Украйна - Русия какво ви е мнението

За Сталин песни може, за Бандера не може, нищо че е избил повече хора от Нацистите.
И къде пеят за Сталин :) Комунистите в Русия взимат 10% процента избори имат само 2 глави на републики от 85 така че този неритив не върви
 
Също като Бандера, Сталин е национален герой за руснаците. Има паметници из цяла русия, поднасят му цветя, радват му се и го пропагандират... едно към едно. Националистите в Украйна дори нямат депутати в парламента, през другите години един път мисля стигат 10%.
 
Също като Бандера, Сталин е национален герой за руснаците. Има паметници из цяла русия, поднасят му цветя, радват му се и го пропагандират... едно към едно. Националистите в Украйна дори нямат депутати в парламента, през другите години един път мисля стигат 10%.
Разбирам че банкомата на задната стена на Хамериканското Посолство не работи от няколко деня, ама скоро идва новиот домакин и нещата ше се нормализират...
 
Обичам Путин, Байдън, Си, Урсула, Борис и останалите мушмороци на конци. Обичам силно и дърпачите на конците.
Те си вършат работата перфектно и ще направят най-хубавото от хубавите в историята. Нищо по-хубаво никога не се е случвало, всичко си вървеше към усъвършенстван разпад на всяко ниво, а сега - у-ля-ля. Ай люблю това:)
 
@contra на колко години ти е детето?
Нали не ми говореше вече?

По-добре земи отчет от Графикса колко българчета е направил и дали е доволна жена му от месечните си джобни (щото нали е против еманципацията на жените).
 
По-добре земи отчет от Графикса колко българчета е направил и дали е доволна жена му от месечните си джобни (щото нали е против еманципацията на жените).
6-7 чавета е произвел, доколкото знам. Жена му е добре, гледа си децата и е щастлива.
Нали не ми говореше вече?
Временно свалям санкцията - колко години?
 
Питай госпойца Бандева - тя е по събирането и разпространението на лични данни.
(недискретна работа, ей)
 
Не я знам. Увърташ, прайш са - ясно. Друго: какво имаше предвид като каза наскоро, по памет: "аз съм си занулен, намеквал съм няколко пъти". Сериозно ли е? Нещо дегенеративно? Множествена? Генетично? Оттам ли ти е тесния интерес към генетиката, с който се похвали в темата за иглотерапията? Или метастазиращо нещо?

Само да се зарадвам питам, да се успокоя, че малко му остава на човекът, който не гоебе, затваря очи и дори одобрява действията на властите за над 140 млн. руснаци, пердашени с генна терапия и подготвени за биоцифровата кланица.
 
Не бе, аз сам се занулих.
Обратимо е, спокойно.

Ох добре, дай да я видим тая генна терапия каква е.
(знам че само чакаш знак)
 
Що се пъчиш и ти на амбразурата. Икономиката на България до 44г. е на много добро ниво, при положение че започваш от 0 и през няколко години водиш войни. Много неща са започнали преди любимия ви соц, където го карате само на спомени. Селското стопанство е 60% от националния доход, а железниците и линиите започват да се строят именно тогава. Започват да се произвеждат автобуси, части за коли. През 38г. автомобилният парк на страната наброява 2585 автомобила, като се има в предвид, че масово производство на автомобили изобщо, е започнало през 1908г. в САЩ. През 27г. е открита самолетната фабрика в Казанлък и започваме да произвеждаме самолети. Силно се развива текстилната и пивоварната индустрия. През това време започва и корабостроенето, създадена е Варненската пристанищна работилница, която през 30-те вече произвежда кораби със стоманена конструкция. В началото на 20-век София вече има трамваи и изградена трамвайна мрежа.

По това време са построени - Лъвов мост, Орлов мост, Централни хали, Софийския университет, Народната библиотека, Художествената галерия, сградата на БАН, Народното събрание, БНБ, Борисовата градина, Ал. Невски, Света София, Военния клуб, Народния театър и това само в София. Има още много неща но няма смисъл да се занимавам с хора, които не признават фактите.

България през 39г. изпреварва по БВП на глава на населени държави като - Унгария, Полша, Португалия, Турция, Югославия и сме на едно ниво с Италия.

На всичко това стъпва в последствия комунизма и го доразвива, а не както е във вашите представи, че всичко започва от 45г. а преди това сме яли доматите с колците.

rXM8uGG.jpg

1924 г.: Ботевградският майстор-колар Рачо Джамбов започва изработването на първите български пътнически каросерии. За основа служат бракувани шасита на военни линейки и камиони. През същата година у нас са внесени 219 автомобила.


1926 г.: Новопостроената самолетна фабрика в Казанлък започва изработването на автомобилни каросерии върху шаси на Chevrolet. Начинанието продължава само три години. През същата година у нас са внесени 470 автомобила.

1929 г.: Според вестник “Юг” Хенри Форд възнамерява да посети България и Турция с намерението да построи завод. Той така и не идва, но за сметка на това заводът в Турция вече е факт. Основано е дружеството “Бакиш” – първият български производител на гуми. У нас са внесени 931 автомобила.



1937 г.: Братя Илчеви, вносители на International в България, основават собствена работилница във Варна и започват изработването на автобусни и други каросерии върху шасита от същата марка. Първият български автобус е пуснат в движение по линията Варна – Бургас на 27 май 1937 г.

