БАНКА ДСК - СТОЙТЕ ДАЛЕЧЕ, ПЪЛНА МИЗЕРИЯ, КОШМАРНА РАБОТА

От ДСК и аз не съм доволен, но използвам Булбанк от 1 година и съм много доволен от онлайн банкирането, мобилното приложение и обслужването им в офисите.
 
Нанди смени банката с ПИБ. После ще ми благодариш :)

Ти си станал направо рекламно лице на ПИБ, навсякъде говориш за тях. Сподели, какво правят, с какво са по-различни от другите банки? Все пак и тя е банка, и тя гледа да вземе парите на хората - значи и тя е от лошите.
 
Ти си станал направо рекламно лице на ПИБ, навсякъде говориш за тях. Сподели, какво правят, с какво са по-различни от другите банки? Все пак и тя е банка, и тя гледа да вземе парите на хората - значи и тя е от лошите.
Любезни са , предлагат кеш бек на кредитните си карти . Това на мен ми стига. И аз гледам да взема парите на хората , дали от афф , дали от продажби , дали от реклама - и аз ли съм от лошите ?
 
И аз гледам да взема парите на хората , дали от афф , дали от продажби , дали от реклама - и аз ли съм от лошите ?

Това беше вметка, и аз гледам да им взема парите, но има много начини това да се направи, а някой от тези начини и са тъпи, идиотски, робовладелски, направо унизителни. Просто ми стана интересно с какво тази банка те спечели.
 
Аз пък да се оплача от Fibank...Взех на детето детска дебитна карта на Мастеркард, без такса за поддръжка на картата и сметката...Супер си казвам. Детенце е в чужбина и аз и превеждам от тук пари когато иска. Да ама не, две тегления от Испания по 50 Евро и за всяко теглене 13,74 лв. такса.
Излиза че на 100 лв, таксата е 14 лв.
Още в Понеделник отивам да закрия това недоразумение, Така че бягайте далеч от тази карта ако ви е за чужбина, за БГ може и да е добра ама за навън ...
 
Аз пък да се оплача от Fibank...Взех на детето детска дебитна карта на Мастеркард, без такса за поддръжка на картата и сметката...Супер си казвам. Детенце е в чужбина и аз и превеждам от тук пари когато иска. Да ама не, две тегления от Испания по 50 Евро и за всяко теглене 13,74 лв. такса.
Излиза че на 100 лв, таксата е 14 лв.
Още в Понеделник отивам да закрия това недоразумение, Така че бягайте далеч от тази карта ако ви е за чужбина, за БГ може и да е добра ама за навън ...
Това че не четеш условията за теглене от банкомат в чужбина си е лично твой проблем. За да те улесня ето таксата :
в чужбина 4 лв. плюс 1.5% от сумата
Видях че имат промоция на тия детски карти за безплатно теглене от банкомати в БГ, преди имаха карти на промоция за теглене и в чужбина но сега не ги намерих.
Сега провери колко е таксата за теглене от банкомат в чужбина при други банки и сравни, ако намериш по изгодни условия - взимай.
 
Това че не четеш условията за теглене от банкомат в чужбина си е лично твой проблем. За да те улесня ето таксата :
в чужбина 4 лв. плюс 1.5% от сумата
Видях че имат промоция на тия детски карти за безплатно теглене от банкомати в БГ, преди имаха карти на промоция за теглене и в чужбина но сега не ги намерих.
Сега провери колко е таксата за теглене от банкомат в чужбина при други банки и сравни, ако намериш по изгодни условия - взимай.

Тези проценти който цитираш са за карти Виза, за Мастъркард е 11 лв. плюс процент..За изтеглени 98 лв. таксата ми е 13,76 лв.
В банката ясно обясних на една млада госпожица за какво ми е картата... Но си прав, трябваше да чета добре в условията.
Но грубо сметнато за 100 лв. 14 лв. такса си е направо кожодерство.
 
Това че не четеш условията за теглене от банкомат в чужбина си е лично твой проблем.

Бърни, ти знаеш ли, че подписах лист по лист документи с обема на ''Война и мир'', само че с по-ситен шрифт, когато откривах сметката в ЦКБ. Отне около час само въвеждането на данните и подписването на отделните формуляри. Ако трябваше и да чета какво подписвам, щяхме да откараме поне два дни.
 
Бърни, ти знаеш ли, че подписах лист по лист документи с обема на ''Война и мир'', само че с по-ситен шрифт, когато откривах сметката в ЦКБ. Отне около час само въвеждането на данните и подписването на отделните формуляри. Ако трябваше и да чета какво подписвам, щяхме да откараме поне два дни.
Таксите ги има в интернет. Всеки може да провери дадения вид карта какви такси има преди да избира.
 
