Какъв трябва да е броят, според вас на Екипа към един Онлайн Магазин?

От: Какъв трябва да е броят, според вас на Екипа към един Онлайн Магазин?

В зависимост от това колко е голям магазина, но подкрепям предното мнение.
 
От: Какъв трябва да е броят, според вас на Екипа към един Онлайн Магазин?

Какъв трябва да е броят, според вас на Екипа към един Онлайн Магазин? - напълно относително явление. Изцяло зависи от броя на продуктите и дневните поръчки + CEO, дизайнер и програмист.
 
От: Какъв трябва да е броят, според вас на Екипа към един Онлайн Магазин?

Интересни мнения.. ту вярни-ту не съвсем. Нека да видим първо какъв е процеса и начина на работа, моя опит в бранша показа, че при по-неопитните 10 поръчки са обработват поне 3-4 часа това включва звънене на клиента за потвърждение, подготовка на товарителници, опаковане и изпращане. В последствие тези хубави месеци като май и декември, където работата е в пъти повече това звънене примерно на 30-40 поръчки като се сметне, че има сигнал на звънене, докато вдигне клиента, докато се наговорите - ту има някое друго въпросче... ами смятайте средно по 1 минута, но не сме роботи, след всяко обаждане има някаква пауза - да речем средно 1 минута - по най-бързия начин потвърждение е минимум ама минимум час.. да не кажа 2 заминават само за първата стъпка.. ами клиентите, които звънят да им приемаш поръчките? Както и да е, може да се направи ъпдайт на с-мата и да се изпращат мейли с потвърждение за направена поръчка и още един мейл за изпратена поръчка, което спестява бая време! В последствие като се разучат нещата и поръчките като станат над 50/ден е друго.. Капацитета на човек за обработка е около 80 ден като стане в 6 часа сутринта и бачка до 18 часа ТЕГАВО Е - това вкл. най-вече ( супер много време ) около 3 часа само подготовка на товарителници и принтирането им след като са готови те остава вкарването им в торбичките на съответната куриерска фирма - това е около 2 часа, останалото време в постоянното звънене от страна на клиентите, куриерската фирма за разпореждания, клиенти които са получили дефектен продукт ( имайте предвид, че не всеки продукт може детайлно да се прегледа ), време за ядене, цигарки и т.н. :D - и тук вече сам човек, би трябвало да започне да се замисля за автоматично генериране на товарителници. Ще ме питате сигурно за маркетинга или снимането и качването на продуктите? маркетинга отнема час/седмично. Продуктите се снимат предимно вечерно време и се обработват и качват около 2-3 часа 2-3 дни - зависи от броя нови продукти и с-мата на качването ( дали става бързо или по-бавно ) средно е на продукт по 2-3 мин.

Така, че 3252523 човека не са необходими! Ако имаш ЖЕЛАНИЕ и ХЪС сами ще се оправяте, а като ви писне и е достатъчно развит онлайн магазина вече можете да мислите за друг човек, който да ви вземе част от ангажиментите..
За какво ви са тези излишни разходи като може толкова да се автоматизират нещата?
Работил съм с други хора.. ами не е както ти си го правиш..
По-мързеливите ще искат тоз за еди кво си, тоз за еди що си.. напраите магазин с над 100 поръчки дневно - постоянни и тогас мислете за други хора! Нещата трудно се стабилизират..


И знам мнението за хора с двете имена, кво да направя и мене ма дразни ама не мога да го променя :D
 
Последно редактирано:
От: Какъв трябва да е броят, според вас на Екипа към един Онлайн Магазин?

1 мениджър, 1 лице за сео, 3 души за обработка на продукти качване и 2-ма за сортиране на пратките - до 10 души е най-добре

Яко!
Искам и аз тука - eMag ли ще събаряме?

Изведнъж си представих 3-ма човека за обработка и качване на продукти в онлайн магазин, и видях мечтата си...... Егаси! С тва ще преборим, не само еМаг, ами който кажете :D
 
От: От: Какъв трябва да е броят, според вас на Екипа към един Онлайн Магазин?

