profitshare.bg

От: От: profitshare.bg

Здравей yavkata! Така както ти обясних и в телефонното обаждане, бих искал да ти отговоря и тук, за да не остане аудиторията с грешно впечатление за Profitshare. Причината, поради която отначало си виждал комисионната в профила си е че тя е била "изчакваща". След като клиентът е отказал поръчката, статусът на комисионната е станал "анулирана", а списъкът с конверсии по подразбиране не показва анулираните комисионни, освен ако не се сложи тикчето.

8434055w.jpg


Нещо друго, което искам да добавя е, че рекламодателят еMAG е интегриран в Profitshare чрез A.P.I. технологията. По този начин комисионните се одобряват или анулират автоматично от тяхната система в зависимост от статуса на съответната поръчка в онлайн магазина. Не си представяйте, че има човек, който стои и одобрява или анулира комисионни на избирателен принцип. :)

Profitshare няма полза да "премахва" комисионни от профилите на афилиатите, а точно обратното - нашата цел е афилиатите да печелят комисионните, които заслужават. Печалбата на Profitshare се формира като процент от генерираните комисионни на афилиатите.

Профитшер печели на нашия гръб, това е повече от ясно, но дали всички участници в програмата са коректни ? Защото вече един път беше факт, че бяха нарушени правилата и се загубиха комисионни, ако трябва ще ви дам дати и доказателства, но мисля, че знаете за какво става въпрос.
 
От: От: profitshare.bg

Профитшер печели на нашия гръб, това е повече от ясно, но дали всички участници в програмата са коректни ? Защото вече един път беше факт, че бяха нарушени правилата и се загубиха комисионни, ако трябва ще ви дам дати и доказателства, но мисля, че знаете за какво става въпрос.

nedqlkov, ако мислиш, че има проблем с някоя конверсия, свържи се с нас и ще обсъдим ситуацията. Никога не сме отказали да обсъдим евентуален проблем с някого. Ако действително има проблем, ще го отстраним.
 
От: profitshare.bg

Здравейте, от скоро време наблюдавам, като рекламодател статистиките в profitshare. Забелязах доста грешки, които афилиатите правят когато рекламират. Основно е ,че през почивните дни никой афилиат не предприема реклами а реално това са най - силните дни през които идват поръчките. Наблюденията ми като цяло от мрежата и афилиатите са ,че към момента резултата от този тип маркетинг е много слаб да не кажа нулев, но се надявам ,че това е временно явление :)
 
От: profitshare.bg

10.3. Афилиатите- юридически лица с настоящото заявяват, че са съгласни с това Рекламодателите и/ или Profitshare да използват свободно и неограничено, дори и след прекратяване на взаимоотношенията между Афилиата и Profitshare, името, логото, търговската марка и/ или брандове на Афилиата за презентации, маркетингови материали, и/ или други материали във връзка с изложеното по-горе.

:lol::D:mad:
 
От: profitshare.bg

Един от рекламодателите ми пише, че ще има кампания за Black Friday и тя е активна и визиите могат да се ползват, но аз банери не виждам. Другите пък рекламират по други сайтове, но в profitshare не си правят труда да качат банери. В допълнение опитах се да заявя плащане, качих необходимите документи и нито плащането ми е заявено, нито някой ми върна отговор, за да ми обясни какво става, въпреки че обратната връзка би трябвало да отнеме цитирам: "Обикновенно обратната връзка отнема до по-мако от 4 работни часа (от Понеделник до Петък 09:00 - 18:00)."

Как да работи човек с желание като се сблъска с подобни неща?
 
От: profitshare.bg

Моето желание взе да се изпарява.... Току що прочетох правилата за Black Friday на Емаг...... 1% комисионна,вместо досегашните 3%... жива подигравка,то не си струва
"Стойността на комисионните, които ще получават афилиатите за Black Friday ще бъде 1% за всички продукти от сайта." Аз поне така го разбирам...моля да бъда извинена ако не е така
 
От: От: profitshare.bg

Моето желание взе да се изпарява.... Току що прочетох правилата за Black Friday на Емаг...... 1% комисионна,вместо досегашните 3%... жива подигравка,то не си струва
"Стойността на комисионните, които ще получават афилиатите за Black Friday ще бъде 1% за всички продукти от сайта." Аз поне така го разбирам...моля да бъда извинена ако не е така

Моите сайтове на Black Friday няма да рекламират еМАГ. Няма да взема пари, ама то едни пари.... Не стига, че скъсяват срока на бисквитките, ами и 1 % комисионна???? Това е жива подигравка и от нас зависи дали ще се гаврят с нас или не. Предлагам бойкот на Black Friday за eMAG! Кой е За?
 
