Jump.bg Проблем след като не съм платил да си взема файловете

От: Re: Jump.bg Проблем след като не съм платил да си взема файловете

Абе ти договор не си ли подписал? Като използваш такива услуги винаги има една отметка, на която пише - прочетох общите условия и съм съгласен с тях. Това, че ти не си ги чел е твоя работа. Никой не ти е виновен.

Аз това се мъча да ти обясня, че го няма в общите условия, ама и ти нали се явяваш тука, като съдия-прокурор, преди няколко поста в затвора щеше да ме вкарваш за уронване на незнам си к'во. Айде със здраве, спирам да отварям темата, които квото му трябва ще си намери и ще прочете. :)

Няма нужда ми пишете в тази тема след поста ми, просто няма да го видя.
 
От: Re: Jump.bg Проблем след като не съм платил да си взема файловете

Аз това се мъча да ти обясня, че го няма в общите условия, ама и ти нали се явяваш тука, като съдия-прокурор, преди няколко поста в затвора щеше да ме вкарваш за уронване на незнам си к'во. Айде със здраве, спирам да отварям темата, които квото му трябва ще си намери и ще прочете. :)

Няма нужда ми пишете в тази тема след поста ми, просто няма да го видя.

И какво сега - ти не си чел аз да ходя да търся вместо теб ли? Аз не им използвам услугите за да ме интересува. Незнанието не е оправдание. За тези неща питай тях не нас. Те са ти отговорили коректно. Имаш възможност да си възстановиш данните срещу само 30 лв при това получаваш не само данните, но и работеща услуга. Какво си недоволен? Можеха да ти искат и такса за подновяване на договор, нормално е след прекратена услуга да ти искат такава такса - повечето доставчици я имат.
 
От: Re: Jump.bg Проблем след като не съм платил да си взема файловете

И какво сега - ти не си чел аз да ходя да търся вместо теб ли? Аз не им използвам услугите за да ме интересува. Незнанието не е оправдание. За тези неща питай тях не нас. Те са ти отговорили коректно. Имаш възможност да си възстановиш данните срещу само 30 лв при това получаваш не само данните, но и работеща услуга. Какво си недоволен? Можеха да ти искат и такса за подновяване на договор, нормално е след прекратена услуга да ти искат такава такса - повечето доставчици я имат.

Ти си болен, в главата. Къде да го прочета като не съществува бе, аланкоолу. Ех мааму д*ба стар боклук като се запали, гасене няма!
 
От: Re: Jump.bg Проблем след като не съм платил да си взема файловете

Ти си болен, в главата. Къде да го прочета като не съществува бе, аланкоолу. Ех мааму д*ба стар боклук като се запали, гасене няма!

Болен си ти. С 2 клика им открих общите условия за ползване. Сега ако ме караш и да ги чета...

http://www.jump.bg/terms.html

Тъп си обаче и си заслужаваш участта.
 
От: Re: Jump.bg Проблем след като не съм платил да си взема файловете

Болен си ти. С 2 клика им открих общите условия за ползване. Сега ако ме караш и да ги чета...

http://www.jump.bg/terms.html

Тъп си обаче и си заслужаваш участта.

И кво ми даваш, и ти не знаеш. Спирам да се занимавам с теб, просто явно не говорим на един и същи език. Уж се хвалиш, че си не знам си какъв специалист/програмист, а не можеш да разбереш от 3-поста какво се опитва да ти каже един тъпанар (по-твой думи).
 
От: Jump.bg Проблем след като не съм платил да си взема файловете

Хостинг темите май бият по хейт и политиканските:)
 
От: Jump.bg Проблем след като не съм платил да си взема файловете

Хостинг темите май бият по хейт и политиканските:)

Некои люде ще станат хъстли в тая тема... :lol:
 
От: Re: Jump.bg Проблем след като не съм платил да си взема файловете

И кво ми даваш, и ти не знаеш. Спирам да се занимавам с теб, просто явно не говорим на един и същи език. Уж се хвалиш, че си не знам си какъв специалист/програмист, а не можеш да разбереш от 3-поста какво се опитва да ти каже един тъпанар (по-твой думи).

Ти започна пръв с личностните нападки. Аз ти казах, че вероятно това, което ти го говорят хората го има в общите им условия за ползване на услугите, ти ми спориш, че нямали общи условия, а всичко трябвало да става на добра воля. Няма такова нещо като добра воля в бизнеса, още повече в големия бизнес. Този, който влага чувства в бизнеса не изкарва много дълго на пазара или ако изкара дълго то никога не се развива много и си остава дребна риба. Доказано е, факт - колкото и да не ни харесва големите фирми си работят така. Не защото им харесва да губят клиенти, а защото са големи и навлизат във дълбоките води - там където войната за клиенти е голяма и се намесват адвокатските кантори... Дори хората по-горе ти го казаха неколкократно, че не си правия в случая.
 
