата са изкълчена пропаганда за обслужване на политически цели.

Затова и днешните българи под 35 са "експерти" по болшевизъм и комунизъм обаче ония 500 години са им доста мъгляви.

... всъщност бая неща са им мъгляви, като се замисла :rolleyes:
За фактите нищо нали, носталгиците не обичате факти, а само внушения и спомени. Половината от твърденията ти доказах, че са лъжи но ти продължаваш да си баеш. Продължавай да си социалист и борец срещу социализма, шизофренията е безплатна.
 
Последно редактирано:
Еми социализъм де, какво не му харесваш? Права за всички, всички сме равни.

Имам изненада за теб, ама още търся източника. ;)
 
Ахмед Доган агент на ДС ли е или не? Нали си много възмутен от неговата партия, тя е отроче на ДС. Иди се оплаквай там.


Сърбия и русофобска политка? Стига.


Диверсификация значи не да не купуваш от Русия, а да не купуваш само от Русия. Панимаеш? 7% от импорта на САЩ е от Русия, защо говориш само да правиш вятър?

Безаналоговите...

640x.jpg
Ние сме зелените човечета от ЕУ, тъй че не ни интересуват тъмните ви енергии и кой колко има.
 
Еми социализъм де, какво не му харесваш? Права за всички, всички сме равни.
Лична драма, някаква? Просто предположения.

Не знам, кажи. Когато отричаме историята, и ако я изтрием ще вървим ли напред?

Дори да е било така, както казваш, ако изтрием виртуално нещо то няма ли да се е случило?
 
За фактите нищо нали, носталгиците не обичате факти, а само внушения и спомени. Половината от твърденията ти доказах, че са лъжи но ти продължаваш да си баеш. Продължавай да си социалист и борец срещу социализма, шизофренията е безплатна.
Кое точно си доказал? Преглеждам назаде и не виждам доказателства :)

Табличката за населението ли?
Ок, дай табличката ше разискваме... Щом растежът е някаква натурална тенденция според тебе, защо тогаз изведнаж таа тенденция резко се обръща наобратно некъде около 90-та година май се пада? :)

Какво се случва с естественото развитие на природата и човечеството?
Метеорит ли пада, кво става?? :D

Дай още доказателства че последните 33 години България по-силно е дръпнала в сравнение с предходните 33 години, че нещо науката се е бъгнала и метриките не показват точни данни изглежда...
 
Ей този:
Wolfgang Münchau was an associate editor of the Financial Times, where he wrote a weekly column about the European Union and the European economy. Before taking up this position in September 2003, he was co-editor of Financial Times Deutschland for two years.

Before joining FT Deutschland, Mr Münchau was a Frankfurt correspondent and later economics correspondent of the Financial Times, reporting on the preparation for the final stage of monetary union and the launch of the euro.

Ви пише точно каквото ви разправяше @Лошият в началото за процентите износ и че GDP не е важен.



Economics sanctions work when the target is small: South Africa in the 1980s, Iran, North Korea. Russia is much larger. The relevant size indicator is not GDP. In terms of GDP, Russia is the size of the Benelux countries, or Spain. The GDP metric ignores network effects.

Those networks effects are sufficiently large to render the instrument of economic sanctions unsustainable. Alternative sources exist for each and every one of those Russian commodities, but if you cut world supply by a permanent 10, 20 or 40%, depending on the commodity, you cannot physically generate the same output that we generate now at the same prices. The economy reacts through higher prices and falling demand and supply.

И предвижда резултата който искам:

I am not sure the west is ready to confront the consequences of its actions: persistent inflation, reduced industrial output, lower growth, and higher unemployment. To me, economic sanctions look like the last hurrah of a dysfunctional concept known as the west. The Ukraine war is a catalyst of massive de-globalisation.
 
Ето как ще изглежда полицията ни в рамките на новия свят. Днеска в Швеция, утре и в останалите ''демократични'' държави.

