Wordpress тестове върху споделен БГ хостинг

Мисля че на тези две графики са им еднакви имената и е разменено отгоре коя за какво е :) Ако правилно съм разбрал трябва да е за брой заявки горната а долната за време за пост

Оправих го. Много благодаря!
 
Както написах въпрос на сетъпи и know how, сървъра може да има и 3-5-8 споделени IP както клиентите на ротационен или друг приницип могат да са разпределени и мейлите могат да минава през съвсем разлино не е задължително да е през главното ... просто трябва да си познаваш сетъпа и възможностите (с един ред става да го смениш)

Сега на запад е модерно да се сканират софтуерно и изходящите мейли и да им се дава спам скор и на база това да се прави изходящо филтриране (като никога да не хване легитимен просото защото спама си личи)

Иначе да винаги може да си ползваш впс само за теб въпрос на софтуер и разходи който доста пъти са по високи за да докараш това което дава като възможност клауд линукс при споделения хостинг (които е много близо до ВПС-и от контеинерен тип, VZ, LXC)

относно настройките alt-php е доста гъвкаво от към версии опции за модули има подобни екстри а от скоро има и Node.JS селектор общо взето над 90 процента от най различните нужди за сервиране на уебсайт са налични и е направено да е удобно за настройка с малко кликове
https://coolicehost.com/billing/kno...-Settings-on-our-cPanel-VPS-Hybrid-Plans.html

Използването на много IP-та на ротационен принцип е поредният опит от тип "кръпка" за подобряване на положението. Този метод не гарантира 100% успех, защото в един момент един от тези IP адреси ще бъде блокиран, защото някой е спамил и твоят имейл изпратен до твой бъдещ голям клиент няма да пристигне. Ако се използва собствен сървър, който идва с отделен IP адрес, този проблем автоматично изчезва.

Промяната на IP адреса с цел заобикаляне на блеклисти е силно непрепоръчително. RIPE ясно пишат как трябва да се действа при блокиране на IP адрес поради зловреден трафик идващ от него: First identify if there is any malicious activity coming from your network and take appropriate action. There are several tools available online, such as the RIPEstat Blacklist Entries widget. If you are sure that there is no malicious activity within your network then contact the operator of the blacklist-file and ask for delisting.

Промяната на IP адреса без разрешаване на проблема е сигурен начин водещ към блокиране на цялата мрежа и със сигурност не е добра практика или поне така съветват от организациите, които отговарят за предоставянето на IP адресите. Аз съм съгласен с тях.

Твърдението, че CloudLinux дава предимствата на собствения сървър, ме озадачи и изненада едновременно. Ще задам няколко риторични въпроса. Как CloudLinux дава възможност за конфигуриране на сървъра според изискванията на твоя сайт и апликация? Как CloudLinux може да гарантира CPU/RAM ресурси? Как може да ти даде възможност да променяш параметри на операционната система и ядрото?

Отговорите на всички въпроси отгоре е, че не може. Cloudlinux е софтуер за ограничаване на потребителите в една операционна система. Целта му е да забавя сайтовете, които имат нужда от повече ресурси, за да работят нормално. Аз не харесвам този подход, защото предпочитам сайтът ми да работи бързо постоянно и да не бъде ограничаван софтуерно. Собственият сървър премахва софтуерните ограничения от този тип и това е още една причина да бъде по-добро решение от споделения хостинг.

Alt-php дава възможност за поддръжката на много PHP версии и персонални настройки за всеки от акаунтите - нещо, което не е нищо ново и се поддържа безплатно от cPanel. Нашият контролен панел също го поддържа безплатно.
 
Човек пишеш като някой сблъсквал се с проблема само на теория

имаш 5 споделени IP на сървъра на всяко по 10 сайта, всяка група от сайтове изпраща през споделеноте на което са, при проблем са засегнати са 20%

С няколко бързи команди в меилипс, само пренасочваш останалите 9 сайта през някое от чистите 4, спираш изходящите мейили на проблемния акаунт докато го оправят (вече мисля един клик, преди беше с команда през api-to)

Време за отстраняване на проблема 15 минути, след това като си оправят проблема чистиш IPто