От: Re: Jump.bg Проблем след като не съм платил да си взема файловете

Понеже си нагъл тип веднага ти казвам къде го има:

В последното изречение в графата "Носене на отговорност":

Времето за съхранение на данни на виртуални сървъри, които не са подновени или са спрени е 30 дни.

Ти след като не си клиент ти се дават 30 дни в които можеш да си заплатиш услугата (ако си забравил нещо там) и да си го изтеглиш. Как изобщо ти хрумна, че някой ще ти даде да използваш услугата без да си я заплатил?
Хората са те уведомили, ти си знаел, че няма да подновяваш и изведнъж някой ти виновен, че си забравил нещо там. Ако бях аз преди да напусна щях последния ден да си зипна хоум директорията и да си я изтегля. Но това все пак не съм аз, а ти.
 
От: Jump.bg Проблем след като не съм платил да си взема файловете

Това с минаването "метър" си е типично в български стил. Демек - ако бях аз на тяхно място щях да искам пари за тази работа, ама след като съм от другата страна на монетата - не може ли без пари ей тъй на добра воля. Заради кафявите ми очи. Уби се да плюе тук как всички са му криви, че даже и ги изкара изнудвачи. Той забравил нещата друг му крив.
 
От: Jump.bg Проблем след като не съм платил да си взема файловете

Нагъл е меко казано. :) Дебелоглав е най-вече. ;) Това му е като пияните жени на бара след 2 часа - може да ползва фри. :)

Да, ама докато ги напиеш... Има някои жени много държат ей- познавам една рускиня (бившо гадже) дето на една бутила се развеселява само... :lol:
 
От: Re: Jump.bg Проблем след като не съм платил да си взема файловете

Ти си болен, в главата. Къде да го прочета като не съществува бе, аланкоолу. Ех мааму д*ба стар боклук като се запали, гасене няма!

Смешен си. Ти даже не си чел общите им условия, и не знаеш къде какво има, а си тръгнал да нападаш и обиждаш? Другите ти виновни за твоя непрофесионализъм. Бил той "лоялен клиент". Ама бивш. "Лоялен клиент", който бяга от тях. :cry:.

Всеки ти говори едно и също - само ти си правия! Не си ли даваш сметка, че така се изложи и предполагам никой от тук във форума няма да иска да работи с теб? Примерно лично аз ако имам хостинг, никога нямаше да позволя да ми бъдеш клиент, не ме интересува колко пари ще спечеля от теб, просто си спестявам главоболия, нерви, време, които са безценни. Щом ти си почнал да се правиш на тарикат и да продаваш такива номера на другите, тогава и аз съм застрашен, и ще се предпазя и ще спестя много, като не работя с теб.
 
Още на страница №2 стана ясно, че е дебелоглаво говедо. И в случай, че не знаеш, перзевативите предпазват, като винаги има 0.01% вероятност да не те предпазят от нежелана бременност. Казвам ти го, защото не обичаш да четеш и после да не четем "Дюрекс....рекетьори". :)
 
От: Jump.bg Проблем след като не съм платил да си взема файловете

Ще си позволя да пиша отново, макар че бях изчерпателен няколко страници по-рано.

@Windboy
Вие не сте си спазили договора, а именно да заплатите услугата в срок и по начин, определен от Доставчика.
При неспазване на договора, автоматично отпадат каквито и да е претенции, още повече безплатно пускане на услугата или предоставяне на архиви.
Предоставяне на файлове е част от поддръжката, която е част от услугата и не е безплатна, че да се предоставя отделно.
Доставчикът по никакъв начин не отговаря за файловете, независимо дали са Ваша собственост.
Рекет би било вместо месечна такса, да Ви искат 1000лв например, ако преценят, че файловете са Ви толкова важни.

@alex/jump.bg
Бъдете по-толерантни, вярно - от една страна хабите ресурси и време, от друга страна предоставяне на още 24 часа на услуга може само да Ви е от полза.
Освен ако не е злоупотребявано с услугата или с ресурсите (cpu/bandwidth/io) не виждам колко голяма вреда би било да се пусне за 24 часа.
По този начин не само, че няма да се пускат подобни теми, но и клиента, който Ви е помолил ще остане доволен и макар и бивш клиент - може да Ви препоръча на по-късен етап или да използва отново услугите Ви.
Така се гради име, когато въпреки че доставчика не е длъжен - се постави на мястото на клиента си и го изпълни молбата.
Разбира се аз и колегите ми никога не бихме направили такъв жест на клиент, който би ни нарекъл 'рекетьори' или е нагъл, вместо да помоли учтиво, но до сега винаги са ни молили учтиво.

