Какво стана с банка ДСК

Dear Lord, please safe me!!! Димитър Хайнов, банковият служител пристигащ с две коли народ. Бухахахахаххаах. Гати интернет Gang Bang Killer-а. Отдавна не се бях зачитал - посмях се... :*
 
Сори, че вдигам стара тема, но да питам какво точно се случва с тази банка. Изключвам Колето, и други аномалии, които текат е ежедневието около нея, но последно време ако се опиташ да влезеш в онлайн банкирането се наглеждаш на различни грешки, таймаутове, лодинг ерори и какво ли не. Почти не се сещам за вечер, в която няма нещо.

Днес отново:

Screenshot from 2020-10-20 21-46-45.png

Та се чудех дали някой има някаква информация какво точно им се случва последно време? Има ли някакви генерални съкращения в IT отдела им, шефа ли са сменили там, или просто не успяват да се справят толкова време с проблемите си? Ако някой друг го е забелязал, и има някакво инфо в нашата сфера, нека сподели. :)
 
Бях клиент на Експресбанк и нямаше проблем. От както стана ДСК - пълен кошмар. Грешки, бъгове до небесата. Нямам нерви с тази банка, честно.
Пращам шефито да носи 2 платежни там, подчертавам ДВЕ, не 20 - едното минава, другото не щото не го били видяли.
Преди месец оставиха половината колеги без заплати, защото забравили да ги пуснат.
Пускам платежно за 10 000 лв към доставчик, те превеждат 1000.
До утре мога да пиша колко са зле отвсякъде.
Та не им е само сайта, самата банка е кенеф
 
...и да добавим това, че са най-аналоговата възможна банка. За нова сметка + онлайн банкиране подписваш около 20 страници договор. В други банки това се свежда до заявление + информация за гарантираните влогове, тоест само 2 документа. Бягайте далече, тази банка е само за получаване на пенсии :)
 
Бях клиент на Експресбанк и нямаше проблем. От както стана ДСК - пълен кошмар. Грешки, бъгове до небесата. Нямам нерви с тази банка, честно.
Пращам шефито да носи 2 платежни там, подчертавам ДВЕ, не 20 - едното минава, другото не щото не го били видяли.
Преди месец оставиха половината колеги без заплати, защото забравили да ги пуснат.
Пускам платежно за 10 000 лв към доставчик, те превеждат 1000.
До утре мога да пиша колко са зле отвсякъде.
Та не им е само сайта, самата банка е кенеф
Ти ме изненада, да кажа, че не много приятно. Аз пък мислех, че на доста високо ниво тази банка. Да видиш само онлайн банкирането на ЦКБ, ще ти се върне носталгията по Мирк, Ай СИ Кю, Напстер и други такива динозаври от миналото. Но явно което си е старо си работи по-добре. :)

На гишетата са Ок, поне в клона, който ходя. Но гледам как се мъчиха 2-3 дни с банкомата си, да го оправят. Бил мачкал банкнотите и не можело да плюе. Другата повреда дори я имаше във фейса, вкарваш карта да теглиш и няма никакви менюта по дисплея. :)

И да, на крос - началото на месеца не се ходи до техен клон, защото ще се чака много, заради взимащите пенсия. Абе така като ги събера на едно място нещата, не са много яки. :)
 
ДСК станаха май най-голямата банка за България след като взеха Експресбанк. Мен автоматично ме прехвърлиха, защото бях клиент на Експресбанк.

Няма да ви разправям каква борба беше 2 седмици да преведа пари до една немска банка. Бях в карантина 14 дена и уж бяха оправили всичко, караха ме някакви сертификати през едно приложение да подписвам и накрая нищо, превода така и не мина, понеже видиш ли, личната ми карта още не била налична в системата им. Не се били синхронизирали още на 100% данните от Експресбанк. Викам им, да ви пратя сканирано копие, не мога да изляза, в карантина съм. Категорично не става.

За 3 дни мъки по този въпрос - 50 лв отгоре сметка за телефон и нулев резултат. На 14-тият ден катантината свършва и на следващият ден съм в банката. 2 хубави момиченца срещу мене, аз им изтърсих една кофа с информация какво трябва да стане и как трябва да стане, и те започват да мигат на парцали. Идва управителката на клона, подписахме уж всичко и ме убедиха някак си, че всичко е наред. Прибирам се вкъщи, отварям банкирането, ще пускам превод, то пак не става. Пак нещо не са направили малоумниците.

Отивам на следващият ден в кварталният клон. Да се ненадяваш, но една женица, при това възрастна, оправи всичко за 10 минути.

