От: Конверсия и Оптимизация - Ще Помагам с Каквото Мога.
@pgplamen ако позволиш ще се намеся с няколко неща, а на теб оставям да помислиш дали да се съобразиш с казаното от мен.
Загледах се в магазина и ми направи впечатление следно:
1. Попаднах на категорията с макари байт рънър - в лява колона имаш картинка с воден знак, която би трябвало да играе банер. Проблема е, че на банер воден знак не ми се връзва, 2ро ако беше банер-банер поне да водеше някъде, а тя си е просто картинка и 3то, което лично аз никак не харесвам - прецаква ти изравняването. Заради нея ти "зависват" продуктите, защото са по-малко и остава бяло поле, което е празно и не ти се равнява централния контейнер с продуктите и сайдбара.
Имаш и обратната ситуация - в категория като влязох на куките са листнати толкова продукти, че пък сайдбар-а в ляво увисва още в средата.
2. Сигурен съм, че можеш да вдигнеш размера на снимките на продукт в категория. Направи го. Сега са малки.
Същото важи и за продуктовият thumb. В момента снимката ти е доста по-малка от рамката.
3. Ако имаш контрол над цвета на бутона "Купи" го смени с друго - зелен, червен(много внимавай с нюанса на червеното, ако ще ползваш. По-добре нещо убито, а не кърваво!), но не този черен. Увеличи и размера на шрифта. Помисли също над следното:
С какво асоциираш "Купи!"? - харчене на пари, разход, пари дадени на някой.
Попитай се същото, но за "Поръчай" или "Поръчай сега" - искам го, така ще го получа, вземам това нещо.
Надявам се разбираш разликата и как само със смяната на call-to-action избягваш асоциацията с разход/харчене на пари и инстинктивното замисляне: Мога ли да си го позволя? Трябва ли ми?
Табличката с SKU ако можеш да я разшириш ще е супер. Сега имаш още толкова място, което не ползваш, но шрифта там е ситен.
Гледах ти плувките - колкото по-рано започнеш да пишеш, толкова по-рано ще почне да се случва нещо. Повечето продукти са ти с по 3-5 думи описание, но ка плувките имаш дори без никакво описание.
Оправи си Общи Условия - по закон трябва да е посочено:
1. Име на фирмата
2. ЕИК
3. Адрес
4. МОЛ
5. Начин за контакт - телефон, мейл, адрес
В защита на лични данни, долу ми излиза някакъв надпис нам-кви си такъми и тн - имаш правописна грешка. Щом аз я видях без да търся, ще я видят и други. И докато съм на това само да ти кажа, като човек с баща болен на тая тема: Никой не пожелава успешен риболов, а просто "На слука!"
Интересно ми е таз картинка за https и колко е секюр магазина за какво е там?! Ти нямаш SSL?! Повечето не разбират кво е тва, а тези дето разбират ще се питат същото, което те питам и аз сега.
Мини квадратчетата на Еконт и Лео малко седят като кръпки тъй бели на този черен фон. Ако не са ти спешни можеш да ги махнеш.
И накрая: Моля те, разкарай тоя абв мейл! Хипер-мега-ултра НЕпрофесионално е! Имаш домейн, направи си поща от типа офис@ домейна. ком. Само като видя подобно нещо и губя доверие в магазина.
Това е на бързо, което видях. Надявам се да ти е помогнало.