NovaPS
Well-Known Member
Питаш ме дали има чардж станции ли?имате ли инфрасктрктура за зареждане?
В "града" дето е с ~11к души има 5. На мапса излизат доста в района, но по магистралите няма.
Питаш ме дали има чардж станции ли?имате ли инфрасктрктура за зареждане?
Виж Car life by Dani каналът в тубата. Той си докара преди няколко месеца модел 3 (което не знам защо всички му викат М3, с което то няма нищо общо).Не мога да го разбера
Ами не е много уредено. Също така тръгнеш ли да пътуваш повече от прехода на батерията, почваш да мислиш схеми (най-умната стратегия е смяна на батерията, дето съм чувал).Питаш ме дали има чардж станции ли?
В "града" дето е с ~11к души има 5. На мапса излизат доста в района, но по магистралите няма.
Не спорим, ама се предполага, че си си направил сметката преди да изсипеш некви хиляди евра.. а не след 5 месеца.. ми то не е удобно.Ами не е много уредено. Също така тръгнеш ли да пътуваш повече от прехода на батерията, почваш да мислиш схеми (най-умната стратегия е смяна на батерията, дето съм чувал).
Тази технология е нова и се развива добре, но им трябва пробив в батериите, там лежат още в миналия век. По-зелено ще бъде ако хората тръгнат пеш или с колела, по-здравословно също.
Виж Car life by Dani каналът в тубата. Той си докара преди няколко месеца модел 3 (което не знам защо всички му викат М3, с което то няма нищо общо).
Точно. За това мисля, че въртят схеми със старите автомобили.Субсидиите мисля, че важат само ако регистрираш колата там. В противен случай си цакаш цялата сума, а тя май е над 45 еврака за най-смотания модел 3. Малко наизуст говоря, може и да бъркам.
Ами не е много уредено. Също така тръгнеш ли да пътуваш повече от прехода на батерията, почваш да мислиш схеми (най-умната стратегия е смяна на батерията, дето съм чувал).
Тази технология е нова и се развива добре, но им трябва пробив в батериите, там лежат още в миналия век. По-зелено ще бъде ако хората тръгнат пеш или с колела, по-здравословно също.
Разбирам, че имаш олтар с образа на Илон, ама чак пък батерии на тесла, айде по-леко. Хубави са тези батерии, но все пак са същото. Въобще не говоря за литиева или оловна технология за батерия. Двете технологии вършат някаква работа но лимита им за мен е персонални устройства. Супер кондензаторите може би биха били разумна алтернатива, също така имат много по-малко вреди на планетата от гореспоменатите батерии. Най-добрата батерия за момента знаеш ли коя е? жокер ползва потенциална енергия.Батериите се развиват много бързо и изобщо не са в миналия век. За последните няколко години цена за kWh падна над 90%. Също цъкни за LFP клетките на Тесла.
Разбирам, че имаш олтар с образа на Илон, ама чак пък батерии на тесла, айде по-леко.
Хубави са тези батерии, но все пак са същото. Въобще не говоря за литиева или оловна технология за батерия. Двете технологии вършат някаква работа но лимита им за мен е персонални устройства.
Едно е да направиш прототип съвсем друго е произвеждаш в огромни количества. Много сме далеч от супер кондензатори и горивни клетки що се отнася до масово използване.Супер кондензаторите може би биха били разумна алтернатива, също така имат много по-малко вреди на планетата от гореспоменатите батерии. Най-добрата батерия за момента знаеш ли коя е? жокер ползва потенциална енергия.
След още 5-6г. TSLA ще е с капитализация от $4т. може и доста по-рано. Преди Украйна чукнаха $1т за първи път.
Хаха, ми що не ипотекираш жената, апартамента и колата.
Четеш анализи и ти като онзи с 1 млн долара за биткойн.
А реално трябва да се надявате, че ще закрепи тоя 1т, че доколкото виждам VW вече се нарежда доста добре в новата мода.
Пък понеже включваш Бъфет отвреме навреме, бе да те питам той що е толко прост и не е инвестирал в тесла?
Виж файлът 23029
Извинявай, но си мисля че си въздух под налягане. Това, че някой произвежда батерия не значи, че технологията става негова.
Да хората ги ползват, защото няма алтернатива. Това не ги прави по-ефективни нали.
Същото е и със соларките, имаме едни 20-30% ефективност, ама ще ставаме зелени. По третото, по-тесногръди постове можеш ли да пускаш?
ПП Нали се сещаш, че на света има и други неща освен фондови борси и отчети на компании.
Личи си, че не си чел биографията му.
Бъфет не инвестира в бизнеси, които не разбира. Неговата философия е да купуваш компании, които разбираш за да можеш да ги оцениш правилно.
