През 2017г. разходите по производството на един Тесла автомобил бяха около $84,000.
В последните тримесечия сумата падна до $36,000. Почти цялата оптимизация не е в батериите, а идва от подобрения в производството. Гига кастингите са пример за такова подобрение.
Нека някой да му покаже поне един автопроизводител с подобен марджин? Колкото и да търся не мога да намеря. Дори Ферари, които имат един от най-високите марджини в индустрията (около 19.35%.) са много далеч.
През 2023г. Model Y е много вероятно да стане най-продаваният автомобил в света. Let that sink in.
В последните тримесечия сумата падна до $36,000. Почти цялата оптимизация не е в батериите, а идва от подобрения в производството. Гига кастингите са пример за такова подобрение.
Нека някой да му покаже поне един автопроизводител с подобен марджин? Колкото и да търся не мога да намеря. Дори Ферари, които имат един от най-високите марджини в индустрията (около 19.35%.) са много далеч.
През 2023г. Model Y е много вероятно да стане най-продаваният автомобил в света. Let that sink in.