Интересни мнения.. ту вярни-ту не съвсем. Нека да видим първо какъв е процеса и начина на работа, моя опит в бранша показа, че при по-неопитните 10 поръчки са обработват поне 3-4 часа това включва звънене на клиента за потвърждение, подготовка на товарителници, опаковане и изпращане. В последствие тези хубави месеци като май и декември, където работата е в пъти повече това звънене примерно на 30-40 поръчки като се сметне, че има сигнал на звънене, докато вдигне клиента, докато се наговорите - ту има някое друго въпросче... ами смятайте средно по 1 минута, но не сме роботи, след всяко обаждане има някаква пауза - да речем средно 1 минута - по най-бързия начин потвърждение е минимум ама минимум час.. да не кажа 2 заминават само за първата стъпка.. ами клиентите, които звънят да им приемаш поръчките? Както и да е, може да се направи ъпдайт на с-мата и да се изпращат мейли с потвърждение за направена поръчка и още един мейл за изпратена поръчка, което спестява бая време! В последствие като се разучат нещата и поръчките като станат над 50/ден е друго.. Капацитета на човек за обработка е около 80 ден като стане в 6 часа сутринта и бачка до 18 часа ТЕГАВО Е - това вкл. най-вече ( супер много време ) около 3 часа само подготовка на товарителници и принтирането им след като са готови те остава вкарването им в торбичките на съответната куриерска фирма - това е около 2 часа, останалото време в постоянното звънене от страна на клиентите, куриерската фирма за разпореждания, клиенти които са получили дефектен продукт ( имайте предвид, че не всеки продукт може детайлно да се прегледа ), време за ядене, цигарки и т.н. :D - и тук вече сам човек, би трябвало да започне да се замисля за автоматично генериране на товарителници. Ще ме питате сигурно за маркетинга или снимането и качването на продуктите? маркетинга отнема час/седмично. Продуктите се снимат предимно вечерно време и се обработват и качват около 2-3 часа 2-3 дни - зависи от броя нови продукти и с-мата на качването ( дали става бързо или по-бавно ) средно е на продукт по 2-3 мин.

Така, че 3252523 човека не са необходими! Ако имаш ЖЕЛАНИЕ и ХЪС сами ще се оправяте, а като ви писне и е достатъчно развит онлайн магазина вече можете да мислите за друг човек, който да ви вземе част от ангажиментите..
За какво ви са тези излишни разходи като може толкова да се автоматизират нещата?
Работил съм с други хора.. ами не е както ти си го правиш..
По-мързеливите ще искат тоз за еди кво си, тоз за еди що си.. напраите магазин с над 100 поръчки дневно - постоянни и тогас мислете за други хора! Нещата трудно се стабилизират..


И знам мнението за хора с двете имена, кво да направя и мене ма дразни ама не мога да го променя :D

Заключението е, че можеш и сам да се справяш, ако онлайн магазина не е толкова популярен, и да получаваш прилични приходи. Обаче, ако магазинът увеличи продажбите си е добра идея да се наемат още хора, които да се справят с поръчките. Най-важното нещо ще е разбирателството между екипа и отборната им работа. Няма ли разбирателство - нищо не става. Казвам го от собствен опит. Досега съм се справял сам с повечето си проекти и съм постигал повече, отколкото като съм бил заедно с други хора. Избирайте разумно членовете на екипа си - и малко хора могат да свършат много голяма работа при наличието на хармония помежду си.
 
От: Какъв трябва да е броят, според вас на Екипа към един Онлайн Магазин?

И според мен можеш сам.
 
От: Какъв трябва да е броят, според вас на Екипа към един Онлайн Магазин?

Сам ако имаш онлайн магазин, който предлага изключително малко продукти или ти влиза по 1 поръчка дневно. Иначе трябва да си Шива и да работиш 24/7 или да си аутсорсвала поддръжката на сайта и СЕО-то на външна фирма и да си отговаряш само за потвърждаване и изпращане на продуктите.
 
От: Какъв трябва да е броят, според вас на Екипа към един Онлайн Магазин?

fast.bg интересен проект. Цитирам от "За нас" : "... e фирма занимаваща се с търговия и в резултат от дългогодишния ни опит отваря врати и нашият online магазин". Нека изключим такива проекти. Визирам 100% Онлайн Търговци. Това са екипи-фирми-търговци, които от едно място продават чужда стока и нищо не държът в наличност. Просто логистират поръчките - директно от складовете към Крайните клиенти.

Аз държа 70% наличност
 
От: Какъв трябва да е броят, според вас на Екипа към един Онлайн Магазин?

Ето от мен ако магазина е на принципа на "дропшипинг":
Добавяне / обновяване на наличност и т.н на продукти: Робот
Редакция на продукти: зависимост от редакция - Скриптове - пак Робот
Генериране на товарителница: скрипт - пак Робот
Уведомяване на клиентите за статус на поръчката: скрипт - пак Робот
Връзка с доставчиците: скрипт за изпращане на поръчката - пак Робот
Да отиде да си прибере парите от Еконт: това мога аз да го върша вместо вас :D

И такам... аз като програмист докарвам всичко до 1 човек за магазин на принципа на дропшипинг ...
И този 1 човек почти няма да има работа, основно ще следи дали скриптовете / робота си върши работата както трябва :)
По вероятно много хора ще ме нападнат "ама то това , няма да може да прави това и онова" , ами няма да може, но 90% от нещата ще ги прави вместо вас :p
 
От: Какъв трябва да е броят, според вас на Екипа към един Онлайн Магазин?

