Blinky
Owner
То това бате е константа при избора на кола, да може да минава през кратери и котловини.С това въздушно окачване по нашите хубави пътища след 2 г. не ти мърда ремонт. А това си е... мамата![]()
![Smile :) :)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
![Smile :) :)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
То това бате е константа при избора на кола, да може да минава през кратери и котловини.С това въздушно окачване по нашите хубави пътища след 2 г. не ти мърда ремонт. А това си е... мамата![]()
Аз така се бях насочил към Туарег, ама като поразпитах за ремонтите се отказахТо това бате е константа при избора на кола, да може да минава през кратери и котловини.Въпросът е не дали ще стане, а кога и има ли поддръжка, която да не ти излиза през носа за дадения автомобил.
![]()
То това бате е константа при избора на кола, да може да минава през кратери и котловини.Въпросът е не дали ще стане, а кога и има ли поддръжка, която да не ти излиза през носа за дадения автомобил.
![]()
Ха, че то мерцедеса не е ли по-скъп за поддръжка от WV?Аз така се бях насочил към Туарег, ама като поразпитах за ремонтите се отказахи взехме дъртия МЛ270.
Може, ама няма какво да се счупиХа, че то мерцедеса не е ли по-скъп за поддръжка от WV?
На мерцедес ли? Ще си първия, който чувам да го казва за мерцедес.Може, ама няма какво да се счупи![]()
Говоря специално за старият модел на мл270. Един приятел навъртя 170к за година и нещо, и почти няма ремонти. Говорил съм и с много майстори, които казват, че на тая жипка няма какво да се счупи като цяло.На мерцедес ли? Ще си първия, който чувам да го казва за мерцедес.
@metaverse , да разбирам ли, че си останал все пак доволен от тях.![]()
Тука си много далече от истината. Мерца си се чупи мъжката. Ако конкретно за въздушно окачване говорим, на всички марки това им е слабо място. Няма някоя, която да го е направила по-добре от другите засега. Но се рециклират и става все по-евтино.Може, ама няма какво да се счупи![]()
Тука си много далече от истината. Мерца си се чупи мъжката. Ако конкретно за въздушно окачване говорим, на всички марки това им е слабо място. Няма някоя, която да го е направила по-добре от другите засега. Но се рециклират и става все по-евтино.
С на Метавърс коментара също не съм съгласен. Изобщо никаква гаранция няма, че ДВГ е по-скъп за поддръжка от ел.кола. Само ще кажа, че карам една и съща кола с ДВГ през последните 8 години и нямам, все още, ремонт на двигателя, с изключение на сменяни термостати, алтернатор, нова демпферна шайба и някакви гумени уплътнения . Който иска да вярва. Това всичкото е към 1000лв в части. Факт е, че обаче имам редовно обслужване, което не бих го има при електричка.
Тесла няма да я коментирам, понеже ми е малък опита с нея но това, което съм видял досега е доста гадна изработка и кофти материали. Но опитът ми е с Тесли от 2014-2015г и е ясно, че сега всичко е подобрено.
Това е защото мисля, че стигнахме до някакви последни мнения за това, което търси автора. Аз поне не мога да съм много по-полезен там. Дадох си мнението. Ще добавя и един WV поло, но това е вече доста градска кола. Те също са здрави.Ебаси бюджетните коли се коментират ...
Вече друго се коментира, но авторът получи всички възможни жокери вече. Освен ако някой не желае да му предложи ТАТА като опция, от тук нататък за него остава просто да си направи един шортлист и да се опита да намери читава бройка измежду мътръвците, които са в продажба.Ебаси бюджетните коли се коментират ...
ЕV е по-евтин за притежание само ако говорим за чисто нови автомобили, както си отбелязал. Но има и един ключов момент - очакването, че след 5+ години този автомобил ще има пазар. Ако го вземеш на някакав оперативен лизинг с остатъна стойност и си готов да смениш след няколко години, тогава ок, но ако видиш в момента Теслите от 2014-2015г, почти всичките са за батерии или скоро ще са. Потенциалния купувач ще се нахендри зверски, в момента в който купи такава кола. Първо, защото не е ясно в кой момент ще се превърне в паметник пред къщата му, и второ, защото никой няма да е луд да я купи след като минат още 1-2 години.
Е, как ще нямаш други консумативи. Недей така.Батерията поне можеш да й видиш статуса при покупката и ако е в лошо състояние просто не купуваш. Също не е нужно да се сменя цялата, а само отделни клетки. То по тия коли освен батерия друг голям консуматив нямаш и без това.
Това с батериите отдавна е мит.![]()
Е, как ще нямаш други консумативи. Недей така.Филтри на купе, спирачни части. Като всеки един автомобил си има. За жалост си има. Няма нещо, което постоянно се ползва да няма някакви регулярни неща за смята, освен основните, разбира се.
2008. Има и такива на пружини, но пак са скъпи за поддръжка. Спирачките разбрах, че са им голям проблем, защото е доста тежка машина и спира като камионИ към @slavchev едно въпросче, коя година на Touareg излиза скъпа за поддръжка. Не споря, и аз така знам, но ме интересува и старите ли са още така скъпички?
Тези филми за хибридите къде ги гледате?Чупят се повече, и за жалост имаш плащане в две направления - Ел. и ДВГ.
Да, отделно е и джип, където нещата са малко по-различно от да речем седан.2008. Има и такива на пружини, но пак са скъпи за поддръжка. Спирачките разбрах, че са им голям проблем, защото е доста тежка машина и спира като камионСъщо така ръчните им скорости са голям боклук. Иначе е хубава кола, ама...
Въпреки размерите си Приус-ът е сравнително бюджетен автомобил, предназначен основно за градско шофиране. Те първите модели са по 116 к.с., вече май ги правят по 122. RX450h е 300 к.с. и е съвсем друг клас, нормално е да е по-ефективен от един Приус. И при движение с повече от 120-130 км/ч разчиташ само на ДВГ. Затова ако караш рядко извън града - хибрид, ако не - по-добре да не ти тежат батерии, електромотори и т.н.За извънградско - приуса може би не е най-добрата кола за дълъг път и си губи предимството да е особено икономичен, особено при скорости 140+, но Lexus RX400h и 450 мисля, че бият по много показатели доста от конкуренцията от съответния набор.