Даже не знам защо коментираме повечето теми. Това със сигурност ще стане. Нито има смисъл да се спори по тази тема, нито пък да се противопоставя някой или дразни. Ако се дразните ще дразните себе си.
 
Кое точно си доказал? Преглеждам назаде и не виждам доказателства
Не виждаш, щото не ти отърва. Доказах ти измислицата за индустриализацията, за армията, за паметниците...
Ок, дай табличката ше разискваме... Щом растежът е някаква натурална тенденция според тебе, защо тогаз изведнаж таа тенденция резко се обръща наобратно некъде около 90-та година май се пада? :)

Какво се случва с естественото развитие на природата и човечеството?
Метеорит ли пада, кво става??
Става това, че се отварят границите и хората бягат от хубавото. Само в комунизма границите са затворени отвътре навън, че да не земе народа да избяга от хубавото. Даже награждаваха граничарите ако "отстрелят" бегълци - врагове на народа.

Знам, че не обичаш фактите, а спомените ама това са реалностите.

Още през 60-70те години раждаемостта в България се обръща и започва да спада:

81mWQ0G.png


Ето и главната причина, легализирането на абортите от социалистите, даже се вижда, че абортите изпреварват раждаемостта и това са само официално регистрираните аборти.

DwMNXA3.png


Дай още доказателства че последните 33 години България по-силно е дръпнала в сравнение с предходните 33 години, че нещо науката се е бъгнала и метриките не показват точни данни изглежда...

Давам... бpyтният вътpeшeн пpoдyĸт нaдминa 100 милиapдa лeвa пpeз 2017 гoдинa. Toвa e близo тpи пъти пoвeчe, oтĸoлĸoтo пpeз 1989 гoдинa. Като бонус съм го съпоставил с този на Русия, безаналоговата страна на ресурси и територия.

XMki7sY.png
 
@EGraphix, обещаната изненада:

Думите на Ботев ''срещу Русия", на които либерастите така смело се опирате, се оказва, че не са думи на Ботев, а на читател на неговия вестник от 1875г.

Типично за тая политическа клика е да манипулира историята в своя полза. Сега имаме пълното право да се съмняваме във всичко, което глупаци като простото Кире ни поднасят като ''исторически факти''.

Цъкаш и чуваш точно какво се казва в края на предаването. При съмнения, можеш да намериш онлайн издаанието и да се увериш лично, че въпросното мнение за Русия не е на Христо Ботев.

Цялото предаване е много интересно. @contra, ако имааш време, силно препоръчвам. С участието на новата ми любимка Анастасия Гешева и Григор Сарийски.

 
@EGraphix, обещаната изненада:
Мале, каква изненада. Не било казано от Ботев, а публикувано в неговия вестник на който той е главен редактор и в която статия е напълно съгласен с писмото. Публикувано свидетелство на бесарабски българин за извращенията на Русия спрямо тях.

Много удобно са пропуснали началото на статията (има го на същата снимка) в която Ботев лично пише:

Жалостни слухове достигат до нас из русска Бессарабия, т. е. из оная обетованна земя, в която една част от нашият народ намери прибежище в страшните години на своите страдания. И там, както и на сяко друго място, българинът е биен, обезчестен, излъган, съсипан и наказан по законът на варварският деспотизъм!

ISfzMxN.jpg


п.с. Още треперя от изненада, недей така.
 
Още треперя от изненада, недей така.
Нищо не казваш за влака стрела, мерцедесите и селяните всеки с ранчо от царското време? Пропагандата от времената на СДС всеки я знае, виждам добре си я наизустил.
 
Не се карайте. Дайте да направим една партия или две (едната ще е опозиция).
В интерес на истината до фаза учредително събрание може да се направи не особено трудно. После става въпрос за пари.
 