Започвам пак да ходя наляво надясно из Европа и плащам с дебитната си карта, която е в лв. Реших следващият месец да погледна извлечението, и що да видиш, ДСК ми обръщат левовете за евро по курс 1.978. И че на всичкото отгоре са нагли и направо си го пишат на справката.

Никъде в тарифите им не пише, че обменят на такъв висок курс и това като си купуваш кафе или някой сандвич от някое летище в европейският съюз - в Германия, Холандия, Дания. Тоест операция на ПОС ви обменя на 1.978. Е това, ако не е кожудерство не знам какво е.

Накратко, тази банка е супер зле. И това са само част от случаите, с които се сблъсках. Страшна некомпетентност, високи такси, бъгава система и куп други недостатъци.

Лошото е, че и другите банки са такива. От 1ва инвестиционна съм още по-разочарован, те пък свалят нивото прогресивно.
 
То онлайн банкирането им никога не е работило безпроблемно. Грешките са си ежедневие от както го има ДСК Директ.
 
На мен спря да ми работи безконтактното плащане. Във Фантастико касиерката ми вика - “а, то при всички на ДСК е така”.
Смятай щом касиерката във Фантастико знае кои карти бъгват. А за онлайн банкирането вече ми стана ясно, че не са спечелили борбата там. От има няма 5 години съм техен клиент, и все така си е било, все нещо не е Ок, но напоследък забелязах, че се зачестиха бъгчетата, без да ползвам кой знае колко опции. Една проверка, някоя друга справка и тук таме да вляза по късните часове да си проверя нещо.
 
Ти ме изненада, да кажа, че не много приятно. Аз пък мислех, че на доста високо ниво тази банка. Да видиш само онлайн банкирането на ЦКБ, ще ти се върне носталгията по Мирк, Ай СИ Кю, Напстер и други такива динозаври от миналото. Но явно което си е старо си работи по-добре. :)

На гишетата са Ок, поне в клона, който ходя. Но гледам как се мъчиха 2-3 дни с банкомата си, да го оправят. Бил мачкал банкнотите и не можело да плюе. Другата повреда дори я имаше във фейса, вкарваш карта да теглиш и няма никакви менюта по дисплея. :)

И да, на крос - началото на месеца не се ходи до техен клон, защото ще се чака много, заради взимащите пенсия. Абе така като ги събера на едно място нещата, не са много яки. :)
ЦКБ може да не е лъскаво но работи, аз не разбирам картинки ли искате да има, това ли е важното?!?!
 
ЦКБ може да не е лъскаво но работи, аз не разбирам картинки ли искате да има, това ли е важното?!?!
Е без картинки не може. А хората най-обичат едни зелени такива... И как не им писнаха, като са си все еднакви...
 
Аз пък до сега не съм имал проблеми с банкирането. Преди около година си направих сметка там, не ползвам банкирането много често, но винаги е работело както трябва, когато ми се е наложило - мобилното приложение, сайта и token приложението, с което се подписват преводите. Бил съм на ЦКБ, Postbank, Fibank, но не ми харесаха - особено мобилното банкиране на първите две. В ДСК си открих сметка най-вече заради това, че имат наблизо банкомат, в който мога да внасям пари, защото не ми се чака по опашки, но понякога с този банкомат има проблеми - излиза съобщение, че не работи. Картата е безконтактна и с нея не е имало проблеми, както и при онлайн плащанията, по-скоро с тази от Postbank съм получавал грешки при опит за онлайн плащане.
 
Аз бях на експресбанк също, бяха тотална трагедия. Буквално на всяко влизане някой ми се караше за нещо и не си вършеше работата. Само ядове. Пускал съм платежни без подпис, забравил съм да се подпиша, лелката изобщо не и прави впечатление и се чудя защо не минават, лъгали са ме в очите в офисите, лъжат и им личи, че се опитват да ме правят на глупак. Виждат ме, че съм по-млад и си мислят, че съм балък. Не работи така света. Тъпашка история беше. Мислех си, че няма как да е по-зле, ама ДСК не са по-добри, същата дупка.