Освен това автоматиката позволява сетъпа да е такъв че почти никога да не е заради теб, ако не се рекламираш като най имейл френдли провайдъра (и нямаш най високите лимити в нета ами си пазиш меилите чисти за бизнес клиенти ) вероятно ще си ги опазиш (през тази година нямаме нито едно блокирано IP заради клиент ) имали сме два случая на блокиране на големи мрежи от датацнетър и някой от нашите IP да са в такива мрежи и двата пъти беше използвана техниката с пренасочване на изходящите с ползване на IP от различен клас мрежа

Относно блокирането на мрежа не е от RIPE ами от спамхаус и ще ти случи без да си виновен понеже просто си в същата мрежа на впс-а и ще пострадат всичките 255 клиенти в този клас C нищо че 254 не са виновни... И е по трудно да закачиш на всички 254 невинни допълнителни клас А докато проблема се реши.. и е по-трудно да се предотврати този проблем защото повечето впси са безлимитни при мейлите...

Разликата между alt-php пхп и multi-php cPanel е че клиентите може избирамо да си активират според версият до над 90 разлини пхп модула... Според това кой точно им трябва и да си го адаптират така че покрие нуждите на голяма част от сайтовете.... а и на сървъра може да ги има и двете като добавиш Alt Ruby и Alt Python и лесния достъп до Node.JS се покриват сигурно над 80-90 процента от нуждите на уебмастърите за опции за конфигурация на по-масовите, а и не чак толкова масовите скриптове

alt-php-client.png alt-ruby-client.png alt-python-client.png node.js-client.png



Ако на клиент са му нужни 100% гарантирани ресурси или нещо по-екзотично като софтуер (в повечето случай не са) ще си ги получи на ВПС, но й ще си струват парите, като разход за поддръжка, ресурси и софтуер само за него... Други по-особени предимства с навлизането на Cloud Linux и добре планираното използване на ресурсите и възможностите вече НЯМА и затова се хванах да пиша в тази тема ...
 
Отговорите на всички въпроси отгоре е, че не може. Cloudlinux е софтуер за ограничаване на потребителите в една операционна система. Целта му е да забавя сайтовете, които имат нужда от повече ресурси, за да работят нормално. Аз не харесвам този подход, защото предпочитам сайтът ми да работи бързо постоянно и да не бъде ограничаван софтуерно. добро решение от споделения хостинг.

я вземи графиката на И.Иванов и под всяка колонка напиши кой, какъв linux използва и пак помисли.
 
я вземи графиката на И.Иванов и под всяка колонка напиши кой, какъв linux използва и пак помисли.

На мен едно ми стана ясно: все още има хора, които не знаят как да използват ефективно linux namespaces и chroot. :( И това в ерата на systemd, LXC, LXD и Docker...

Използването на много IP-та на ротационен принцип е поредният опит от тип "кръпка" за подобряване на положението. Този метод не гарантира 100% успех, защото в един момент един от тези IP адреси ще бъде блокиран, защото някой е спамил и твоят имейл изпратен до твой бъдещ голям клиент няма да пристигне. Ако се използва собствен сървър, който идва с отделен IP адрес, този проблем автоматично изчезва.

Човече, моля те... Спри се, защото наговори супер много глупости. o_O Не цитирам всичко, защото ще стане чаршаф.
 
Човек пишеш като някой сблъсквал се с проблема само на теория

имаш 5 споделени IP на сървъра на всяко по 10 сайта, всяка група от сайтове изпраща през споделеноте на което са, при проблем са засегнати са 20%

С няколко бързи команди в меилипс, само пренасочваш останалите 9 сайта през някое от чистите 4, спираш изходящите мейили на проблемния акаунт докато го оправят (вече мисля един клик, преди беше с команда през api-to)

Време за отстраняване на проблема 15 минути, след това като си оправят проблема чистиш IPто

Ако на клиент са му нужни 100% гарантирани ресурси или нещо по-екзотично като софтуер (в повечето случай не са) ще си ги получи на ВПС, но й ще си струват парите, като разход за поддръжка, ресурси и софтуер само за него... Други по-особени предимства с навлизането на Cloud Linux и добре планираното използване на ресурсите и възможностите вече НЯМА и затова се хванах да пиша в тази тема ...

Много правилно изчислено - на теория са 20% засегнати и ти можеш да си един от тях, което за теб на практика ще бъде 100% засегнати.