Ако магазинът е сериозен би трябвало да има поне 2-ма човека, дори и да няма много работа. Всичко се случва, какво ще стане ако човекът се разболее например.
 
От: Какъв трябва да е броят, според вас на Екипа към един Онлайн Магазин?

Veni8, а нали не забравяме, че тези 2-ма човека всеки месец ще искат по поне около 1000 лв. заплата. Тях не би трябвало да ги интересува има ли твоят магазин работа или няма. Щом си ги наел и назначил на работа заплата и осигуровки си вървят.
Човешкият фактор е непреодолим разход. Дори във физическите магазини фактора "наем" отстъпва пред "заплата".
 
От: Какъв трябва да е броят, според вас на Екипа към един Онлайн Магазин?

Естествено, че искат заплата. Когато човек реши да отваря магазин трябва да си направи сметката.
 
От: Какъв трябва да е броят, според вас на Екипа към един Онлайн Магазин?

Писал съм го и на други места, ще го напиша и тук. 1 човек спокойно обработва до към 120 пратки, при натоварен ден. С потвърждения, опакованици, товарителници и тн. Да, тежко е, но не е невъзможно. При 60-70 пратки е песен, работи се от 10 до към 4 след обед. През другото време СЕО, маркетинг, кафета, цигарки... Да се наема човек ако не държиш минимум 100 пратки ежедневно е разхищение!
 
От: Какъв трябва да е броят, според вас на Екипа към един Онлайн Магазин?

Здравейте !
Познавам работата доста добре , защото самата аз съм в тази сфера вече 9 години .Да много зависи от това колко бр. поръчки се обработват на ден , като начало може да бъдат само двама .
 
От: Какъв трябва да е броят, според вас на Екипа към един Онлайн Магазин?

Много малко са магазините , който обработват около 100 бр. пратки , а да ги обработи сам един човес с написани товарителници и опаковане е доста смело изказване , защото все пак имаш работно време и в никакъв случай не си двугърба камила .
 
От: Какъв трябва да е броят, според вас на Екипа към един Онлайн Магазин?

Много малко са магазините , който обработват около 100 бр. пратки , а да ги обработи сам един човес с написани товарителници и опаковане е доста смело изказване , защото все пак имаш работно време и в никакъв случай не си двугърба камила .

Не говорим за човек на заплата и работно време, говорим за собственика на магазина. За него няма почивка, щото работи 24/7. Човек на заплата, в рамките на работния ден, обработва 60-70 пратки и то без много зор.

Здравейте !
Познавам работата доста добре , защото самата аз съм в тази сфера вече 9 години .Да много зависи от това колко бр. поръчки се обработват на ден , като начало може да бъдат само двама .

Втория какво ще прави? Или да да не скучае сам човек, затова двама :)
 
Re: От: Какъв трябва да е броят, според вас на Екипа към един Онлайн Магазин?

Много малко са магазините , който обработват около 100 бр. пратки , а да ги обработи сам един човес с написани товарителници и опаковане е доста смело изказване , защото все пак имаш работно време и в никакъв случай не си двугърба камила .

Мисля, че поне при 50 поръчки на ден си е нужно 2ма. В смисъл след 50-тата на ден, определено е време да се помисли за помагач. :)
 
От: Какъв трябва да е броят, според вас на Екипа към един Онлайн Магазин?

За опаковането (зависи от продукта), оформянето на поръчки, товарителници - ОК, един ще се справи. А кой ще ги донесе? Кой ще ги закара до куриера? Кой ще движи и самия бизнес? За такъв тип магазин, поне моят отговор и моята практика е - двама.
 
От: Какъв трябва да е броят, според вас на Екипа към един Онлайн Магазин?

Правиш цял ден пратки, 17.30 ги носиш. Ако са над 50-60 може да ги носиш на няколко пъти, че да не натоварваш офиса. Това за еконт, другите идват на място да си ги взимат. Какъв е проблема?


За опаковането (зависи от продукта), оформянето на поръчки, товарителници - ОК, един ще се справи. А кой ще ги донесе? Кой ще ги закара до куриера? Кой ще движи и самия бизнес? За такъв тип магазин, поне моят отговор и моята практика е - двама.
 

Горе