Могат естествено, но при подобно стечение ще е нужно да продават 3 пъти повече, за да имат сегашните печалби. Има разлика.
А същевременно гледаш ли си миналогодишните прогнози, щото е точно по темата, за която пуснах коментар.
40к печалба на автомобил - минало бешело, баце.
1,8 млн продажби 2022ра - Само 500к надолу, ама ся за по-малко от 50% разлика няма да го правим на въпрос.
2,8 млн продажби 2023та - успех.
Та аз те питам какви са ти очакванията за печалба на автомобил от Q1, ти ми говориш как може да свалят цената, щот другите не могат и това.
Питането е, дълбал ли си в момента от кое зависи себестойността на един произведен автомобил и има ли шанс да намалее осезателно, че тези проценти, дет свалят в цената на колите да не свалят печалбата до $5к. Това пак не е лоша печалба, не казвам подобно нещо, лека полека си се доближават към нормалността, просто миналата година много хвърчеше в цифрите, затова го коментирам.
Та при 5к печалба ще е нужно да продадат около 5 млн. автомобила, за да направят тазгодишната печалба. И това ще стане, ама няма да е нито тази, нито следващите 2-3 години.
Съответно вероятно и това е причината през последните седмици да се шортят така акциите. Е надали някой е очаквал такова рали, което се получи този месец. Имам предвид, че не само тесла дръпна над 60%. Има компании, които направиха над 200% скок.
Та хванати неподготвени шортери със сигурност има, ама като гледам как се увеличават парите в залог, че Тесла ще пада, явно не се притесняват.