Според мен е по-удачно на място да ти обяснят всички условия, преди откриване на сметката. Не знам защо колегата Cloc е останал дезинформиран - той ли е забравил да пита, служителите на банката ли са го подвели?
 
Според мен е по-удачно на място да ти обяснят всички условия, преди откриване на сметката. Не знам защо колегата Cloc е останал дезинформиран - той ли е забравил да пита, служителите на банката ли са го подвели?
Голяма грешка, служители често не знаят нещата или дори подвеждат. В сайта на банката има ясно написани всички такси , които ако се променят първо там ще го отразят.
 
Това че служителката в банката не ми обясни каква такса ще ми взимат при условие че ясно обясних че с картата ще се тегли предимно от чужбина от банкомат.
Шокиран съм че за 100 лв, таксата е 14 лв. И то за детска карта.
И най смешното ми беше че като се обадих на онлайн поддръжката на Фибанк от там една служителка ми обясни че картата е изгодна за без такси при онлайн плащания, плащания за хотели, ресторанти. Аз попитах за какви хотели и кръчми ми говори при условие че това е детска карта и е за деца до 14 г.
 
Това че служителката в банката не ми обясни каква такса ще ми взимат при условие че ясно обясних че с картата ще се тегли предимно от чужбина от банкомат.
Шокиран съм че за 100 лв, таксата е 14 лв. И то за детска карта.
И най смешното ми беше че като се обадих на онлайн поддръжката на Фибанк от там една служителка ми обясни че картата е изгодна за без такси при онлайн плащания, плащания за хотели, ресторанти. Аз попитах за какви хотели и кръчми ми говори при условие че това е детска карта и е за деца до 14 г.
Едва ли има служителка в банка , която да знае всички такси за всички карти. Иначе теглене от чужбина с бг карта е с големи такси навсякъде. Ето ти таксите за същото на всички видове карти на ДСК:
http://prikachi.com/images/564/9091564t.gif
Единствения вариант е да намериш карта на промоция , която примерно тегленето в чужбина е безплатно първата година. Преди Фибанк имаха такава промоция и я ползвах, след промоцията естествено таксите пак са стандартните по тарифите им в сайта.
 
В ПИБ наистина обслужването е на ниво и таксите са доста приемливи, спрямо тези на останалите банки. Жалко, че през няколко години се опитват да я разклатят като банка.
Да ви споделя пресен случай с ДСК.
За Великденските празници решихме с жената и детето да идем за седмица в Германия. Отидох в най-близкия офис на ДСК за да подам заявление за издаване на безплатна европейска здравноосигурителна карта за детето. Приложих всички документи сред които: копие от задграничния му паспорт, копие от акта за раждане, копие на моята лична карта + самото заявление.
Гледа умната служителка там (има се за много начетена и обича да се държи арогантно с клиентите, сравнително млада е - между 30 и 40г). Въпреки, че на детето имената бяха написани на латиница в копията на задграничния паспорт и на акта за раждане, ме накара да ги напиша на ръка и върху заявлението. До тук добре.
Отивам след 15 дни (точно 3 дни преди заминаването в чужбина) да си получа картата. Тази служителка я нямаше, за мой ужас работеше една възрастна...знам я от преди, като бях клиент на банката - мисълта й тече със скорост половин дума в минута. Понякога както те обслужва или говори млъква и застава в ступор за 2-3 минути и после продължава. Та...връчва ми служителката картата и зяпвам учуден - фигуриращото име на картата е сбъркано - собственото име и фамилното са с правописни грешки. За какво по дяволите предната служителка ме кара да й ги пиша на ръка, и ги гледа и от паспорта и акта за раждане?!? Веднага я накарах да изкара всички документи, които съм приложил - нагледно сравних имената пред нея - не съм объркал с преписването, другите документи са още там.
Взе да мънка възрастната служителка - да съм си вземел картата, нищо й нямало. След като видя, че няма да я взема. Застана срещу мен, взе да гледа през мен, все едно ме няма и мълчи. Стояхме така няколко минути и накрая я попитах няма ли да каже или направи нещо. Отговора бе, че не знае какво. Трябваше да й дам инструкции да потърси телефона на НЗОК, или да им пише ако имат някаква система и форма за обратна връзка.
Еле, писа им съобщение от две изречения. Мисли го около 15 минути, как правилно да опише, че имената са объркани.
Бях влязал в офиса на банката с идеята да открия сметка. Но всичкото това нещо + факта, че се оказва, че за да си откриеш сметка (без значение разплащателна или депозитна) задължително освен месечната такса за поддръжка, трябва да си правиш и ежегодна застраховка живот - 12лв годишна такса. На въпроса ми - защо е необходимо след като няма да тегля кредит или да откривам кредитна карта, и че няма риск да ощетя банката при евентуален нещастен случай - получих отговор, че всички сметки са с включена застраховка и толкова.

След като взех картата със сгрешените имена, звъннах в НЗОК. Обясниха ми, че трябва наново да подам заявление и отново да чакам 15 календарни дни за издаване. Жалвах се в централата на ДСК в София. Обадиха ми се на следващия ден със становище, да пусна наново завлението и да чакам или да ида на място в НЗОК (губейки половин работен ден), да ми издадат временен документ, с който да изляза от страната.
В крайна сметка заради недоглеждане и некомпетентност рискувах и тръгнах с невалидна карта. Два дни преди да си хвана полета към България, същата тази възрастна служителка от банката ми се обади да ми съобщи, че новата карта на детето ми е пристигнала в офиса им и мога да си я взема.
Отидох аз седмица след обаждането. Не ми поискаха старата карта. Попитах - не ги ли унищожавате при подмяна -> Не знаела горката дали трябвало да я вземе. Ами като не знаете, казах, вземам ги и двете и си тръгвам. o_O

Това цялото чудо ако не е пример за нивото на обслужването по администрация и банки не знам кое ще е.

Мога да ви дам примери и с Райфайзен - там идиотщината е съпоставима с ДСК.

Булбанк - отиваш да си дадеш заявлението за смяна на адресна регистрация и тел. номер, понеже ползваш е-банкиране и може да си имаш проблеми при невалиден тел. номер (пък и си задължен по договор). Служителката какво обработва не се знае, но обърква адреса, а телефона не го въвежда. Отиваш втори път, оправя ти адреса, но отново не коригира телефона, въпреки, че й споменаваш, за предната случка.

От познат, управител на клон на друга банка знам - заплащането на служителите по банките е средно от 700 до 1000лв бруто. Не са особено мотивирани да работят. Не могат и да привлекат кадри с кой знае какъв капацитет, тъй като централите се опитват всячески да оптимизират разходи, въпреки, че са в период на нарастваща печалба през последните години.

Предполагам е нещо подобно и по офисите на родните телеком оператори, понеже там нещата също са на ужасно ниво.
 
Аз лично съм доволен от ДСК на ъгъла на Оборище и Черковна, там служителите са наистина в час и определено не ти правят фасони все едно им губиш времето. За жалост само там ми се е случвало...тия примерно на Мария Луиза са отврат. Даже им казах, че там няма да ми стъпи крака вече и така и стана. Докато колегите им на Черковна и Оборище дори ме хванахаи ми обяснихаза здравното застраховане, което имат, за това кога ми е по-евтино да си тегля пари от картата или каса или трансфер и т.н. Абе добронамерени хора. И само там си ходя, защото съм си към тази банка и ЦКБ. Това са двете. И Райфайзенбанк беше, ама тия се издъниха много. А и не им ставаше обслужването с клона на Мария Луиза. Не знам сега как им е. Това са двете банки, с които съм мега доволен в момента, но специално за ДСК - заради клона, на други места са пълни идиоти. Колко до ЦКБ- не съм попадал на клон, в който да са се отнасяли зле или олигофренски. Винаги са били на ниво и определено вършат работа. Днес ми го доказаха за пореден път. ;)
 
Банка ДСК. Искам да посъветвам всички, воден от опита си и патилата си с тях-СТОЙТЕ ДАЛЕЧ ОТ ДСК. АКО ПЪК ИСКАТЕ ДА БЪДЕТЕ "ЗАКОННО" ОКРАДЕНИ-ОТИДЕТЕ ПРИ ТЯХ. Аз мога подробно да ви опиша как посред бял ден ми откраднаха 5000 лв за 6 месеца от парите, които си бях заработил в чужбина и имах глупоста да ги внеса в ДСК. Съветът ми към вас е-внимавайте много, световни, безогледни и нагли крадци са.
 
Здравей и добре дошъл при нас. Не че нещо искам да се заядем, но лично мен ми е много чудно как така изчезва такава сума от банката, в която си ги сложил? Да не си бил длъжник за нещо или да са ти висели някакви задължения? Нещо има. Както написах и в началото, това не е никакъв тип заяждане, просто става интересно как така се е случило това?
 
И на мен ми прави впечатление последно време кофтито махленско поведение на служителите по банките. Не знам каква е причината, дали ниските заплати, дали липсата на контрол, но е много лошо като знаеш, че ще трябва да се караш с някоя баба 30 години по-голяма от тебе и то да и обясняваш неща ти на нея, които тя трябва да е наясно и да не ти губи времето. Онзи ден ми повишава тон една бабка в експресбанк, че не можела да ми даде толкова пари в момента. Започват и на "ти" да ми говорят все едно се знайме от детските години някой по-млади служители. Аз продължавам на Вие, а те пак на Ти. Започвам да се чудя аз ли не излъчвам респект достатъчно да не е в мен грешката :)
 

Горе