Интересни мнения.. ту вярни-ту не съвсем. Нека да видим първо какъв е процеса и начина на работа, моя опит в бранша показа, че при по-неопитните 10 поръчки са обработват поне 3-4 часа това включва звънене на клиента за потвърждение, подготовка на товарителници, опаковане и изпращане. В последствие тези хубави месеци като май и декември, където работата е в пъти повече това звънене примерно на 30-40 поръчки като се сметне, че има сигнал на звънене, докато вдигне клиента, докато се наговорите - ту има някое друго въпросче... ами смятайте средно по 1 минута, но не сме роботи, след всяко обаждане има някаква пауза - да речем средно 1 минута - по най-бързия начин потвърждение е минимум ама минимум час.. да не кажа 2 заминават само за първата стъпка.. ами клиентите, които звънят да им приемаш поръчките? Както и да е, може да се направи ъпдайт на с-мата и да се изпращат мейли с потвърждение за направена поръчка и още един мейл за изпратена поръчка, което спестява бая време! В последствие като се разучат нещата и поръчките като станат над 50/ден е друго.. Капацитета на човек за обработка е около 80 ден като стане в 6 часа сутринта и бачка до 18 часа ТЕГАВО Е - това вкл. най-вече ( супер много време ) около 3 часа само подготовка на товарителници и принтирането им след като са готови те остава вкарването им в торбичките на съответната куриерска фирма - това е около 2 часа, останалото време в постоянното звънене от страна на клиентите, куриерската фирма за разпореждания, клиенти които са получили дефектен продукт ( имайте предвид, че не всеки продукт може детайлно да се прегледа ), време за ядене, цигарки и т.н.
- и тук вече сам човек, би трябвало да започне да се замисля за автоматично генериране на товарителници. Ще ме питате сигурно за маркетинга или снимането и качването на продуктите? маркетинга отнема час/седмично. Продуктите се снимат предимно вечерно време и се обработват и качват около 2-3 часа 2-3 дни - зависи от броя нови продукти и с-мата на качването ( дали става бързо или по-бавно ) средно е на продукт по 2-3 мин.
Така, че 3252523 човека не са необходими! Ако имаш ЖЕЛАНИЕ и ХЪС сами ще се оправяте, а като ви писне и е достатъчно развит онлайн магазина вече можете да мислите за друг човек, който да ви вземе част от ангажиментите..
За какво ви са тези излишни разходи като може толкова да се автоматизират нещата?
Работил съм с други хора.. ами не е както ти си го правиш..
По-мързеливите ще искат тоз за еди кво си, тоз за еди що си.. напраите магазин с над 100 поръчки дневно - постоянни и тогас мислете за други хора! Нещата трудно се стабилизират..
И знам мнението за хора с двете имена, кво да направя и мене ма дразни ама не мога да го променя