Ако сайтът ти имаше собствен сървър засегнатите ще са 0% и мейлите ти ще се доставят. Ако си си купил споделен хостинг от Coolicehost с 25GB място и плащаш 30 лв. на месец има вероятност от 20% мейла ти да не пристигне. Ако ползваш собствен сървър за 20 лв. от NS1 вероятността е 0%.

ARIN/RIPE имат определени изисквания за даване на IP адреси и не можеш просто така да раздаваш по 1 IP на всеки 10 сайта. Ако някога си попълвал justification form, ще знаеш, но ти нямаш собствено оборудване, използваш сървъри от OVH, за да препродаваш хостинг и затова не знаеш. На теория можеш да си купиш IP-та, но на практика, когато бизнесът ти порасне и разбереш, че ти трябват собствени сървъри, суичове, рутери и мрежи, ще разбереш, че IP-тата не се раздават просто така и има определени правила, които трябва да се спазват, освен ако не желаеш следващата ти молба за допълнителни мрежи да бъде отхвърлена.

На теория може и да си прав, че пиша все едно никога не съм се сблъсквал с такива проблеми, но на практика аз се занимавам с хостинг от 2002-а година, а ти от края на 2013-та година, ако съдим по датата на регистрация на домейна ти.

Потребителите, които не оставят нещата на случайността, използват собствени сървъри и ти си един от тях, защото твоят сайт е на отделен сървър. Защо не използваш споделен хостинг като е същото? Защо мейлите ти не излизат от споделено IP? Това изглежда като "не ме гледайте какво правя, слушайте какво ви казвам".

Не ми допада да водя спорове, които са без край. Този е точно такъв. Не ми допада да комуникирам на такъв тон, но каквото повикало такова се обадило.

Успех с начинанията.
 
Не искам да ви спамя спора, но с последното мнение на NS1 съм съгласен.
Не знам защо от тази тема излиза че споделен хостинг е почти толкова добро като виртуален сървър, а виртуализацията е, едва ли не, по-добре от bare metal, понеже уплътнява ресурси.
За сигурност ми е по-трудно да говоря, но тези три услуги нямат никакъв паралел помежду си от гледна точка на производителност понеже или имаш метала само за себе си, или не. При виртуалния сървър вече зависи и от това кой е доставчика, но да кажем че само при най-лошия вариант споделения хост ще е по-бърз.
Спорът, според мен, е абсолютно безмислен. Целта на Cloudlinux е доставчика да успее да събере на една машина повече клиенти и те да не си пречат един на друг, особено когато един или повече от тях се окаже, че иска да прави простотии. Има и добавена сигурност от cagefs, за която разчиташ на разработчика и се надяваш да няма проблеми.

Съвсем извън темата: OVH и Online.net са двата доставчика, които освен цена и автоматизация не могат да предложат нищо, заради което да искам да съм им клиент. Имам няколко сървъра в Канада от OVH и това е единственото място, на което стават за нещо. Във Франция и Франкфурт ги махнах.
 

Според мен

1. Показваш липса на know how как се случват нещата на практика при западните хостинги през 2018....
2. Смяташ проценти без да познаваш технологията която работи зад тях

Всяко добре направено нещо е на слоеве....


Хипотетичен сценарии:


Клиент купува хостинг от https://coolicehost.com с намерение да спами или просто е ден в който е активиран поредния масов урдпресс хак и клиенти които са решили да тестват нещо нулнато преди да го купят изгарят...

Почва се да пращат спам...

На първо ниво има лимити за час за клиент (не сме от най имейл френдли хостингите) като е съобразено лимитите са достатъчни за бизнес клиенти (и от практика знам че дори и само с тях няма да се блеклистне IP а като някой стигне лимита ще си получим нотификация и ще следваме стъпките за mitigation на кризата)

На второ ниво с филтриране на outbound имейл трафика (филтър на висока стойност - (по ниско ниво означава повече филтриране)) ще спре да кажем 90 спам имейлите.... Тоест, лимита няма да е достигнат и на 10% като изпратени когато екипа ще реагира...