Издадоха ми нови карти при сливането на банките - не работи нито една. Отивам да се карам, че не мога да си ползвам парите, някаква там ми се обяснява, че те преиздадените карти не работели и трябва да си пусна заявление за нова, да чакам 10-15 дни или да платя някакви пари за експресна доставка. Ако искам да тегля на каса - 4 лева до 2000 лева в брой. А на банкомат същата сума ми е безплатна. Казвам и, че не мога да чакам, трябва ми определена сума в брой, тя вдига рамене - нищо не можела да направи. Разкрещях се, заплаших ги с КФН, тъй като не ми позволяват да си оперирам със средствата заради некадърността им и не си спазват договора. Онази вика - ще викна шефката да се разберете. Дойде някаква шефка, същите глупости ми обяснява. Отивам в друг клон - същите работи. Сетих се да звънна и в кол центъра, нещо направиха там, активираха ми картите след 2 часа. Така и не разбрах какъв беше праблема. Само ми изгубиха времето. Добре че се сетих да се обадя.

След един месец отивам да искам справка по 1 сметка за която нямам електронно банкиране - не можели да ми издадат за този месец, дава ми за миналите.

2 месеца по-рано в същия клон нямаше проблеми да се издаде такова с движенията последните 30 дни. Отивам в друг клон - там ми издадоха.

Уникална некомпетентност. В никоя друга банка освен в СГЕБ не ми се е случвало подобно нещо, работил съм с ПИБ, ЦКБ и Уникредит, освен тия двете. Никога не е имало проблеми, никога не са били некомпетентни. Винаги гледат как да ти помогнат да свършиш по-изгодно нещата.

Не мога да си представя как това е банката с най-голям обем на активите към момента. Пълна скръб са. Вече и пенсионерите не мисля че ходят там. Не знам кой им се връзва на простотиите.
 
Не мога да си представя как това е банката с най-голям обем на активите към момента. Пълна скръб са. Вече и пенсионерите не мисля че ходят там. Не знам кой им се връзва на простотиите.
Много хора са там, постоянно има опашки пред клона, в който ходя. Добре че не ми се налага да влизам и само вкарвам парите на банкомата, но винаги има тълпа отпред, особено сега както не пускат по много хора вътре.
 
Много хора са там, постоянно има опашки пред клона, в който ходя. Добре че не ми се налага да влизам и само вкарвам парите на банкомата, но винаги има тълпа отпред, особено сега както не пускат по много хора вътре.
Да, да, това е безспорен факт, но въпросът е какво ги задържа там обикновените потребители. Аз имам преференциални условия, иначе досега отдавна да съм им бил шута, понеже не стават за нищо.
 
Да, да, това е безспорен факт, но въпросът е какво ги задържа там обикновените потребители. Аз имам преференциални условия, иначе досега отдавна да съм им бил шута, понеже не стават за нищо.
Държавата я поддържа май. Т. Е много от държавните пари минават през нея..
 
ЦКБ може да не е лъскаво но работи, аз не разбирам картинки ли искате да има, това ли е важното?!?!
Мани ги картинките, говорим за обикновен UI & UX. Идеята да не се губиш из някакви менюта, а всичко визуално да е представено нагледно и подредено логично. Нещо, което при ЦКБ малко ми липсва. :) Да, супер е като функционалност, но до там. Всичко друго според мен трябва да се изрине и направи на ново. Поне отгоре каквото се вижда. Долу си е достатъчно мазано сигурно вече и определено не е нужно да се пипа повече. :) А и работи, което е най-важното.
Държавата я поддържа май. Т. Е много от държавните пари минават през нея..
Да, така си е. :) Мен лично от преди време в старата ми работа ме задължиха. Там по договор си пишеш, че ще си получавам парите на карта от банка ДСК, което на практика не е зле, защото имах нужда от втора банка след като изхвърлих Райфайзен. Винаги съм гледал да имам поне две банки, с които да си работя. И имаме толкова много, че като нещо някоя се издъни, пак може да смениш. ;)

За сега нямам някакви много дразнещи неща около ДСК, но това с онлайна започна да ми прави много лошо впечатление последно време. Аз ли ги уцелвам тия моменти, не знам. :)
 
Да, да, това е безспорен факт, но въпросът е какво ги задържа там обикновените потребители. Аз имам преференциални условия, иначе досега отдавна да съм им бил шута, понеже не стават за нищо.
Ами на мен например ми е по-удобно и не съм имал проблеми до сега. Най-близо ми е банкомата за внасяне на пари от другите банки, а и не съм видял нищо по-добро в останалите онлайн банкирания. При ДСК ми харесва и това, че сметката може да се дели на две части - разплащателна и спестовна и винаги може да се прехвърля от едното към другото, може и други да имат такива опции, не знам, но е доста удобно. Също така ми харесва опцията да се гледа наличността без да се влиза в приложението, както и някои други дребни неща.
 

Горе