БАНКА ДСК - СТОЙТЕ ДАЛЕЧЕ, ПЪЛНА МИЗЕРИЯ, КОШМАРНА РАБОТА

Добри IT-та? Банкирането им 100% не е тяхна разработка, а и не струва.
За съжаление най-добрата система за това бе затрита като затвориха Емпорики или там както се казваше в последно време.
Аз говоря за IT-от към интеграция и, че те са участвали в заданието и проектирането. Съмнявам се някоя фирма да се е заела на 100% с това да проучват толкова време какви нужди трябва да задоволява системата. Все мисля, че IT екипа им се е намесил, но да, съгласен съм, че не е тяхна разработка. :)
 
Какво значи интеграция? Плащат си на фирмата разработчик и го получават ;). Техните ИТ-та са просто да и работят компповете :D.

Но нека приемем, че си прав и техните хора са го интегрирали. Дизайни им е неадекватен!
Пощенска ползва същата система (или поне много ама много близка до тази), но интерфейса им е в пъти по-добър.
 
Ти не беше ли служител на точно тази банка? Извинявам се ако греша. Ходил съм в 2 клона извън София, 4-5, в София, на Плиска, на Черни връх, до УАСГ, до Лъвов Мост, на графа, включително и няколко пъти в централния на Стамболийски, там отношението е най-отвратително. Имаше една възпълна служителка, няма такъв темерут братче... Тва и в най-тежката държавна администрация няма такива отвратителни и нелюбезни хора. Навсичкото отгоре искаше човека да и остави празно подписано платежно, не помня защо. Не можах да го накарам да подаде жалба срещу това чудо...

Единствения човек на кеф в тая банка който съм виждал е един мениджър при който бях с мой близък, който договаряше индивидуални условия защото стана голям клиент на банката с много сметки, карти и т.н. После обаче трябваше да подпише някакви документи и ни препратиха към въпросната дама, изпари ни се кефа мигновенно щом отидохме при нея...

Ако ми кажеш в кой офис са любезни, поемам ангажимент да отида там и да пробвам услугите им и да дам обективно ревю във форума.

В централата във Варна. Или във Варна на центъра примерно.
 
В централата във Варна. Или във Варна на центъра примерно.
Когато отида във Варна, ще посетя клона и ще напиша в темата. Да видим дали там ще са любезни. Иначе да, прав си, че главния офис е във Варна. Това е едно от малкото неща за които ги уважавам. Не може всичко да е в София.
 
Когато отида във Варна, ще посетя клона и ще напиша в темата. Да видим дали там ще са любезни. Иначе да, прав си, че главния офис е във Варна. Това е едно от малкото неща за които ги уважавам. Не може всичко да е в София.
Да, и сградата им е много хубава там и на централно място.

@AMitrev , може всякакви сценарии да има. Но определено са минали някакво обучение, в което са им предали основни неща как да оперират със системата без да се налага да звънят на съпорта или разработчиците им. Прав си, интеграцията има голяма вероятност да не на In-house IT-тата, освен да са подготвили средата де. :)
 
Какво трябва да може да прави едно електронно банкиране (и как), за да го считате за добро?
 
По моите стандарти:
- да е лесно/интуитивно за работа;
- лишено от бъгове;
- да е бързо;
- да е сигурно;
- да е информативно - ако някога има проблем с нещо, регулярно да се известява за това.
SGEB напълно ми задоволяват критериите. ДСК с техните сертификати, ама едни стават за Internet Explorer само, други - само за Mozilla (определени версии), тинтири, минтири. И не на последно място - да не правят проблем за таксата за превода. Сиреч - ако в сметката имам 300 лв и пращам 300 лв, не да ме спрат, понеже не могат да си вземат 1 лв за превода, а да направят превода и да ми задължат сметката. Това SGEB отново го могат. Пробвай да го направиш с ДСК банкирането. ;)
 
ДСК си оправиха сертификатите преди месец-два май. Сега са си на техни сървъри. Онова беше някъв ад. Винаги съм се чудел как може да ми е по-трудно да си изкарам сертификат без да объркам нищо, от колкото да си dump-на от оперативната памет парчетата от някоя затрита активна съвърна конфигурация.
 
@xainov няма как за SGEB да се каже, че е лесно и интуитивно. Има къде, къде по добри реализации на интерфейс за банкиране.

След като нямаш пари да заплатиш 301лв. превод + таксата то няма как да се случи, освен ако нямаш споразумение за овърдрафт.
 
Имаш ли онлайн банкиране в SGEB? А правиш ли плащания през него?
Когато парите по сметката ми не стигат за таксата, но стигат за превода, сметката ми се дебитира със сумата на таксата и става на "минус", след което като я захраня, въпросния минус се приспада от сумата, с която съм я захранил. Какъв овърдрафт? Тук говорим за някакви левчета. :D
При ДСК - превеждаш сумата, потвърждаваш, подписваш и ядец - "дай ни на нас таксата, иначе няма да ти направим превода". Информативно - таксата за превод на на сума в лева е около 2 лв, която се приспада 50:50 от изпращача и получателя, освен ако изрично не е посочено друго. В SGEB ми взимат точно 0.90 лв за превод (т.е. общата такса е 1.80 лв) при преводи по BISERA. При RINGS е друга бира.
При онлайн банкирането на Уникредит е същото като при ДСК.
Когато има проблем с плащанията, до половин час в сайта се качва съобщение. Помниш ли проблема с ДСК разплащанията? А помниш ли кога потвърдиха, че наистина имат проблем?
Мога много да ти говоря за банките, понеже не само съм ползвал голяма част от тях по един или друг повод, ами понеже съм работил със ситемите на няколко от тях.
Не ангажирам никого с мнението ми и няма да тръгна да убеждавам когото и да било в каквото и да било. Онлайн банкирането на SGEB напълно ми задоволява потребностите на потребител.
 
@xainov имам сметка, че и карти имам. Какво значение има 1 лев или 10 000 лева след като ги нямаш значи ги нямаш толкова.

Това че сравняваш ДСК и СГЕБ си е твоя работа.
Аз само казвам, че СГЕБ е много далече от лесно и интуитивно. Разбирам че си им фен или работиш там, ама хайде малко спри се с хвалебствията по техен адрес.
 
Аз те попитах за онлайн банкиране. Не за карти и сметки. И има значение. Когато превеждаш 1550 лв и те спрат, защото в сметката ти след последното осчетоводяване има 1550.50 лв, т.е. не ти достигат 0.50 лв за да направиш превод, тогава ще разбереш защо съм фен на SGEB. Лично аз имам банкиране в СГЕБ, в ДСК, в Уникредит и за малко имах и в ОББ. Да ти правя ли сравнение? ОББ са с най-противното онлайн банкиране от всички според мен. След това е на ДСК. След това са Уникредит и най-добри от тея са СГЕБ. Отново казвам - за мен.
 

Горе