От: profitshare.bg
много вярно
Принципно Black Friday се прави не за клиентите а за да могат търговците да изчистят залежали стоки и големи наличности.Освобождава се ресурс и складове за нови модели и стоки.Затова се прави преди коледа и се използва това че продажбите се увеличават *3,*5 пъти.Никой не го е грижа за клиенти.Относно новите правила които се въвеждат в последния момент и се получава извиване на ръце за мене е много грешна политика.Ако си добър търговец трябва да поддържаш тези по веригата които ти докарват клиенти.Спреш ли да го правиш си режеш клончето на което стоиш и е въпрос на време да бъдеш сменен с друг рекламодател,дори и да се изживяваш в ролята на монополист.Работата с хора е свързана с постоянни компромиси и не може да се действа от позиция на силата така да се каже.
много вярно