Blinky
Owner
Но нека споделят и хората, които са попадали в подобна ситуация.
Да, тези неща съм ги прегледал вече доста пъти. Единственото на което разчитам, до този момент е жалбата през Better Business Bureau, до централата на Пейпала в Сан Хосе. Прочетох, че при доста хора проработило.
Но нека споделят и хората, които са попадали в подобна ситуация.
То по-важното е дали наистина с нещо си нарушил общите им условия. Защото ако си, ще е трудно каквото и да правиш. Като знам като цяло колко скланят да са гъвкави, отделно съпорт екипа им е пълен с хора, които не са наясно с работата си там. Бил съм свидетел на случай, в който един от съпорта ти обяснява едно, за да ти помогне уж, после излиза друго и в крайна сметка нищо не се свърши.Да, тези неща съм ги прегледал вече доста пъти. Единственото на което разчитам, до този момент е жалбата през Better Business Bureau, до централата на Пейпала в Сан Хосе. Прочетох, че при доста хора проработило.
Това, за съпорта е напълно вярно. Да не говорим, че в голяма част от случаите, хич го няма. Предната вечер, преди баба получих съобщение, в което поискаха да верифицирам своя U.S. taxpayer статус. След което имаше опция, където избрах I'm not US resident. И на сутринта game over.То по-важното е дали наистина с нещо си нарушил общите им условия. Защото ако си, ще е трудно каквото и да правиш. Като знам като цяло колко скланят да са гъвкави, отделно съпорт екипа им е пълен с хора, които не са наясно с работата си там. Бил съм свидетел на случай, в който един от съпорта ти обяснява едно, за да ти помогне уж, после излиза друго и в крайна сметка нищо не се свърши.
Ако е личен, има проблем. При бизнес, не би трябвало, просто се изчаква момента с лимитацията, която води след себе си верификация, преди да го отключат, но перманентен лимит си е някакво сериозно сгазване на правилата.А възможна ли е причината, рязък скок в продажбите, с над 500% спрямо миналия месец?
Ако е личен, има проблем. При бизнес, не би трябвало, просто се изчаква момента с лимитацията, която води след себе си верификация, преди да го отключат, но перманентен лимит си е някакво сериозно сгазване на правилата.
Не само възможно - а това е причината. Скок над 30 % си е адски рисковА възможна ли е причината, рязък скок в продажбите, с над 500% спрямо миналия месец?
Този модел работи вече доста успешно и от доста време на българския пазар.Здравейте,
Темата е страхотна, а информацията в нея още повече.
Искам да ви попитам, като хора, които явно знаят 2 и 200 в тази сфера на онлайн търговията.
Този модел дали би работил за българският пазар? Какви биха били проблемите, които могат да се появят тук? Изключвам по-малкия пазар и съответно по-малките печалби.
Да, с малка скоба, че не е на това ниво още. Днес си говорех с един пич, с онлайн магазин. Много иска да зарежда и да снабдява от един доставчик, но той имал голям асортимент от 5000+ продукти, които да набиваш на ръка е малко тегаво. Нямали никакви ХМL-и, CSV-та, и да не говорим за API-та, което си е голяма спирачка. Да не говорим, че маркетинг материали са доста оскъдни - стигнали до продуктови снимки и малки описания (бедни по-скоро) описания. Това е най-голямата и доста сериозна разлика в дропшипинга тук и в малко по-напредналите в това отношение страни.Този модел работи вече доста успешно и от доста време на българския пазар.
Това ми звучи като проблем на дропшипъра/доставчика, имайки предвид че наличността и цените са динамични и трябва да се ъпдейтват регулярно. Не виждам как това може да се постигне без да има автоматизация на процеса.Да, с малка скоба, че не е на това ниво още. Днес си говорех с един пич, с онлайн магазин. Много иска да зарежда и да снабдява от един доставчик, но той имал голям асортимент от 5000+ продукти, които да набиваш на ръка е малко тегаво. Нямали никакви ХМL-и, CSV-та, и да не говорим за API-та, което си е голяма спирачка. Да не говорим, че маркетинг материали са доста оскъдни - стигнали до продуктови снимки и малки описания (бедни по-скоро) описания. Това е най-голямата и доста сериозна разлика в дропшипинга тук и в малко по-напредналите в това отношение страни.
В случая е на човека с онлайн магазина, но като цяло е проблем като цяло за развитието на дропишинга. Почват някои да се чатват, други изостават много, а трети дори още не са го открили като начин да си развият дистрибуцията. За жалост има още хляб да се яде докато стане положението добро.Това ми звучи като проблем на дропшипъра/доставчика, имайки предвид че наличността и цените са динамични и трябва да се ъпдейтват регулярно. Не виждам как това може да се постигне без да има автоматизация на процеса.