Нищо не казваш за влака стрела, мерцедесите и селяните всеки с ранчо от царското време? Пропагандата от времената на СДС всеки я знае, виждам добре си я наизустил.
Що се пъчиш и ти на амбразурата. Икономиката на България до 44г. е на много добро ниво, при положение че започваш от 0 и през няколко години водиш войни. Много неща са започнали преди любимия ви соц, където го карате само на спомени. Селското стопанство е 60% от националния доход, а железниците и линиите започват да се строят именно тогава. Започват да се произвеждат автобуси, части за коли. През 38г. автомобилният парк на страната наброява 2585 автомобила, като се има в предвид, че масово производство на автомобили изобщо, е започнало през 1908г. в САЩ. През 27г. е открита самолетната фабрика в Казанлък и започваме да произвеждаме самолети. Силно се развива текстилната и пивоварната индустрия. През това време започва и корабостроенето, създадена е Варненската пристанищна работилница, която през 30-те вече произвежда кораби със стоманена конструкция. В началото на 20-век София вече има трамваи и изградена трамвайна мрежа.

По това време са построени - Лъвов мост, Орлов мост, Централни хали, Софийския университет, Народната библиотека, Художествената галерия, сградата на БАН, Народното събрание, БНБ, Борисовата градина, Ал. Невски, Света София, Военния клуб, Народния театър и това само в София. Има още много неща но няма смисъл да се занимавам с хора, които не признават фактите.

България през 39г. изпреварва по БВП на глава на населени държави като - Унгария, Полша, Португалия, Турция, Югославия и сме на едно ниво с Италия.

На всичко това стъпва в последствия комунизма и го доразвива, а не както е във вашите представи, че всичко започва от 45г. а преди това сме яли доматите с колците.

rXM8uGG.jpg

1924 г.: Ботевградският майстор-колар Рачо Джамбов започва изработването на първите български пътнически каросерии. За основа служат бракувани шасита на военни линейки и камиони. През същата година у нас са внесени 219 автомобила.


1926 г.: Новопостроената самолетна фабрика в Казанлък започва изработването на автомобилни каросерии върху шаси на Chevrolet. Начинанието продължава само три години. През същата година у нас са внесени 470 автомобила.

1929 г.: Според вестник “Юг” Хенри Форд възнамерява да посети България и Турция с намерението да построи завод. Той така и не идва, но за сметка на това заводът в Турция вече е факт. Основано е дружеството “Бакиш” – първият български производител на гуми. У нас са внесени 931 автомобила.



1937 г.: Братя Илчеви, вносители на International в България, основават собствена работилница във Варна и започват изработването на автобусни и други каросерии върху шасита от същата марка. Първият български автобус е пуснат в движение по линията Варна – Бургас на 27 май 1937 г.

1938 г.: Ботевградската работилница на Рачо Джамбазов се усъвършенства, при негово посещение в германския автобусен завод Kassbohrer в гр. Улм са закупени нови машини. През същата година у нас са внесени 478 автомобила, автомобилният парк на страната вече наброява 2585 автомобила.

1939 г.: Построен е първият аутобан у нас между Пловдив и Пазарджик.



Първата железопътна линия в днешните български земи е линията РусеВарна. Решението за построяването ѝ е взето през септември 1861 г. Построена е от английска компания с главни акционери братя Бъркли, която получава концесия за това от османското правителство през 1863 г.[3] Открита е за движение на 7 ноември 1866 г. с дължина 223 км. Линията Мездра-Видин е открита през 1913 г. (отсечката Брусарци – Видин с дължина 87 км е открита за експлоатация на два етапа: на 10.Х.1918 г. е открит участъкът Брусарци – Александрово (дн. Димово), а на 1.VІІ.1923 г. – Александрово – Видин.[4]), а Подбалканската линия (Бургас-Карлово-София) през 1952 г.

