От: За Uber
Блеки чакай и тебе малко да те окастрим че отдавна не съм те рендосвал
Първо - Как точно успя да сравниш доставката на писма с електронната поща при положение че става въпрос за два коренно различни продукта
Второ - Каква е разликата в услугата на Юбер и Такситата - Малка едните плащат данъци, а другите не за това пък пускат малко по тънки цени за да могат кухите лейки по форумите да разправят каква иновация са направили и колко са куул
Трето - Това за гражданските договори верваш ли си го - Аз се обзалагам че Юбер въобще няма да регистрират фирма в БГ парите от картите на клиентите ще изтичат към някоя офшорна зона от където вероятно по обратен път ще влизат в картите на шофьорите им
Четвърто - Като толкова те кефи тази схема що не пуснеш едно сайтче за споделено купуване на акциики - Клиентите ще ти превеждат пари а ти понеже и така и така си купуваш акции ще им купуваш и на тях ама за да иновативно ще го правиш нелегално без фирма - всъщност то вече няма да е незаконно - вече ще е споделено
Хайде почна пак хейта, ще ме рендосваш ей човек ти в 5 без 25 нямаш ли си работа - както и да е, дай да ти отговоря.
1-во - разликата е точно нулева - в бизнеса си с комуникациите - гледай закона, нали това е проблема при Юбер - няма в закона нищо за споделно пътуване или нам си какво. Нима пощенски услуги не реват да пренасяш слова се иска лиценз? Иска се лиценз за защита на сигурност и т.н и т.н? И в двата случая си говорим за иновации, които променят старият начин на водене на бизнес. Нима пощенски услуги не реват да пренасяш слова се иска лиценз? Иска се лиценз за защита на сигурност и т.н и т.н? Нима е-майл е нещо по-разлчно? Хайде да не дълбаем, знам че си умен та затова.
2-ро - какъв данък не плаща?
3-то - ще се случат точно така както ти казах стил агентите на една застрахователна компания. Все забравяш, че клиентите винаги могат да направят проблеми и да се стигне до шАфьорите за част от секундата и това да събори цялата верига - това е риска на Юбер. Нали ти е ясно, че са правили SWOT анализ и то най вече са гледали правната част.
4-то - Няма логика в аналогията ти, но дори и дай да мислим и по нея - ако искат да си поемат риска ок, но риска е също така и за мен. На мен дали ми се ходи за финансови измами в затвора, а те дали няма се сетят, че това което искат няма как да стане след като в Централен Депозитар са поименни нещата? Един двама може да се излъжат, но като станат нещата до медиите ще светна от раз. А на мен не ми се оди в панделата.
Но както винаги забравяш факта, клиент може да не иска услугата и до там, какъв проблем виждаш?
Защо като има дупки в закона, едно нещо да е незаконо? Ако стане това, за което ревеш куките ще трябва спират всяка кола с повече от 1 човек за проверка. И знам, че ти е ясно в икономиката има услуги, които не се отичиат е личните не стокови са такива, Юбер представят платформа. Това, че в единият случай не взимаш леф е ок, но в другият взимаш вече е проблем - това не ти ли бие двуличност?
И какво прече на бакшишите да направят същото? Ако бакшиша направи същото мисля, че проблем нулев и рева ще спре. Ей това е иновацията. Ако си намерил начин законно да намаляваш данъчната си тежест, това те прави незаконен ли? Странна логика имаш. Някой път можеш да се поразровиш и да видиш компаниите в ситито, какъв данък плащат?
Това е и пак гениалното да можеш да си легален и да си намалени данъци и всичко да остава към клиента и теб - т.е. по-малък данък повече средства при теб и клиента или и това е лошо? Реално проблемите на Юбер не са законови, а лобистки - бакшишите са в 20 век, а не в 21 век. Така се ревяли и конярите на каретите, като са дошли автомобилите - иди се бори срещу прогреса, ако успееш ще е за сметка на всички - е не мерси!
П.С. Тук не говорим ти имаш онлайн магазин и аз ти правя онлайн магазин 2 но всичко ми е в сивият сектор! Бакшиша и Юбер е в различен правен шлем.