Като трето ниво ако леър 1 или леър 2 не са успели да предотвратят проблема... Липсата на собствена мрежа и работата с голям доставчик дава друго голямо предимство и това са различните клас-А на един сървър.... което постнах по горе

class-a.png
Човек пишеш като някой сблъсквал се с проблема само на теория

имаш 5 споделени IP на сървъра на всяко по 10 сайта, всяка група от сайтове изпраща през споделеноте на което са, при проблем са засегнати са 20%

С няколко бързи команди в меилипс, само пренасочваш останалите 9 сайта през някое от чистите 4, спираш изходящите мейили на проблемния акаунт докато го оправят (вече мисля един клик, преди беше с команда през api-to)

Време за отстраняване на проблема 15 минути, след това като си оправят проблема чистиш IPто

Резултати за 2018 от тази мултилеър стратегия:

  • 0 блеклиствания заради клиенти и нещо случило се на сървъра)
  • два случая на ползване на леър три заради блокиране на цял клас на доставчик (без да сме виновни ние) просто някой от IP тата попаднаха в блокирани мрежи заради други ползващи IPта от тези мрежи от същия датацентър

==============================


Директно ти показах слабост на поредните IP, spamhaus са тригер хепи блокират много лесно и цели мрежи.... при впсите ви вероятно няма никакво ограничение изпращаните мейли ( това само го препдолагам, но го предполагам, защото въобще не ме разбра като обяснявах за сканирането на изходящите и избирането на подходящи лимити за бизнес клиентите без да си имеил френдли в предните ми постове) ....


Хипотетичен сценарии:

Клиент купува няколко малки впс-а от Ns1 с цел да изспами колкото може и каквото му върже или просто е ден в който е активиран поредния масов урдпресс хак

нс1 не спомена нищо за филтиране на изходящи или лимити впсите и вероятно не са свикнали да реагират бързо на такъв тип проблем защото разчитат че ще е блокирано само едно IP (нямат отработени процедури който да следват) => spamhaus листват първо само едно IP, но малко по-късно като листнат още няколко от същата мрежа, направо, листват цялата клас C мрежа 1-254 (+1 ip за мрежов адес и едно за бродкаст)*

Ако деня е много гаден спамхаус казват и че блока ще бъде махнат 24 часа след последното засичане на проблем (тези 254 ще си седят блокирани за поне 24 часа) => 254 клиента на ns1 няма да могат да изпращат (дори и да има се добавят тези два слоя който ги има при нас) поради поредност на IP, слой три който имаме ние е невъзможен лесно да бъде приложен при впсите .... или дори и да може ще изисква голямо количество чисти IP...

==============================

* И аз поназнавйвам нещо за мрежи...

ПП Ние нали предлагаме уебмастърски хостинг, въобще няма да споменавам какво може да им хрумне на уебмастърите като предимство в различните класове мрежи вместо им предлагаш поредни :) като имаш тотално разлини IP закачени а сървъра ;)
 
Не искам да ви спамя спора, но с последното мнение на NS1 съм съгласен.
Не знам защо от тази тема излиза че споделен хостинг е почти толкова добро като виртуален сървър, а виртуализацията е, едва ли не, по-добре от bare metal, понеже уплътнява ресурси.
За сигурност ми е по-трудно да говоря, но тези три услуги нямат никакъв паралел помежду си от гледна точка на производителност понеже или имаш метала само за себе си, или не. При виртуалния сървър вече зависи и от това кой е доставчика, но да кажем че само при най-лошия вариант споделения хост ще е по-бърз.
Спорът, според мен, е абсолютно безмислен. Целта на Cloudlinux е доставчика да успее да събере на една машина повече клиенти и те да не си пречат един на друг, особено когато един или повече от тях се окаже, че иска да прави простотии. Има и добавена сигурност от cagefs, за която разчиташ на разработчика и се надяваш да няма проблеми.

Съвсем извън темата: OVH и Online.net са двата доставчика, които освен цена и автоматизация не могат да предложат нищо, заради което да искам да съм им клиент. Имам няколко сървъра в Канада от OVH и това е единственото място, на което стават за нещо. Във Франция и Франкфурт ги махнах.

Темата тръгна от sales поста на NS1 че едва ли не споделения хостинг е супер несигурен сравнено ВПС-а и клиентските сайтове много лесно се ползвали за атака на други сайтове на сървъра ... което НЕ е така при подходящ сетъп и ограничения може да се окаже че заради специфични рестрикции на продукта е по-добре на споделен хостинг... а при пачване на кернела в реално време обикновено първо сървърите за споделен получават пач... (поради спецификите на пройзводителя)

Като темата мина през опциите за конфигутация на споделения хостинг (за които се съгласих че не са на 100 като на впс, но спокойно могат да покрият нуждите на 80-90 от всички ползвани скриптове (пак със съответния) софтуер....

