Blinky
Owner
Re: От: Конверсия и Оптимизация - Ще Помагам с Каквото Мога.
Сега по твоя случай:
1. Мисля, че имат малко, даже никакво описание. Дай им повече информация. Няма да сбъркаш. Пиши го, така, че и ти да си го купиш. Например:
Може да не съм много в час, за което ще ме извиниш в примера ми. Но държаш по-скоро идеята да стане ясна.
2. Не мислиш ли, че социалните ти шер бутони са прекалено големи. Не акцентирай толкова върху тях. Сложи повечко - един Twitter и Pinteres няма да са излишни.
3. Скайп ордъра ми е малко натрапчив. И ордър таблицата е малко нагоре. Дай им няколко силни изречения, преди да им дадеш възможност да им дадеш опция да купят.
Това мисля, че ще подобри в доста % конверсията. Само искам да ти обърна внимание на т.1.
А как прецени, че поръчките са зле? На база трафик, посещения на даден продукт и как излизат. Препоръчвам ти да проследиш поведението им, преди да вземеш горното в предвид. Успехи и пиши, за да ги нагласим нещата. Ще я вдигнем, като гледам няма причина. Цената е ОК спрямо онлайн и офлайн магазините, нали?
Здравей, колко трафик имаш на един продукт? Интересно ми е да знам и какво си забелязал да нормалната за продукта конверсия. Защото преди време имах случай, в който един онлайн магазин имаше около 200 посещения на ден, но не конвертираше добре. Като направихме анализ, видяхме че трафика идваше за различни кл. думи, за различни продукти, което реално означаваше, че всеки продукт си имаше добра конверсия, но се разпределяха всички посетители по продуктите. И така, вместо да има 2-3 продажби (в добър случай), те бяха 1. Не е като да нямаше де. Но ако един продукт прави 100+ посещения и не се продава, тогава говорим за проблем.Здравейте, на всички нека и аз да задам моя въпрос. Сайта от подписа ми има посетители но рядко поръчват. В моя магазин ли е грешката ако може за малко разяснения и препоръки. Уж се стремя всичко да е точно но от към поръчки е слаба работа.
Сега по твоя случай:
1. Мисля, че имат малко, даже никакво описание. Дай им повече информация. Няма да сбъркаш. Пиши го, така, че и ти да си го купиш. Например:
Кукичката тип ХХХХ е подходяща както за риболов с плувка, така и с блесна. Много рибари я предпочитат поради следните характеристики:
- Тънка и незабележима
- Здрава - одържаща риба до ХХ кг.
- Лесна за връзване със корда от ХХ см. дебелина до ХХХХ см.
Може да не съм много в час, за което ще ме извиниш в примера ми. Но държаш по-скоро идеята да стане ясна.
2. Не мислиш ли, че социалните ти шер бутони са прекалено големи. Не акцентирай толкова върху тях. Сложи повечко - един Twitter и Pinteres няма да са излишни.
3. Скайп ордъра ми е малко натрапчив. И ордър таблицата е малко нагоре. Дай им няколко силни изречения, преди да им дадеш възможност да им дадеш опция да купят.
Това мисля, че ще подобри в доста % конверсията. Само искам да ти обърна внимание на т.1.
А как прецени, че поръчките са зле? На база трафик, посещения на даден продукт и как излизат. Препоръчвам ти да проследиш поведението им, преди да вземеш горното в предвид. Успехи и пиши, за да ги нагласим нещата. Ще я вдигнем, като гледам няма причина. Цената е ОК спрямо онлайн и офлайн магазините, нали?