Поздрави!
 
От: От: Jump.bg Проблем след като не съм платил да си взема файловете

....

Разбира се аз и колегите ми никога не бихме направили такъв жест на клиент, който би ни нарекъл 'рекетьори' или е нагъл, вместо да помоли учтиво, но до сега винаги са ни молили учтиво.

Поздрави!

Не знам, не стана ли ясно, че темата е пусната след любезната ми молба и отказа, който получих. Като там им написах, че тва за мен си е чист рекет и, че ще пусна тема тук.

Чета темата, но я отговоря, я не. И моята мисъл беше, че не е много коректно да ми откажат да ми асистират за въпросните файлове, а не че са ми длъжни, как да е. Ясно е, че тук неутрална дискусия за хостинг не може да има, понеже половината с обвързани/пристрастни/агенти/конкуренти и т.н : )

Живи и здрави да са и те и Вие. Файловете може да си ги запазят (възстановени/пренаписани са), а аз ще си запазя публикацията/експириънса/мнението, стана малко като - и вълкът сит, и агнето цяло.
 
@NullByte, я му го удължат с ден, я с месец. Не се е знаело кога ще се сети да си вземе бекъпа. 2 мейла е проспал, за това е загадка колко време му е било нужно, за да се възползва от услугата. Пич, Алекс не може да си плати сметката за ток с любезна моблба. Друг е въпроса, че щеше да му спечели повече позитиви, ако беше пуснал още един ден аватна, но и все пак бият контра на авантаджиийте. Не може на всеки да клякаш, защото има криво възприятие за нещата. :)

Никой не е обвързан с БГ хостинги и няма никаква консипрация. Тук всеки мисли за разлика от теб. Това е разликата. Питай и на вън на улицата, ще ти кажат същото, че си нагло тролче.

Да им е здрава гърбината на следващия хостинг, на който ще станеш клиент.
 
От: Re: Jump.bg Проблем след като не съм платил да си взема файловете

@NullByte, я му го удължат с ден, я с месец. Не се е знаело кога ще се сети да си вземе бекъпа. 2 мейла е проспал, за това е загадка колко време му е било нужно, за да се възползва от услугата. Пич, Алекс не може да си плати сметката за ток с любезна моблба. Друг е въпроса, че щеше да му спечели повече позитиви, ако беше пуснал още един ден аватна, но и все пак бият контра на авантаджиийте. Не може на всеки да клякаш, защото има криво възприятие за нещата. :)

Никой не е обвързан с БГ хостинги и няма никаква консипрация. Тук всеки мисли за разлика от теб. Това е разликата. Питай и на вън на улицата, ще ти кажат същото, че си нагло тролче.

Да им е здрава гърбината на следващия хостинг, на който ще станеш клиент.

Не е ли странно, използвам хостинг услуги от 2007г, доста проваидъри съм сменял, но досега рекетиран не съм се чувствал. Тук се почуствах и за това си написах мнението, което е първо лошо мнение за хостинг пуснато от мен, някъде. В момента съм клиент не на една, а на 3 фирми за подобни услуги.

Теб, съм те игнорирал, да не се чудиш защо спирам да ти опонирам, просто не ми е кеф да гледам как някои ме обижда, без аз даже да имам желания да му тегля една.. : )
 
Ти от цели 7 години ползваш хостинг. Прахът по компютъра ми е по стар от това. :)

Чувствал си го, демек си чувствителна душа? Плачиш ли на залеза? Както казах, да им е здрава гърбината, че и на трите клетници, на които си им клиент.

Пука ми на шишарката, че си ме игнорирал, като те чета ще ми само плюс.
 
От: Jump.bg Проблем след като не съм платил да си взема файловете

Значи jump.bg не искат да ти направят "услуга" и ти за да им направиш мръсно ги изкара рекетьори. Няма никакъв рекет в твоя случай. Сигурен съм, че ще получиш същия отговор от всяка една хостинг компания, било то българска или чужда. Не мога да проумея начина по който разсъждаваш. Ако ти спрат кабелната 1 ден преди финала на световното ще им пратиш ли email да ти я пуснат само за един ден, че да можеш да гледаш мача? Така, малка услуга като за лоялен клиент. Ситуацията в която се намираш си е изцяло по твоя вина и на никой друг. Никой не ти е длъжен да ти праща каквото и да било при положение, че услугата ти е изтекла. По същата логика ако си подновиш услугата, ще си получиш файловете. Толкова е просто!
 

Горе