И накрая се свърши с това че като си на отделно IP това ще те пази от блокиране от различните блоклистове. което пак не е така (хостинга или впс компанията трябва да са проактивни и да имат съответните сетъпи и процедури който да следват или ще го отнесе цялата мрежа)

Или при не достатъчно добър сетъп VPSите може да се окажат с по-лоша сигурност и по често блокирани IPта за спам и съотвено невъзмоност на коректни клиенти да си пратят пощата... и времето и опциите за разрешаване на такъв потенциален проблем може да се окаже по кратко при споделените хостинги отколкото при VPS...

Всичко това са факти ..

Не спорим кое е по хубаво поне аз просто казвам че предимствата са много размити само до
Ако на клиент са му нужни 100% гарантирани ресурси или нещо по-екзотично като софтуер (в повечето случай не са) ще си ги получи на ВПС, но й ще си струват парите, като разход за поддръжка, ресурси и софтуер само за него... Други по-особени предимства с навлизането на Cloud Linux и добре планираното използване на ресурсите и възможностите вече НЯМА и затова се хванах да пиша в тази тема ...

ПП Специално ОVH, най голямото им предимсво DDOS защита (в която нямат конкурент на световно ниво)... незнам дали помниш времето преди как масово ISPтата нулрутваха сървъри за 24 часа или повече дори и при няколкостотин мегабита атака (направо беше смърт за малките хостинги)

И нас специалното за нас предимството им е лесен достъп до разлини клас А...
 
@coolice, разбирам, че тази стратегия работи до някаква степен, когато хостваш 1000-2000-5000 сайта. Нещата се променят, когато мащабите се увеличат. Казвам го, защото ние сме минали по този път преди 10 години.

Когато хостваш няколко хиляди сайта имаш възможност да ги разделиш по 10 сайта на IP адрес и сметката се връзва. Когато бизнесът се разрастне, предизвикателствата стават различни и проблемите за разрешаване се променят.

Когато хората във фирмата станат повече, начинът на управление се променя. Старите методи спират да работят. Много е вярно, че малките фирми имат малки проблеми, а големите имат големи проблеми :)

В момента ние обслужваме клиенти от над 120 държави, които хостват при нас около 700 000 сайта. При този мащаб проблемите за разрешаване пред хостинг компанията се променят драстично. Ако използваме твоята тактика да даваме по 1 IP на всеки 10 сайта се оказва, че ще ни трябват 70 000 IP адреса. Предполагам разбираш, че това на теория е възможно, но на практика не?

За да може развитието на фирмата да бъде здравословно дългосрочно е нужна стратегия. Не става само с купуване на сървъри и активиране на новите клиенти на тях.

За теб продването на хостинг е нещо елементарно. Моделът е много прост.

Купуваш виртуалка от OVH -> Инсталираш cPanel с CloudLinux -> Правиш магически сетъпи, с които не е съгласен целият свят особено RIPE/ARIN -> Препродаваш хостинг -> Биеш се в гърдите, че това решение е толкова сигурно колкото и да си имаш собствен сървър, с което също целият свят не е съгласен.

Този модел не носи никаква добавена стойност за потребителя, на който продаваш, защото на практика ти не произвеждаш хостинг, а го препродаваш от OVH. По света има още стотици хиляди хостинг компании с този модел и политика. Всички те са обречени да останат малки.

Ще ти разкажа малко за моя опит и стойността, която представляваната от мен фирма е донесла на хостинг индустрията в последните 2 години и половина.
  • Създадохме система за управление на облачната ни инфраструктура в България и САЩ. Всички малки хостинг провайдери включително и ти нямате такива и плащате лицензи, за да ги ползвате.
  • Създадохме контролен панел съвместим със cPanel, в който на този етап поддържаме 100% от функциите, които на практика използват 85% от потребителите. Функциите събрахме на базата на действията на ~700 000 потребители по cPanel сървърите ни. Нашият панел е включен безплатно към всеки управляем облачен сървър от NS1.
  • Създадохме бекъп система, която е интегрирана с контролния панел и позволява на потребителя сам да ресторва файлове и бази данни от наличните бекъпи на бекъп сървърите.
  • Резултатът представихме на международното IT изложение в Китай преди няколко месеца.
  • След това го представихме на WebIT в България
  • Преди 2 седмици го представихме на IT изложението в Мюнхен, Германия.
  • На 13-14 октомври 2018 ще го представяме на WordCamp в Скопие.
  • На 20-21 октомври ще го представим на WordCamp в Чехия.
  • На 27-28 октомври сме на WordCamp в Манчестър.
Преди няколко седмици добавихме 100TB SSD място в облака ни в България, защото продаваме сървъри всеки ден (по-евтини от твоя споделен хостинг).

