Blinky
Owner
Подтикнат от темата на @redrum, реших и аз да се включа тук. Все пак говорим за помощ, нали?
В тази тема, ще се радвам да отговарям на конкретни въпроси за оптимизацията и конверсията на един сайт. Защо реших точно за това да давам съвети и конкретни мнения. Защото уж ги разбирам и са много тясно свързани. Да не кажа, че в един момент вървят ръка за ръка.
Преди да пуснете казуса тук, ще се радвам да давате малко повече информация. Не е нужно да имате проблем, просто може да дискутираме бъдещи планове или перспективи. Като начало ще кажа защо оптимизацията и конверсията са добре да бъдат на едно професионално ниво.
Първо, да речем, че имате сайт, които има-няма 20 посещения на ден (от реферал сайтове, социални мрежи, търсачки). Този сайт продава продукт (да кажем - електрически четки за зъби). Търговецът ви дава за този продукт конверсия 1:80, което не е най-великата конверсия, имайки предвид таргетирания трафик, но като цяло тя зависи от много фактури - конкурентни продукти, цена, алтернативи, визия, представяне, сертификати (документация), препоръки и т.н.
Ето защо, следвайки тази логика, ако искаме 1 продажба на ден (като начало, което не е никак зле), ние трябва да имаме минимум 80 посещения (може би уникални, но не се ангажирам с това, защото и завърнал и размислил потребител може да поръча), което ни води до набиране на таргетиран трафик. И всеки знае къде е този таргетиран трафик - търсачките (било то натуралните или спонсорираните резултати). Ето къде оптимизацията и конверсията се сблъскват.
Винаги съм казвал, че ако имаш 100 таргетирани посетители на сайта си и никой не купува (било то афилиейт сайт или онлайн магазин), то нещо не е наред с конверсията. И това определено е сигнал да се работи в тази насока. Има го и обратния казус - малко посетители, но добра конверсия. Наскоро един потребител ми се похвали, че прави една продажба на всеки 50ти посетител, което е сигнал, че е хубаво (за да увеличи продажбите) да вдигне трафика.
За това ще се радвам, да помогна в тази тема и да давам съвети (доколкото мога и опита ми позволява), за да мога да бъде полезен не само на потребителите даващи коментари по-долу, но и на тези, които ще следят темата и се припознаят в някой от казусите или проблемите.
Мерси за вниманието.
В тази тема, ще се радвам да отговарям на конкретни въпроси за оптимизацията и конверсията на един сайт. Защо реших точно за това да давам съвети и конкретни мнения. Защото уж ги разбирам и са много тясно свързани. Да не кажа, че в един момент вървят ръка за ръка.
Преди да пуснете казуса тук, ще се радвам да давате малко повече информация. Не е нужно да имате проблем, просто може да дискутираме бъдещи планове или перспективи. Като начало ще кажа защо оптимизацията и конверсията са добре да бъдат на едно професионално ниво.
Първо, да речем, че имате сайт, които има-няма 20 посещения на ден (от реферал сайтове, социални мрежи, търсачки). Този сайт продава продукт (да кажем - електрически четки за зъби). Търговецът ви дава за този продукт конверсия 1:80, което не е най-великата конверсия, имайки предвид таргетирания трафик, но като цяло тя зависи от много фактури - конкурентни продукти, цена, алтернативи, визия, представяне, сертификати (документация), препоръки и т.н.
Ето защо, следвайки тази логика, ако искаме 1 продажба на ден (като начало, което не е никак зле), ние трябва да имаме минимум 80 посещения (може би уникални, но не се ангажирам с това, защото и завърнал и размислил потребител може да поръча), което ни води до набиране на таргетиран трафик. И всеки знае къде е този таргетиран трафик - търсачките (било то натуралните или спонсорираните резултати). Ето къде оптимизацията и конверсията се сблъскват.
Винаги съм казвал, че ако имаш 100 таргетирани посетители на сайта си и никой не купува (било то афилиейт сайт или онлайн магазин), то нещо не е наред с конверсията. И това определено е сигнал да се работи в тази насока. Има го и обратния казус - малко посетители, но добра конверсия. Наскоро един потребител ми се похвали, че прави една продажба на всеки 50ти посетител, което е сигнал, че е хубаво (за да увеличи продажбите) да вдигне трафика.
За това ще се радвам, да помогна в тази тема и да давам съвети (доколкото мога и опита ми позволява), за да мога да бъде полезен не само на потребителите даващи коментари по-долу, но и на тези, които ще следят темата и се припознаят в някой от казусите или проблемите.
Мерси за вниманието.