През 1874 г. английската компания прехвърля експлоатацията на дружеството на барон Морис дьо Хирш, а през 1888 г. дружеството е откупено от българската държава. През периода 1870 – 1874 г. барон Хирш построява жп линията ЛюбимецБелово, с отклонения Търново Сеймен (дн. Симеоновград)Нова ЗагораЯмбол. Железопътните линии в Южна България, собственост на барон Хирш, са общо 309,6 км, които от 1909 г. стават държавна собственост.
1654928976428.jpeg

Държавна политика в началото на миналия век е развитието на авиацията и вместо да се купуват самолети, те да се строят в България. Затова през 1927 година се подписва договор с чешката самолетостроителна фирма „Аеро-Прага”, която избира Казанлък за създаване на новата фабрика”,

В построената фабрика в Казанлък до 1938 г. се строят предимно учебно-тренировъчни самолети, отговарящи на ограничителните условия на Ньойския договор. Изпълняват се и ограничени по обем монтажни и ремонтни работи по поръчка по договорена калкулационна схема с Министерството на войната.
 
Последно редактирано:
:):):)
Графиксе, луд ли си бе? Тва са навикнали тролиращи лумпени на силни емоционални наркотици. Ти виж, че всяко едно нещо от глобалните либерални, дигитализиационни, биоосигурителни и квито се сетиш други тенденции, за които се твърди, че Русия била коренно различна и не участвала, постнах с материали, с линкове към официална руска преса, към сайтове на министерството, дори на рус.гов, доказващи ЧЕ НЕ Е ВЯРНО. (И тва е една хилядна от наличния материал.) И...няма никой - Русия е антидавос, щото русофилските западни чикиджийски сайтчета - които НИКОГА НИТО едно от тия неща не споменават - казват така; и преди всичко: щото правителствените руски прессъобщения и обръщения казват така. (Иначе всичко западно се гледа под 100 лупи и се опровергава, когато може - както трябва да бъде.)

Просто някой кофти пич/сдружение от кофти пичове отнякъде, идва, почва да излива шит по други - същите като първите кофти пичове - и за наш'те ора работата е готова. Вторият е доказана антитеза на първия и всичко лошо за него магически изчезва от полезрението, дори се отрича; дори ясната история се преписва и преиначава с леко сърце без абсолютно никакви скрупули.:)

Кво искаш ти? Зомбита - чисто и просто. Аз не знам кво друго различава животното от човека, освен, че човек може да мисли и преди всичко - може да различава правилното от грешното, истината от лъжата, доброто от злото, и тия прости работи. При животното такова нещо няма, има само "кое ми е изгодно" и всичкото разбиране влиза през тая призма; така че ако дадеш на животно ум, то винаги ще види нещата така, както му е угодно - непроменима хардуерна настройка.

Тва и да не е било част от хардуера, от дългогодишното непрестанно упорито повтаряне, е станало; тва са невронни пътеки, част от мозъка. Всяка мисъл се продва и се купува. Цял съзнателен живот си мачкал и огъвал тая тъпа кратуна - е нема как да не върже и (физически) плод да даде. Дълбоко увредени умствени невалиди, на практика - нехора.

Завидно упорство и хладнокръвие (аз нямам такова). Дано поне и се забавляваш.
:):):)
 
Що се пъчиш и ти на амбразурата. Икономиката на България до 44г. е на много добро ниво, при положение че започваш от 0 и през няколко години водиш войни. Много неща са започнали преди любимия ви соц, където го карате само на спомени. Селското стопанство е 60% от националния доход, а железниците и линиите започват да се строят именно тогава. Започват да се произвеждат автобуси, части за коли. През 38г. автомобилният парк на страната наброява 2585 автомобила, като се има в предвид, че масово производство на автомобили изобщо, е започнало през 1908г. в САЩ. През 27г. е открита самолетната фабрика в Казанлък и започваме да произвеждаме самолети. Силно се развива текстилната и пивоварната индустрия. През това време започва и корабостроенето, създадена е Варненската пристанищна работилница, която през 30-те вече произвежда кораби със стоманена конструкция. В началото на 20-век София вече има трамваи и изградена трамвайна мрежа. Има още много неща но няма смисъл да се занимавам с хора, които не признават фактите.

България през 39г. изпреварва по БВП на глава на населени държави като - Унгария, Полша, Португалия, Турция, Югославия и сме на едно ниво с Италия.