42287179_1799587063471243_3409374606119665664_n.jpg


А ето така изглежда един шкаф от облака, в който има 900 ядра, 6TB RAM памет и 250TB място.

43236072_1858759507577619_5558643955492454400_n.jpg


На големият пазар мисленето на дребно не работи. Да купуваш виртуалка от един доставчик, за да я разделиш на части и препродадеш като споделен хостинг е модел, с който не можеш да стигнеш далече. За да станеш голям трабва да се отличиш от останалите.

Няма как да се отличиш от останалите със споделени хостинг планове струващи по 30 лв. на месец, когато конкуренцията продава управляеми SSD сървъри за 20 лв. на месец.

Да твърдиш, че в най-лошия сценарии само 20% от клиентите ти ще бъдат афектирани и няма да могат да пращат имейли не е достатъчно добре в днешно време. Комуникацията е най-важното нещо за потребителя и той става много чувствителен, когато имейлът му не стигне получателя. Тогава обикновено разбира, че му трябва собствен сървър, който да му даде нужната сигурност и гаранция.
 
Неправилно ни преценяваш... За процентите като калкулираш тези 20% въху 10 сървъра става на 2% и това е процента без да се смятат допълнителните защити като ги калкулираш и тях се получава процента цифра много близка до нулата .... а дори и този нищожен процент да се случи имаме процедурите след 15 минути клиента да има възможност да изпраща...

Ако собствения ни сетъп не беше толкова добър, вероятно щяхме да сме аутсорснали изцяло меилите през 3рд парти услуга като mailchannels.com, както правят хостинги които са в 10ки пъти по-големи и от вас....
mailchanels.png
Но като правим на ниво локална разработка достатъчно добре това което предлагат и меилчанелс не виждам смисъл засега да ги ползваме .... (както виждаш пазара се е модернизирал много като възможности изцяло да се избегне този проблем срещу съответната сума)


Относно размера на фирмата: ДА по-малки сме и затова се стараем повече...


Какво като наемаме (bare metal) сървърите от големи датацентрове (те затова са на пазара да се наема bare metal от тях) и са номер 1 в европа и 3 в световен мащаб... На база на наетия хардуер, ние също си имаме виртуализирана инфраструктура (изцяло наша си) и продаваме и VPSи (VZ, LXC, KVM) (като имаме пълен котрол над нода/ хипрвайзора и сетъпа му)

Даже имаме 4+ години ъптайм на един VZ node (пачван с кернел кеър от ден 1) (но за съжаление като си направи малко над 1500 дни ъптайм ще го махнем защото клиентите вече не търсят VZ... Повечето ни клиенти на които им трябвало нещо такова, вече са минали към хостинг с разширени възможности, какъвто предлагаме и който смятам за еднакво сигурен и с почти еднакви възможности за къстмамизация като на тези VPS-и, но доста по оптимизиран от към разходи за клиента....)

uptime-1494.png

Както много добре се вижда от теста за да се отличим, правим нещо специално - имаме най-пълната гама (в световен мащаб) от акселериран cPanel хостинг и хостинга ни се държи доста добре... (няма нищо общо с реселването и предлагането на същото като останалите)

https://mywebsitegeek.com/2018/07/05/тест-на-споделен-хостинг-с-wordpress/

ПП и още една специална тайна която съм я казвал много пъти (хостинг фирмите не са благотворителни дружества) те искат да изкарат пари X от машина за да поддържат услугата ... => фирма която прави -70% процента отстъпка ще сложи 3-5 пъти повече клиенти на същия сървър за да компенсира промоцията и увеличения съпорт лоад ...
 
