Че кога съм спорил за емисии при движение? Аз говоря за производството на автомобила.
Второто проучване ясно обяснява защо електрическите автомобили (не само Тесла) са много по-чисти от ДВГ дори ако се зареждат от мрежа, която се захранва с твърдо гориво (въглища например). Производство + живот на автомобила.
Да уточним, че самото производство изгаря повече емисии от ДВГ, но след първите 18,000км. всички електроавтомобили са по-чисти от ДВГ. Гледа се пълния живот на автомобила, а не да се хващаме за сламки.
И да не забравяме, че емиссите от ел. автомобили ще ходят само и единствено надолу със съзряването на технологията. За да дам пример: в LFP батериите на Тесла няма кобалт.
Но ти не се притеснявай дай ми още една картинка с барчета как теслата е панацея. За мен има други решения, развитие на обществен транспорт, ходене пеш или с колело. Но това са неща, които за жалост хората не правят. Със съжаление гледам как дори деца се возят на ел. тротинетки.
И в двете проучвания никъде не се парадира с Тесла, а електрическите автомобили като цяло. В първото се опровергава мита за това как уж батериите трябвало да се подменят на 10г., защото твърдиш пълни глупости без да имаш капка знания по темата.
Батерията реално издържа от 8 до 12 години.
Къде са ти фактите?
батерията е едно от най-мръсните неща в момента.
Къде са ти фактите?
Последно редактирано: