Аз пък имах мотор Балкан и всяка седмица го оправях, мога да ти сменя сегменти и да направя центровка със затворени очи. Не случайно му викаха 1 ден караш 3 дена правиш. За Москвичите и Жигулите да не говорим, всяка неделя се лежеше под тях да се оправя нещо. Като ходиш към морето спираш по 10 пъти, че да не хвърли водата, на джама задължително отвертка, щото се преебава и пада, зимата паленето е недей да казваш на никой, заливаш с топла вода акумулатора и помпиш газта, като откачен докато подкачи, подгрее и запали.
Телевизорите се оправяха с удар по кутията за да спре да прескача или да се върнат цветовете, че да можеш да гледаш 2 канала. Да имаш футболна/баскетболна топка беше супер лукс, а вместо колички буташ счупени плочки. На море се ходеше с целия зарзават от село, буркани, шишета, домати, крастависи и квото друго има, отиваш с картата от завода в пробитото бунгало, там делиш обща баня с още 10 човека, а вечерта пиеш пред бунгалото щото нема пари за ресторант. Има и още доста неща за които не се сещам в момента ама човек като е бил млад, помни само хубавото.