Последно редактирано:
незнам дали помниш времето преди как масово ISPтата нулрутваха сървъри за 24 часа или повече дори и при няколкостотин мегабита атака (направо беше смърт за малките хостинги)

То няма как да се забрави, защото много продължават да го правят и до днес, за съжаление. Факт е, че OVH имат сериозна защита. Може би не отдавам достатъчно значение на това, въпреки че е доста важно. Би било страхотно ако бяха малко по-добре свързани извън канада, не като скорост, а като рутинг.
 
Ехаааа, до сега не бях виждал толкова ssd-та на едно място и зял рак рълен със сървъри..... чак ти се чудя при толкова сайтове и клиенти като Google и Amazon, що се напъваш да си пишеш с нас утрепките
 
@ns1bg аз съм клиент който иска 3 ип адреса, месечно плащам по 150 лв за хостинг, може ли да ми пуснете такъв - не . точка Всеки друг може ;)
 
@ns1bg аз съм клиент който иска 3 ип адреса, месечно плащам по 150 лв за хостинг, може ли да ми пуснете такъв - не . точка Всеки друг може ;)

Ще се свържа на лично, за да го обсъдим, но нямаме практика да продаваме IP адреси. Причината е, че RIPE не раздават нови мрежи от над 2 години. Някои доставчици имат останали IP-та и си позволяват да ги продават. Ние също имаме, но не ги продаваме, защото с 10 000 IP-та можем да продадем 10 000 сървъра вместо 1000 сървъра с 10 IP-та всеки, а като ни свършат адресите няма да има от къде да вземем нови, за да активираме нови услуги.

След като сте активен потребител във форума, който все повече ми харесва, ще се опитам да намеря работещо решение за вашия случай.
 
Последно редактирано:
Неправилно ни преценяваш... За процентите като калкулираш тези 20% въху 10 сървъра става на 2% и това е процента без да се смятат допълнителните защити като ги калкулираш и тях се получава процента цифра много близка до нулата ....

Съвсем се обърка.

На теория 20% от 10 сървъра е равно на 2 сървъра. На практика също е така. Темата се изчерпа.
 
И аз мога да сипвам и мисля с право:

Показваш пълно неразбиране на съвремените технологии за хостинг... То затова и теста на хостинга ви излезе такъв...

Процента е съвсем друг....

Аз доста подробно мисля обясних разширен сетъп за пазене на IPта чисти и той е много подобен на това което предлага, последния писък на модата за мейли при хостинга - mailchanhells.com .....



Както обясних и че клиентите ви на ВПСите ви, ако не прилагате нещо такова ами разчитата само на различни IP, ще изгорят от блеклистване на ниво мрежа....


А колкото до клауда: Сетъпа на Клауд с HA (High Availability) и Distributed Storage, (с вероятност вашия да не чак такъв, защото има и по лесни начини да се сетъпне клауд) е нещо на ниво, магистърската ми теза :) ... И не бих се хвалил колко сме велики че сме си сетъпнали клауд...

ПП И дано не ви е сетъпнат клауда като хостинга че язък за хардуера :cool:
 
Значи след като към тази тема се разви такъв интерес - определено, когато приключа със споделения хостинг ще обиколя и VPS-ите при същите фирми.

Но първо ще кача поне още 5-6 теста и ще сменя темата на сайта с нещо платено.
 
То няма как да се забрави, защото много продължават да го правят и до днес, за съжаление. Факт е, че OVH имат сериозна защита. Може би не отдавам достатъчно значение на това, въпреки че е доста важно. Би било страхотно ако бяха малко по-добре свързани извън канада, не като скорост, а като рутинг.

Не съм гледал много сайта ви но при вас нали е PushCDN :) имате много точки и атаката или товарара от падала точка обикновено ще се разпредели между тях ако атаката е географски рпръсната... или при нужда може да вдигнете нови като клонирате данните от някоя от другите....

При нас е последната точка където са всички файлове на клиентите и просто няма как да ползваме датацентър без DDOS защита и да берем срам пред тях, че имаме сървър долу за неопределено време докато има атака... (звучи направо несериозно) Затова сме ограничено само датацентрове със защита...

ПП Иначе аз си спомням как едно време се появи аутонул-а и беше много, яко съвъра през няколко минути да си чеква има ли атака и да идва онлайн, защото повечето атаки не са продължителни (и поне не чакаш админи в някой датацентър да се сетят за теб)... на теб би ти свършило работа и нещо такова на част от сървърите ...
 

Горе