Защото не живея на кредит. Нямам даже стоков кредит, защото чрез портфолиото мога по всяко време да дръпна пари с годишна лихва под 1.5%. Ако стане голямата криза тогава ще се възползвам.
Не съм от феновете на BTC и не знам защо даваш това сравнение.
4680 е тип батерия АА също това не е технология. Някой е решил че иска да прави цилиндри с размер диаметър 46мм и височона 80мм не горави нещо уааааауууу, а да и после го е патентовал. Технологията липсва. И да Тесла дават много за разработки и това е добра стратегия. Все още обаче няма някакъв голям успех, освен в борсата ;-) ама там не следя.4680 е патент на Тесла. Както и най-модерният и ефективен метод за извличане на литий. Или пак греша?
Да и тук мнозинството от хората твърдят, че не сме дорасли като инфрасктура и общество за този вид превозни средства. Да чакам 2ч да ми се зареди колата, не мерси. Да чакам 40мин да ми се зареди колата, не мерси. Да мина само 380км с едно зареждане и да мисля планове къде да заредя... не мерси. ДВГ имат огромното предимство, че имат изградена инфраструктура. Това е век да кажем. Някой ден се надявам да заменим ДВГ, ама все още тези колички служат само и единственно за гъзария.Темата е за Тесла като автомобил и като компания, а в това число влиза нейната оценка като такава.
Аз лично ще карам ДВГ, докато не ми стане по-трудно да го ползвам, отколкото нещо друго (не казвам, че ще е електричка).Някой ден се надявам да заменим ДВГ, ама все още тези колички служат само и единственно за гъзария.
Ти па си много убав.
Ми кво мислиш за инвестицията му в BYD (което същевременно мачка теслата в Китай, доколкото съм видял.
Старчето просто няма да вкара пари в надценена компания като Tesla. А тя е такава през цялото си съществуване реално.
Е ако си толко силно вярващ, че тази компания ще струва х5 след по-малко от 5 години мисля, че си заслужава да направиш компромис.
Сравнението е, че секви идиоти пишат щуротии от сорта на btc ще стане 1 млн, а тесла -> 4 трилиона за 5 години и т.н.
Една и съща глупост.
На пръв поглед изглеждаш умно момче, ама тоя период 2020-2021 много ти е замотал главата и леко си избягал от реалността.
Ама има и по-зле от теб в това отношение, ама явно се е обидил от истината човека и вече не коментира нищо по темата. Ще чака следващия бичи период да се върне на бял кон и да каже, че е направил 30% all time gains и е много доволен, както и че никога няма да харчи тези пари.
4680 е тип батерия АА също това не е технология. Някой е решил че иска да прави цилиндри с размер диаметър 46мм и височона 80мм не горави нещо уааааауууу, а да и после го е патентовал. Технологията липсва. И да Тесла дават много за разработки и това е добра стратегия. Все още обаче няма някакъв голям успех, освен в борсата ;-) ама там не следя.
Да и тук мнозинството от хората твърдят, че не сме дорасли като инфрасктура и общество за този вид превозни средства. Да чакам 2ч да ми се зареди колата, не мерси. Да чакам 40мин да ми се зареди колата, не мерси. Да мина само 380км с едно зареждане и да мисля планове къде да заредя... не мерси.
ДВГ имат огромното предимство, че имат изградена инфраструктура. Това е век да кажем. Някой ден се надявам да заменим ДВГ, ама все още тези колички служат само и единственно за гъзария.
За тесла не е така! Тука софия и пловдив са празни суперчарджерите!Такава е ситуацията в България и това е факт. На други места не е така.
Че и ДВГ в своята част на пазара няма конкуренция, ама ти си се хванал да проповядваш за Тесла. Да готини са, имат потенциал, ама ти прекаляваш малко с поклоните.Факт, че е тип батерия. Това не променя нещата, че в своята част на пазара нямат конкуренция.
За тесла не е така! Тука софия и пловдив са празни суперчарджерите!
Че и ДВГ в своята част на пазара няма конкуренция, ама ти си се хванал да проповядваш за Тесла. Да готини са, имат потенциал, ама ти прекаляваш малко с поклоните.
Гледай сега. Berkshire имат $330.95B. Купили са BYD за $232m. Какъв % от фонда е това? Около 0.07%.
Доста неуспешен опит да отклониш въпроса ми.
С тия пари са закупили 225 млн акции. и държат процент от компанията. И процента, койтос и дал е от момента на закупуване, сега е друг.
Нищо общо с "Бъфет не инвестира щото не разбира".
Бъфет инвестира в очакван растеж, това че Тесла е "чудото" на десетилетието с нереалната си оценка е отделен въпрос.