Re: От: profitshare.bg

Моето желание взе да се изпарява.... Току що прочетох правилата за Black Friday на Емаг...... 1% комисионна,вместо досегашните 3%... жива подигравка,то не си струва
"Стойността на комисионните, които ще получават афилиатите за Black Friday ще бъде 1% за всички продукти от сайта." Аз поне така го разбирам...моля да бъда извинена ако не е така

Не искам да съм в тяхна защита, но реално те реално предлагат много ниски цени за тази "промоция", и това ги поставя в позиция да дават такива ниски комисиони. ;) Няма как точно на Black Friday да са на същите комисиони. ;)
 
От: profitshare.bg

Не, Блинки, има как! Това е подигравка с нас. Ще дадат, дори и да са на загуба, защото така се печелят клиенти. Все едно ще направят повече реклама по този начин, а не да ни отказват. Не, че съм им клиент де...
 
От: profitshare.bg

Винаги има и по-зле, миналия петък в друга афилиейт мрежа, един от търговците просто паузира кампанията си само за 3-те дена, през които имаше намаления и после пак я възстанови, за да не се излъже да плати на тези, които го рекламират.
 
Re: От: profitshare.bg

Винаги има и по-зле, миналия петък в друга афилиейт мрежа, един от търговците просто паузира кампанията си само за 3-те дена, през които имаше намаления и после пак я възстанови, за да не се излъже да плати на тези, които го рекламират.

Или по-скоро, защото не може да плати на афилиейтите, заради намаленията. Няма такъв филм като някой, защото иска да е "модерен" за Черният петък да пусне намаленията и да се очаква да има и излишен бюджет (разбирайте за нормалните комисионни, които дава по принцип). Аз лично не съм го разбирал това с Черния петък погледнато през очите на бизнес собственик, от към клиент ясно. Но ако искаш да дадеш намаление ОК, няма лошо, ама това не трябва да прецаква другите ти канали, каквито са афилиейтите. Даваш отстъпка на някой, който смяташ, че ще ти е клиент постоянно. А не ей така, безразборно.

За това покрай търговците, които ще го дават ларж през Черния петък, бъдете подготвени и за това. Не всички, но някои определено. Тези, които са с ГОЛЕМИТЕ намаления. ;)
 
От: profitshare.bg

Винаги има и по-зле, миналия петък в друга афилиейт мрежа, един от търговците просто паузира кампанията си само за 3-те дена, през които имаше намаления и после пак я възстанови, за да не се излъже да плати на тези, които го рекламират.

И еМаг не са много далече от тая кал. Забелязахте ли, че са написали, че няма да приемат сайтове със съдържание за Black Friday? Това някой сеща ли се за какво е? Нека ви кажа - за да може сайтовете на афилиатите да не са им "конкуренти". Т.е. да не минава напливът от Black Friday ентусиасти през афилиейтските сайтове (което ще генерира комисионни), а да иде направо при тях с рекламата в Гугъл, която са пуснали. Мръсно, подло и гадно. Наскоро си правих сметка колко пари съм им докарала и колко пари са били за мен. Трагедия са си дори 3те процента, а какво говорим за 1%............ БОЙКОТ! А Профитшеър да се стягат и да не пускат толкова лабаво на рекламодателите, защото скоро няма да има кой да ги рекламира. Аз лично се оглеждам за други възможности. Ние мълчим и се огъваме на всякаква помия, която ни сипват. Следващият път ще бъде о,5% и пак ли ще клекнем? БОЙКОТ!
 
От: profitshare.bg

Аз лично няма да участвам в тази помия...Успех на останалите :).Изразих ясно и просто мнението си и във фейсбук профила на Profitshare.... да го приемат както искат!Всъщност дано се позамислят малко,че така като гледам,доста са взели да се ориентират на другаде....Между другото афилиатите в Румъния получават комисионни в размер от 1 до 10% ....
 
От: Re: От: profitshare.bg

Не искам да съм в тяхна защита, но реално те реално предлагат много ниски цени за тази "промоция", и това ги поставя в позиция да дават такива ниски комисиони. ;) Няма как точно на Black Friday да са на същите комисиони. ;)

Ох, да бе. Бях забравила, че падаме от Марс и не знаем, че цените се манипулират предварително и намаленията са супер фиктивни. Тия глоби от Комисия за защита на потребителите и Комисия за защита на конкуренцията да не са измислени? Точно еМаг ядат много бой за нарушаване на закона при такива инициативи, обаче пак го правят - и защо? Защото глоба от 100 000 лв. е "муха ги е ухапала". Иначе за афилиатите ще се намери оправдание да им се резнат комисионните, естествено.... еМаг могат да си позволят всякакви злоупотреби с нас - особено докато им позволяваме. Но Профитшеър няма да ги бъде много дълго. Всеки търси добра услуга. Профитшеър ни предлагат скандални Общи условия без възможност за индивидуално договаряне, а получаваме какво? Нищо. Не се прави така, усеща се. Те трябва да са посредник, а не на страната на по-силните и да допускат такива перверзии.... Ама интереса клати феса. Търсят бърза печалба, а не трайна печалба.
 