На всичко това стъпва в последствия комунизма и го доразвива, а не както е във вашите представи, че всичко започва от 45г. а преди това сме яли доматите с колците.

rXM8uGG.jpg

1924 г.: Ботевградският майстор-колар Рачо Джамбов започва изработването на първите български пътнически каросерии. За основа служат бракувани шасита на военни линейки и камиони. През същата година у нас са внесени 219 автомобила.


1926 г.: Новопостроената самолетна фабрика в Казанлък започва изработването на автомобилни каросерии върху шаси на Chevrolet. Начинанието продължава само три години. През същата година у нас са внесени 470 автомобила.

1929 г.: Според вестник “Юг” Хенри Форд възнамерява да посети България и Турция с намерението да построи завод. Той така и не идва, но за сметка на това заводът в Турция вече е факт. Основано е дружеството “Бакиш” – първият български производител на гуми. У нас са внесени 931 автомобила.



1937 г.: Братя Илчеви, вносители на International в България, основават собствена работилница във Варна и започват изработването на автобусни и други каросерии върху шасита от същата марка. Първият български автобус е пуснат в движение по линията Варна – Бургас на 27 май 1937 г.

1938 г.: Ботевградската работилница на Рачо Джамбазов се усъвършенства, при негово посещение в германския автобусен завод Kassbohrer в гр. Улм са закупени нови машини. През същата година у нас са внесени 478 автомобила, автомобилният парк на страната вече наброява 2585 автомобила.

1939 г.: Построен е първият аутобан у нас между Пловдив и Пазарджик.



Първата железопътна линия в днешните български земи е линията РусеВарна. Решението за построяването ѝ е взето през септември 1861 г. Построена е от английска компания с главни акционери братя Бъркли, която получава концесия за това от османското правителство през 1863 г.[3] Открита е за движение на 7 ноември 1866 г. с дължина 223 км. Линията Мездра-Видин е открита през 1913 г. (отсечката Брусарци – Видин с дължина 87 км е открита за експлоатация на два етапа: на 10.Х.1918 г. е открит участъкът Брусарци – Александрово (дн. Димово), а на 1.VІІ.1923 г. – Александрово – Видин.[4]), а Подбалканската линия (Бургас-Карлово-София) през 1952 г.

През 1874 г. английската компания прехвърля експлоатацията на дружеството на барон Морис дьо Хирш, а през 1888 г. дружеството е откупено от българската държава. През периода 1870 – 1874 г. барон Хирш построява жп линията ЛюбимецБелово, с отклонения Търново Сеймен (дн. Симеоновград)Нова ЗагораЯмбол. Железопътните линии в Южна България, собственост на барон Хирш, са общо 309,6 км, които от 1909 г. стават държавна собственост.
Виж файлът 24505

Държавна политика в началото на миналия век е развитието на авиацията и вместо да се купуват самолети, те да се строят в България. Затова през 1927 година се подписва договор с чешката самолетостроителна фирма „Аеро-Прага”, която избира Казанлък за създаване на новата фабрика”,

В построената фабрика в Казанлък до 1938 г. се строят предимно учебно-тренировъчни самолети, отговарящи на ограничителните условия на Ньойския договор. Изпълняват се и ограничени по обем монтажни и ремонтни работи по поръчка по договорена калкулационна схема с Министерството на войната.
А, да бе!:) Тва пише ли го в комунистическите учебници? Няма начин, защото, както знаем, целият разцвет е започнал след 44-та, преди това всичко е било леш, а хората - роби.

Цялата история за "лошия комунизъм" е създадена след 89-та за пропагандни цели. Никога никой отпреди това нищо не е записал и разказал, няма стари хора, няма лагерници, няма политзатворници, няма репресирани, няма разрушени животи поради несъгласие с хора на властта или самата система - всичко тва е или пропаганда, или глупост на "милениали" информиращи се от ютуб. (Ютуб за антифашизма, антинацизма и прокомунизма, вече е 100% истина на 100%.)
 

Горе