1938 г.: Ботевградската работилница на Рачо Джамбазов се усъвършенства, при негово посещение в германския автобусен завод Kassbohrer в гр. Улм са закупени нови машини. През същата година у нас са внесени 478 автомобила, автомобилният парк на страната вече наброява 2585 автомобила.

1939 г.: Построен е първият аутобан у нас между Пловдив и Пазарджик.



Първата железопътна линия в днешните български земи е линията РусеВарна. Решението за построяването ѝ е взето през септември 1861 г. Построена е от английска компания с главни акционери братя Бъркли, която получава концесия за това от османското правителство през 1863 г.[3] Открита е за движение на 7 ноември 1866 г. с дължина 223 км. Линията Мездра-Видин е открита през 1913 г. (отсечката Брусарци – Видин с дължина 87 км е открита за експлоатация на два етапа: на 10.Х.1918 г. е открит участъкът Брусарци – Александрово (дн. Димово), а на 1.VІІ.1923 г. – Александрово – Видин.[4]), а Подбалканската линия (Бургас-Карлово-София) през 1952 г.

През 1874 г. английската компания прехвърля експлоатацията на дружеството на барон Морис дьо Хирш, а през 1888 г. дружеството е откупено от българската държава. През периода 1870 – 1874 г. барон Хирш построява жп линията ЛюбимецБелово, с отклонения Търново Сеймен (дн. Симеоновград)Нова ЗагораЯмбол. Железопътните линии в Южна България, собственост на барон Хирш, са общо 309,6 км, които от 1909 г. стават държавна собственост.
Виж файлът 24505

Държавна политика в началото на миналия век е развитието на авиацията и вместо да се купуват самолети, те да се строят в България. Затова през 1927 година се подписва договор с чешката самолетостроителна фирма „Аеро-Прага”, която избира Казанлък за създаване на новата фабрика”,

В построената фабрика в Казанлък до 1938 г. се строят предимно учебно-тренировъчни самолети, отговарящи на ограничителните условия на Ньойския договор. Изпълняват се и ограничени по обем монтажни и ремонтни работи по поръчка по договорена калкулационна схема с Министерството на войната.
Едно-две неща в период от 10 години на фона на останалата пълна мизерия, глад и смърт в държавата са прогрес?
 
Питай госпойца Бандева - тя е по събирането и разпространението на лични данни.
(недискретна работа, ей)
3 и малко - 1-2 месеца мисля след 3-тата годинка. Красавица.
 
Също като Бандера, Сталин е национален герой за руснаците. Има паметници из цяла русия, поднасят му цветя, радват му се и го пропагандират... едно към едно. Националистите в Украйна дори нямат депутати в парламента, през другите години един път мисля стигат 10%.

Хъм как го извърташ. Сталин е отхвълен от следващите управления СССР, даже пускат бандеровците които е държал по лагерите след смърта му

След майдана уркайна кара военните - офицерите - да подпишат декларация че Бандера е национален герой и така преценяват кой балгонадежден, не е про руски настроен. Не съм чувал в Русия да трябва да подпишеш такава декларация че Сталин е национален герой за да си в армията.
 
Хъм как го извърташ.
Това е тактика :) Засипват опонента с графики и статити от пропагандни медии и после: Давам ви факти и доказателства ама вие не вярвате ...

Само пропускат факта, че някой от нас за мен съм сигурен де са се срещали и разговаряли с хора родени в началото на предходния век, а някой сме живели и преди 89-та
 
1654972756357.png
 
@EGraphix
Цялото предаване е много интересно. @contra, ако имааш време, силно препоръчвам. С участието на новата ми любимка Анастасия Гешева и Григор Сарийски.

Това лели е леко лудо :rolleyes:
Гледай тука как в един момент емоциите избухват и мисълта дерайлира в алтернативни гео-духовни измерения o_O ...

 
България през 39г. изпреварва по БВП на глава на населени държави като - Унгария, Полша, Португалия, Турция, Югославия и сме на едно ниво с Италия.

На всичко това стъпва в последствия комунизма и го доразвива, а не както е във вашите представи, че всичко започва от 45г. а преди това сме яли доматите с колците.

rXM8uGG.jpg

1924 г.: Ботевградският майстор-колар Рачо Джамбов започва изработването на първите български пътнически каросерии. За основа служат бракувани шасита на военни линейки и камиони. През същата година у нас са внесени 219 автомобила.

Според ъпдейтната версия на Мадисон проекта.. не е баш така. На едно ниво сме с Турция и Юго.. Полша е с едни ~1k. oтгоре a Италия със скромните ~3k. над нас.

Ние - 2 672
Полша - 3 478 (1938)
Турция - 2 209
Юго - 2 072
Италия - 5 246

Според тоя проект, в ония 40-тина години настигаме дори в някой години задминаваме Полша... Турция, с които до 39-та сме на едно ниво остава два пъти назад, Югото и тя.. остава назад, ма ни диша у врато.

Не знаех историята на вечния Чавдар.. започваща 24-та година.. до към 89-та, когато започват проблемите. Както и за много други.. работещи неща..
 
bpch.jpg
 

Горе