От: profitshare.bg

Мрежата е 2performant, а търговеца - Хиполенд. Докато бяха 2лева се ядваше, след като станаха и те румънски и положението е трагично.
Е може ли Хиполенд да се излагат! Да кажем, че са малки - не са...Нямам думи...
 
От: profitshare.bg

Е може ли Хиполенд да се излагат! Да кажем, че са малки - не са...Нямам думи...

Те големите за това са големи - защото е&*т малките.

Иначе, за съжаление нещата с всеки изминат ден се влошават в тази мрежа. Рекламодателите си правят каквото си искат.

Премахват се фидове без предупреждение. Защо трябва да получавам уведомление "достъпен е неактивен линк", вместо "този фиид ще бъде прехнат след 10 дена, подгответе се". Аз да не седя по цял ден да им цъкам в панела и да гледам кой какво е махнал.

Май ще чакаме следващите, които ще блеснат за 2-3 месеца и също ще потънат в блатото на рутината.
 
Re: От: Re: От: profitshare.bg

Ох, да бе. Бях забравила, че падаме от Марс и не знаем, че цените се манипулират предварително и намаленията са супер фиктивни. Тия глоби от Комисия за защита на потребителите и Комисия за защита на конкуренцията да не са измислени? Точно еМаг ядат много бой за нарушаване на закона при такива инициативи, обаче пак го правят - и защо? Защото глоба от 100 000 лв. е "муха ги е ухапала". Иначе за афилиатите ще се намери оправдание да им се резнат комисионните, естествено.... еМаг могат да си позволят всякакви злоупотреби с нас - особено докато им позволяваме. Но Профитшеър няма да ги бъде много дълго. Всеки търси добра услуга. Профитшеър ни предлагат скандални Общи условия без възможност за индивидуално договаряне, а получаваме какво? Нищо. Не се прави така, усеща се. Те трябва да са посредник, а не на страната на по-силните и да допускат такива перверзии.... Ама интереса клати феса. Търсят бърза печалба, а не трайна печалба.

Не знам. Дано има логично обяснение за това. А като гледам как настъпват тук в Бг, не ми се вярва да отблъснат с такива "номера" афилиейтите си, защото това е едната сила на една програма, другата е разбира се - рекламодателите / публишърите. Няма друго - другото си е тяхната си бизнес система, която се предполага, че не са я мислили от 0-ата, а е взета и пригодена от други мрежи.

Резнат ли си афилиейтите, това означава, че забравят за тях. И най-лошото (още като имахме идея да правим нещо подобно като мрежа за БГ и дори Балканите) е, че си точно между две страни - често в моята практика рекламодателите се дънят, а мрежата поема частично вината. И това не е ок за бизнеса и на трите страни. Спомням си преди време едно приятелче му се продаваше един продукт много добре от SAS, и в един момент какво се случи....публишера решил, че не иска да има страници по-оптимизирани от неговия кържав сайт в Google за името на продукта му. Е да, ама той продаваше най-много от Google, излизайки за <Продукт> Review. Ето това е само един случай на кофти рекламодател. И съм забелязал в последствие, че всяка мрежа успява да въведе (идвайки от рекламодателя разбира се) някакви много криви условия, които в един момента правят работата с дадения рекламодател неприятна.

Мисълта ми е, че се отплеснах, е че е нужно да се излезе с едно становище при такива резки промени, за да знаят афилиейтите какво се случва, защото това е мног сериозно решение, касаещо като гледам много хора. :)
 
От: profitshare.bg

Принципно Black Friday се прави не за клиентите а за да могат търговците да изчистят залежали стоки и големи наличности.Освобождава се ресурс и складове за нови модели и стоки.Затова се прави преди коледа и се използва това че продажбите се увеличават *3,*5 пъти.Никой не го е грижа за клиенти.Относно новите правила които се въвеждат в последния момент и се получава извиване на ръце за мене е много грешна политика.Ако си добър търговец трябва да поддържаш тези по веригата които ти докарват клиенти.Спреш ли да го правиш си режеш клончето на което стоиш и е въпрос на време да бъдеш сменен с друг рекламодател,дори и да се изживяваш в ролята на монополист.Работата с хора е свързана с постоянни компромиси и не може да се действа от позиция на силата така да се каже.
 

Горе